جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

توضیحات زنگنه درباره کاهش قیمت نفت

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 386418
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر نفت در جلسه کمیسیون بودجه مجلس توضیحاتی را در مورد علل کاهش قیمت نفت به اعضای کمیسیون ارائه کرد.
به گزارش جهان؛ هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به جلسه امروز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با وزیر نفت گفت: در این جلسه آقای زنگنه توضیحاتی را در مورد علل کاهش قیمت نفت به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: در ادامه جلسه وزیر نفت تصویری را از آینده وضعیت قیمت نفت ترسیم و راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی را ارائه کرد.

به گزارش فارس، علی‌محمد احمدی نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی هم در گفت‌وگو با فارس، در بیان جزئیات دیگری از جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه با وزیر نفت، گفت:‌ با توجه به کاهش قیمت نفت که بی‌شک بر روی تعهدات بودجه‌ای کشور اثر می‌گذارد لازم دیدیم جلسه‌ای با وزیر نفت و مجموعه‌ای از مدیران این وزارتخانه برگزار کنیم تا چگونگی مدیریت کاهش منابع درآمد کشور را مورد بحث قرار دهیم.

وی با یادآوری نزدیک بودن ارائه بودجه سال ۹۴ از سوی دولت و بررسی آن از مجلس اظهار کرد: ما در منطقه بودجه خود را روی بالاترین قیمت نفت یعنی بشکه‌ای ۱۰۰ دلار بسته‌ایم و این مدیریت و تدبیر در مقطع کاهش قیمت نفت را ضروری می‌سازد.

احمدی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان و وزیر نفت درباره عوامل کاهش قیمت نفت از جمله رکود اقتصاد جهانی و کشف ذخایر جدید نفتی در خاک ایالات متحده آمریکا صحبت کردند و قرار بر این شد که موضوع برای کارشناسی بیشتر مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسئولین دولتی باید به سوی اقتصاد مقاومتی بروند . این تنها راه است .این پایین آمدن قیمت نفت بهترین نشانه برای شروع به کار در این زمینه است . دولت باید به نظر آقا توجه کامل کند .
تو اصلا میدونی اقتصاد مقاومتی چیه؟ ابلاغیه مقام معظم رهبری رو خط به خط خوندی تا بفهمی اقتصاد مقاومتی چیه؟