پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
رئیس شورای مرکزی مسلمانان آلمان خبر داد

افزایش شمار مسلمانان در آلمان

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 441137
رئیس شورای مرکزی مسلمانان پیش بینی کرد که ۸۰ درصد پناهندگانی که در سال جاری به آلمان وارد می‌شوند، مسلمان هستند و از این رو تعداد مسلمانان در آلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، "ایمن مازیک"، رئیس شورای مرکزی مسلمانان در گفتگو با روزنامه "تاگس اشپیگل" پیش بینی کرد که شمار مسلمانان در آلمان افزایش چشمگیری یابد.

ومازیک انتظاردارد که حدود هشتاد درصد از پناهندگانی که در سل جاری به آلمان می آیند مسلمان باشند.

وی تاکید کرد: شمار مسلمانان در آلمان به صورت چشمگیری افزایش می یابد.

مازیک انتظار دارد که حداقل هشتاد درصد از حدود ۸۰۰ هزار پناهنده ای که در سال جاری پیش بینی می شود به آلمان وارد شوند مسلمان باشند.

وی افزود: ما جوامع عبادت کننده ای در مساجدمان داریم که در طول یک ماه به دلیل افزایش هجوم پناهندگان تعداد آن ها دو برابر شده است. بسیاری از عبادت کنندگان مسلمان ما در مساجد در ادغام و هماهنگی برای پناهندگان مسلمان در آلمان مشارکت کرده و امکان عبادت و فعالیت های تفریحی را برای آن ها فراهم می کنند. تقاضاها برای این منظور افزایش می یابد و از این رو کارها و مسئولیت های زیادی در انتظار ما است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *