جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۹
حاد عادل:

نظر مجلس در موضوع بورسیه ها با نظر رهبری یکسان است‬

يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 431732
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات و کمیسیون اصل ۹۰ در قضیه بورسیه‎ها فعال بوده اند و از این به بعد نیز موضوع را دنبال خواهند کرد تا منویات رهبر انقلاب به ثمر برسد.
نظر مجلس در موضوع بورسیه ها با نظر رهبری یکسان است‬
غلامعلی حدادعادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با سیاسی کردن مساله بورسیه‌ها، گفت: هرکس مطالب روزنامه ها را در یک سال نیم گذشته در خصوص بورسیه ها دنبال و تحلیل و بررسی کند، بخوبی متوجه می شود که برخورد آنان با این موضوع برخوردی از جنس سیاست بوده است.

وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که روزنامه ها در یک سال و نیم گذشته اصرار داشتند تا از موضوع بورسیه‏‌ها استفاده ابزاری کنند، بیان کرد: رهبر انقلاب شب گذشته بیان فرمودند که این دسته از کارها حاشیه سازی برای دانشگاه‌ها است و دانشگاه‌ها را از کار اصلی خود که کار علمی و منطقی است دور می‎کند، اگر در کار بورسیه ها خلاف قانون اتفاق افتاده، باید طبق قانون تکلیف روشن شود اما این مسأله را نباید تا این حد سیاسی کرد و به رسانه ها موضوع را سوق داد.

حدادعادل تصریح کرد: نظر مجلس در خصوص مساله بورسیه ها از ابتدا با نظر مقام معظم رهبری یکسان بوده و از همان اول هم این موضوع را پیگیری کرده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خاتمه گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات و کمیسیون اصل ۹۰ در قضیه بورسیه‎ها فعال بوده اند و از این به بعد نیز موضوع را دنبال خواهند کرد تا منویات رهبر انقلاب به ثمر برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
قضیه بورسیه ها برای تخریب دولت قبل بوده ووظیفه مجلس اعاده حقوق آنهاست تا دیگر دولت راستگویان جرات نکند دروغبافی کند.
Iran, Islamic Republic of
و همین طور نظر مردم که دولت در این زمینه به هیاهو و جنجال پرداخت و فقط می خواست به عنوان یک اهرم فشار و سیاه نمایی از عملکرد دولت قبل، جریان اصولگرایی را فاسد و رانتخوار و ... معرفی کند ولیکن افتاب پشت ابر نماند و واقعیت امر بر ملا شد..... افت رشد علمی کشور نشانه دیگری از شانتاژ کاری و پرداختن به حواشی امور در این وزارتخانه دولت تدبیر و امید است...
United Kingdom
جناب روحانی:یادتون هست چقدر درباره بورسیه ها حرف زدید ومسئله ای که قابل حل بود در دانشگاه ان را سیاسی کردید وتا مدتی در سخنرانیهایتان می گفتید:ما البورسه وما ادراک ما البورسیه
صادق
Russian Federation
متاسفانه آقای روحانی نتوانست به وعده های 100 روزه زمان انتخاباتش عمل کند لذا این موضوع بورسیه اهرم خوبی برای انحراف افکار عمومی بویژه طبقه متوسط بود...و انصافا خیلی خوب هم با کمک مشارکتی ها و روزنامه های اجاره ای م. هاشمی از این موضوع بهره برده تا افکار عمومی را منحرف کنند و انصافا موفق هم شدند... در واقع دولت فعلی باز پوپولیسم مدرن بهره می برد برخلاف دولت ا قبلی که به پوپولیسم سنتی تجهیز بود.
احسنت
محمد
United States
من خوب میدانم که اگر ناحقی را حق کرده اند اگر یک نفر هم بوده بایستی جلویش ایستاد
این دولت به هر وسیله ای که شده راست یا دروغ عملکرد دولت قبل را زیر سئوال می برد انشالله جواب ان را سال 96 خواهند دید
Iran, Islamic Republic of
همه شرایط البته بارزومه بالا را دارم ولی هزینه شخصی و لغو بورس کردند!
خداوند عمر رهبر را طولانی کند
علی
از منویات رهبری نمی‌توان برداشت کرد که حق با مجلس یا دولت بوده یا ایشان به یکی از طرفین متمایل باشند، چون هر دو طرف رسانه در اختیار داشتند و هر دو شدیدا سیاسی کاری کردند.

مجلس می‌خواست با سیاسی‌کاری همه را تبرئه کند و دولت هم از طرف مقابل همه را متهم می‌کرد.

امیدوارم مجلس مجددا کاری نکند که دولت مجبور به مقابله شود، چون نتیجه به نفع هیچ کس نیست.