شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۵

پیام دفتر مشایی درباره 9 دی/ اشاره‌ای به فتنه 88 نشد

پنجشنبه ۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 201331
دفتر رئیس جمهور که ریاست آن در اختیار اسفندیار رحیم مشایی است، درباره حماسه 9 دی اطلاعیه ای صادر کرده است. مشایی که از ابتدای فتنه 88 تاکنون علیه آن موضعی نگرفته در اطلاعیه دفتر متبوعش هم اشاره‌ای به علل خروش مردم نشده و حتی نامی از فتنه و جریان و سران فتنه 88 برده نشده است.
به گزارش جهان به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، متن اين پيام به اين شرح است: «بسم‌الله الرحمن الرحيم،‌اللهم عجل لوليک الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه.

تاريخ ايران سرشار از حوادث و رويدادهاي بزرگ و شگفت‌انگيزي است که با پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي، حوادث تاريخي آن جلوه‌هاي ديگري يافته و تا اوج حماسه‌هاي ماندگار، در حافظه بشري نقش بسته است.

مردم انقلابي و ولايت‌مدار ايران اسلامي در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي بلند انقلاب، حماسه‌هاي بزرگي رقم زده‌اند که به حق مي‌توان خروش يکپارچه امت اسلامي در نهم دي ماه سال 1388 را يک حماسه بي‌نظير ارزيابي نمود.

بي‌ترديد اين روز تاريخي به عنوان «روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت»، برگ زرين ديگري از افتخارات ملت شريف ايران را در دفاع از کيان انقلاب و اثبات وفاداري به ولايت فقيه به نمايش گذاشت. به طوري که اين حماسه خاطره‌انگيز از سوي مقام معظم رهبري به عنوان «تجلي بارزي از هويت و ماهيت انقلاب يعني روح ديانت حاکم بر دل‌هاي مردم»، تعبير گرديد.

اين روز خجسته به عنوان نماد عزت، روشن‌بيني و ولايت‌محوري آحاد ملت، بار ديگر خيال دشمنان کهنه کار و دوستان تازه آنان را نقش بر آب کرد و بر پيوند ناگسستني ملت و رهبري مهر تأييد ديگري را به ثبت رساند.

درخشش چشمگير و بارز نسل سوم انقلاب اسلامي در خلق حماسه نهم دي، اين رخداد تاريخي را ماندگارتر کرد و نشان داد در دهه چهارم و در مقابله با جنگ نرم و نقشه‌هاي شوم دشمنان انقلاب، نظام جمهوري اسلامي از سرمايه عظيمي برخوردار است که در صورت لزوم مي‌تواند با لبيک به نداي رهبر فرزانه خود تهديدها را به فرصت تبديل نمايد.

از اين‌رو با گرامي‌داشت اين روز تاريخ‌ساز و تجليگاه دين‌خواهي و ولايت‌مداري امت اسلامي، اميد است مردم عزيز کشورمان با حفظ وحدت و يکپارچگي و تحکيم پيوند عميق خود با ولايت، در خنثي نمودن توطئه‌هاي رنگارنگ فتنه‌گران خارجي هوشيارتر از هميشه در صحنه‌هاي انقلاب حاضر باشند».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سران فتنه رو چكار داريم ؟
9 دي نشان دهنده بصيرت عامه مردم در حمايت از ولايت فقيه و نظام بود .
وگرنه سران فتنه كه ارزشي ندارن اين همه مردم بخاطر اونها حماسه بوجود بيارن
Iran, Islamic Republic of
من با مشایی خوب نیستم ولی این بیانیه چه اشکالی وجود داره .در اون به پیروی از ولایت فقیه مبارزه با جنگ نرم که همان فتنه است و حضور همه آحاد از جمله نسل سوم اشاره شده
United States
اشکالش اینه که درباره فتنه حرف نزده تا هنوز برخی رای ها رو از دست نداده باشه
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد کسانی که میخوان محبوبیت خود را از دست ندهند از فتنه حرف نمی زنند. این یعنی دوست داران فتنه بیشمارند.
United States
این به معنای زیاد بودن دوستداران فتنه نیست بلکه این تایید این مطلبه که جریان انحرافی آن روی سکه نفاق و فتنه است و اینها از یه قماش تشریف دارن