چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

انحراف براي مرد بحران كم خدمت كرده

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 271730
يك روزنامه وابسته به حلقه انحرافي ادعا كرد دعوا بر سر نيامدن مردمي نژادي ديگر است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، اين روزنامه مي نويسد: طرح برخي بحث ها و موضوع ها از سوي محافل سياسي و فكري خاص طي دو سال گذشته، نشان مي دهد برخي دانسته يا نادانسته درصدد هستند با ايجاد تغييراتي در مدل و هندسه جمهوري اسلامي كه حضرت روح الله معمار كبير انقلاب آن را پايه گذاري كرده، روح حاكم بر نظام «امام و امت» را با نوعي از استحاله و تغييرات محتوايي رو به رو كنند.
 
روزنامه مذكور با اشاره به برخي دعاوي انتخاباتي نظير دولت وحدت ملي، دولت ائتلاف ملي، دولت فراجناحي و... مي نويسد: هدف در ذيل طرح اين گونه بحث ها، كم رنگ كردن نقش مردم در انتخاب بالاترين مقام اجرايي كشور و جلوگيري از بر سر كار آمدن فردي از جنس مردم و با مطالبات مردمي است.
 
به زعم برخي سياسيون، از اين پس فردي كه رعيت زاده است و در برابر ارباب زادگان و بزرگ زادگان مي ايستد، نبايد رئيس جمهور ايران شود. نكته جالب توجه در اين بين، اين كه مي توان مبدع بسياري از اين مدل ها را شخصي دانست كه به واسطه «مرد بحران» دانستن خود، دائما در حال طراحي مدل هايي براي خروج از بحران هاي فرضي است.
 
اين روزنامه توضيح نداده كه آيا پيوند ليدر حلقه انحرافي با عناصري نظير نفر اول فساد اقتصادي 3 هزار ميليارد توماني و لابي در هتل لاله تداعي «مردمي نژادي» بودن مي كند؟ يا اعطاي امتياز ويژه 400 ميلياردتوماني در كيش به شركتي ثبت شده با يك ميليون تومان، غمخواري مردم است؟ حمايت از برخي هنرپيشگان مبتذل و پرداخت كمك هاي مالي ويژه به آنان چطور؟
 
در همين حال جاي سوال است كه چرا همين روزنامه وابسته به حلقه انحرافي در همسويي با فتنه گران، از زبان مرد بحران-ساز- آنان به القاي تقلب پرداخت و شعار دروغين انتخابات آزاد را آن هم در صفحات اول خود (قبل از هشدار رهبر معظم انقلاب) برجسته كرد. آيا اين هم معناي تازه مردمي نژاد بودن است؟ يا مثلا دامن زدن به تنش و تعارض ميان نهادهاي قانوني و دور زدن رهنمودهاي امام و رهبري، به معناي وفاداري به «هندسه جمهوري اسلامي كه حضرت روح الله معمار كبير انقلاب آن را پايه گذاري كرد» است؟! ادعاي دوستي با مردم اسرائيل و اختراع مكتب ايراني كه براي ادعاي هلال شيعي و تمايل ايران به ايجاد امپراتوري در منطقه سند جور كرد، چطور؟
 
اساسا آيا مي توان عملكردي براي حلقه انحراف جست وجو كرد كه كمك به دراز كردن زبان فتنه گران و پر كردن خانه هاي جدول دشمن در زمينه ايجاد بي ثباتي، تنش و اختلاف درون نظام نباشد؟ چگونه امكان دارد حلقه اي مدعي حمايت از نظام امت و امام باشد و در عين حال خلاف منويات ولي امرمسلمين و ملت انقلابي مشي كند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *