جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳۴

منظور احمدی‌نژاد از "آقای‌رییس! نوبت شماهم‌می‌رسد" کی بود؟

شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 169536
تقریبا کسی نفهمید که منظور رئیس جمهور از "آقای رئیس" چه کسی بوده است اما گمانه زنی ها در این باره باعث شده که منابع خبری هریک دریافت خاص خود را بیان کنند.
به گزارش جهان، سخنرانی محمود احمدي نژاد، رئیس جمهور، که جمعه شب در مراسم بيست و دومين سالگرد ارتحال امام راحل در جوار بارگاه آن بزرگوار ایراد شد، از همان ابتدا با شعارهای یکپارچه حاضران همراه بود.
 
زائران امام خمینی(ره) گرچه در آغاز حضور رئیس جمهور در جایگاه شعار "مشایی حیا کن، احمدی رو رها کن" سر دادند اما در ادامه، هر یک از مواضع ضداستکباری او را با شعارهای پی در پی خود تایید می کردند.

در بخشی از مراسم که شعارها گستردگی بیشتری پیدا کرد، احمدی نژاد با لبخندی که بر لبش نقش بست خطاب به فردی اظهار داشت: "مخلص آقای رئیس هم هستیم، نوبت شما هم میشود. من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم".

تقریبا کسی نفهمید که منظور رئیس جمهور از "آقای رئیس" چه کسی بوده است اما گمانه زنی ها در این باره باعث شده که منابع خبری هریک دریافت خاص خود را بیان کنند.

سایت ‫خبرآنلاین در این باره ادعا کرده که رئیس جمهور به فرد خاصی اشاره نداشته است. این سایت نوشته است: وقتی شعارها کمی بیشتر شد، او بی آنکه به شخص خاصی اشاره داشته باشد، اظهار داشت: «مخلص آقای رئیس هم هستیم! نوبت شما هم میشود!».‬

سایت انتخاب هم نوشته احمدی نژاد شخص مورد نظرش را "تهدید" کرده است. این سایت حتی ادعا کرده است که "خطاب احمدی نژاد، یک مداح بوده است: سعید حدادیان، حامی شدید و البته سابق او که اینک به یکی از مخالفان جدی او تبدیل شده است." 

به ادعای سایت مذکور "محمود احمدی نژاد ظاهراً قصد داشته با خطاب کردن حدادیان، شعار گروهی از مردم علیه خود را برنامه ریزی شده توسط این مداح عنوان کند."

از سوی دیگر، برخی از سایت های ضد انقلاب هم در ادعاهایی مشابه، این جمله رئیس جمهور را "معنادار" توصیف و عنوان کرده اند، احمدی نژاد با این سخن خواسته است بگوید شعارها برنامه ریزی شده است. 

‬یکی از مخاطبان سایت جهان هم در کامنتی نوشته است: جمله "مخلص آقای رئیس هم هستیم"، اشاره به فردی داشت که در قالب نوشته ای خواستار دیدار با رئیس جمهور شده بود و دکتر احمدی نژاد با اشاره آن فرد را مشخص کرد.‬

اگر کسی از کاربران محترم جهان که در حرم مطهر حضرت امام حضور داشته و اطلاعات بیشتری دارد می تواند این خبر را کامل کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یکی از مخاطبان سایت جهان هم در کامنتی نوشته است: جمله مخلص آقای رئیس هم هستیم، اشاره به فردی داشت که در قالب نوشته ای خواستار دیدار با رئیس جمهور شده بود و دکتر احمدی نژاد با اشاره آن فرد را مشخص کرد.‬
تو سفر استانی زیاد میگه دکی اینجوری
اين آقاي رييس تكيه كلامشه و منظورش اين بوده آقايي كه اين شعرها عليه من رو طراحي كردي يه روز هم نوبت تو مي شه كه بر عليه ت شعر بدن
ولي دنيا دار مكافاته ها نه ؟ پارسال همين مراسم رو يادتون مياد ؟
Germany
من مطمئنم که او متلکی به علی ... گفته با این مضمون که او این مخالفان را علیه وی جمع کرده است. ...
Iran, Islamic Republic of
من در حرم بودم و از اون پارچه نوشته ای که خواهان دیدار با احمدی نژاد بودند هم عکس گرفتم و اشاره ی احمدی نژاد به آقای رییس هم به همان سمت بود ولی گمان می کنم لحظه ی اشاره ان شخص پارچه را کنار گذاشه بود و شعار می داد
من عکس را برایتان ایمیل می کنم یه ذره وضوحش کمه
روش نوشته خواهان دیدار با ریاست جمهوری
آخه این مسئله چه اهمیتی داره؟!!! بابا احمدی اخلاقش همین جوریه جای تعجب نیست که این همه فلسفه بافی میکنید. با اینحال بنظرم همونکه گفته "در پاسخ به یکی از مردم که نامه داشته..." درست تر بود.
United States
ما که ایمیلی از شما پیدا نکردیم مجبور شدیم عکسو آپلود کنیم

http://www.4shared.com/photo/b8w10_6Z/DSC00027.html
Iran, Islamic Republic of
واقعا که این یکی از مسائل اصلی مملکت است! آفرین بر جهان که اصلا حاشیه ایجاد نمی کند!
واقعا که ولایت پذبری را به حد کمال رسانده اید. آفرین!
Iran, Islamic Republic of
جهان جون یه کم تحقیق و بررسی کن بعد خبر بذار...
بی خودی جو رو خراب نکن...
لطفا نظرو بذار..
بنظر شما حالا خیلی مهمه واسه مردم که منظور ایشان کی بوده؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقاي دوربيني هم آنجا بود....
منظور دكتر به ايشان بوده كه از دوربين براي تبليغ چهره خود استفاده مي كند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
United States
ای بابا حالا تقی به توقی میخوره همه چی میوفته سر این حاج سعید بدبخت

سعید با بصیرت حمایت حمایت
United States
جمله مخلص آقای رئیس هم اشاره به فردی داشت که در قالب نوشته ای خواستار دیدار با رئیس جمهور شده بود و با اشاره حتی اون فرد را هم مشخص نمود
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم منظورش مشایی بوده است چون ایشان هیچکس را بغیر از مشایی بعنوان رییس خود قبول ندارد . وشاید هم میخواست به مشایی بگه دور بعد که تو رییس جمهور شدی نوبتت میرسد تا اینجا سخنرانی کنی ! !
United States
با حلو حلو دهنتان شيرين نمي شود ما احمدي نزاد را دوست داريم چون تابع ولايت فقيه است ومخالفه طبقه اشرافيت است اگر روزي از اين خط كناركشيد ماهم او را در خط هاشمي خواهيم ديد و با او خداحافظي مي كنيم همنطور كه با هاشمي خداحافظي كرديم
منظورش من بودم احمدی نژاد ارادت خاصی به من داره همش بهم رئیس میگه البته بین خودمون بمونه ها یه وقت ریا نشه.
Iran, Islamic Republic of
من معتقدم خود رئیس جمهور می خواد تو رسانه ها همیشه بلد بشه وگرنه چه لزومی داره وسط سخنرانی از این تیکه ها بندازه
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد می دونه چطوری حاشیه های باحال بسازه که همه تو کفش بمونن. اینم از اون کاراس که به نظرم باید تهشو در آورد.
United Kingdom
من ناهار نخوردمه...
Iran, Islamic Republic of
حدوداً در انتهای مجلس یک نفر میان جمعیت ایستاده بود و احتمالا برای او دست بلندکرده است .
ضمنا فردی که در قالب نوشته ای خواستار دیدار با رئیس جمهور شده بود هم در جواب او نبود چون او دقایقی قبل از این پارچه ی خودش را پایین اورده بود .من کنار او نشسته بودم .
این نوع حرکتا مرام دکتره. بچه ها هر کی فهمید ما رو هم خبر کنه.
United Kingdom
منظورش آقای جنتیه. بالاخره او تایید صلاحیت نیاز داره یا نه.
Iran, Islamic Republic of
يه چيزي گفته كم نياره
Iran, Islamic Republic of
خوب رئيسش معلومه كيه ديگه !
Iran, Islamic Republic of
اونجا که گفته مخلص آقای رئیس هم هستیم منظورش خود مشائی , قسمت بعد صحبتش مربوط به لیدرهای شعار دهندگان علیه مشائی بود , قسمت بعدیش هم مربوط به حامیان مشائی بود
United Kingdom
بنظر من منظورش از رئيس سيد حسن خمينيه که در برنامه سخنراني رئيس جمهور حاضر بود و از دادن شعار توبيخي ملت عليه آقاي احمدي نژاد خوشحال وخندان بود و به تعبيري داغ دل سال گذشته خودشو خنک مي کرد.
رئيس مراسم اونه. احمدي نژاد هم بهش فهموند که فردا نوبت سخنراني خودته و نوبت تو هم ميشه بعد من مي‌خندم.
اصلا مهم نیست منظور رییس جمهور کی بوده لطفا این رو هم نگین که من طرفدار رییس جمهورم و اینو می گم هر کس دیگه ای هم رییس جمهور بود می گفتم باید احترام رییس جمهور مملکت را نگه داشت و بهونه دست دشمنان نداد که منتظرن
این چیزهان چرا نمی خواهیم مثل کشورهای پیشرفته بشیم و اجازه ندیم کسی تو کار مملکت ما دخالت کنه
Russian Federation
من جمعه شب موقعی که دکتر داشت سخنرانی میکرد توی هیات الرضا بودم.موقع سخنرانی دکتر حاج سعید حدادیان با پسرش اومد هیات پس حاج سعید توی مرقد نبوده که بخواد کسی رو برای شعار علیه دکتراحمدی نژاد تحریک کنه.
Iran, Islamic Republic of
چرا از خودش سوال نمی کنین؟
Iran, Islamic Republic of
سركاريه بابا!
Iran, Islamic Republic of
رييس معمولا به كسي ميگويند كه واجب الطاعه باشد وهمه بايدازاواطاعت بكنند نه يك مداح .
Iran, Islamic Republic of
بخاطر منحرف کردن افرادی که بر علیه ایشان شعار می دادند دست به این حرکت زد و غیر از این چیز دیگری نیست
Iran, Islamic Republic of
خيلي جالبه اولين فرد در عكس تيترتان آقاي دوربينيه
بابا خداوکیل دارید چکار میکنید یه خورده با دقت به صحبت های آقا گوش بدید ببینید چی میگه ،خداوکیلی بعضی از افراد بی بصیرت شده اند تریبون دشمن
ما ولایتی هستیم و هر کس ولایتی باشد هم نو کرش هستیم آقای احمدی نژاد هم تا موقعی که آقا حمایتش میکنه ما نو کرش هستیم !
Turkey
و امروز نوبت آقای رئیس شد

زنده باد احمدی نژاد