سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۴
۱

نبرد عربستان با یمن، نبرد صهیونیزم با مهدویت است

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۹
کد مطلب: 440633
تصور این که جنگ در یمن ، جنگ شیعه و سنی ست ، تصوری مضحک و خنده دار است.
به گزارش جهان، مجتبی رنجی در "قلم" نوشت:
    جنگ در یمن، جنگ سیاسی است نه جنگ مذهبی؛ به دروغ میگویند که بحث شیعه و سنّی است، درحالی‌که شیعه و سنّی نیست. بعضی از آنهایی که زیر بمباران سعودی‌ها در یمن دارند بچّه و زن و کودک شیرخوار و بیمارستان و مدرسه را از دست میدهند، شافعی‌اند، بعضی‌شان زیدی‌اند؛ بحث شیعه و سنّی نیست، دعوا دعوای سیاسی است، دعوای سیاستها است.
 
نقل قول بالا سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) است که در اواخر مرداد ماه سال جاری ایراد شده است. در این سخنان صراحتا مسئله ی شیعه-سنی بودن جنگ میان عربستان و یمن رد شده و رهبری تاکید کرده اند که این تجاوز ماهیت مذهبی بدین معنا که میان دو مذهب اسلامی(شیعه و سنی) این جنگ در جریان است ، ندارد.
 
این مطلب بدین خاطر مورد تاکید رهبری قرار گرفت که جریانی در منطقه به دنبال این مسئله است که درگیری ها و آشوب های منطقه را به نزاع میان شیعیان و اهل سنت معنا و تفسیر کند. در حالی که ابدا این مسئله حقیقت ندارد و یک طرف درگیری های منطقه ی غرب آسیا همواره جریان های تروریستی-تکفیری-وهابی و یا صهیونیست ها بوده اند. از نبرد های جنوب لبنان در ۲۰ سال اخیر گرفته تا جنگ داخلی سوریه و آشوب داخلی عراق و جنگ یمن و …
 
اما نبرد یمن و عربستان به طور ویژه ای با سایر درگیری های معاصر در منطقه متفاوت است . نبرد یمن با عربستان بسیار شبیه نبرد ایران و عراق است. یمن دقیقا مانند ایران پس از انقلاب مردمش درگیر مقابله با دشمن خارجی شد. و عربستان نیز مانند عراق توسط جریان های صهیونیستی و نظام استکبار کوک شد تا با یک جنگ فرسایشی مانع قوت گرفتن نظام نو پای یمن گردد.
 
نکته بسیار خاص این جنگ آن است که تجاوز عربستان به یمن ماهیتی آخرالزمانی دارد و به نوعی منازعه ی میان صهیونیزم و مهدویت را به تصویر می کشد.
 
ایونجیلیست ها یا همان مسیحیان صهیونیست معتقدند که برای ظهور مسیح(ع) باید یهودیان به بیت المقدس مهاجرت کنند و حکومت تشکیل دهند . سپس نبرد آرماگدون که یک نبرد هسته ای ست رخ دهد و عیسی مسیح(ع) ظهور کند و این گونه است رغم خوردن آخرالزمان.
 
اما از سویی دیگر آخرالزمان شیعی ظهور امام مهدی(عج) و عیسی(ع) را مرتبط با رویداد هایی همچون انقلاب مردم ایران و خروج سید خراسانی ، مرگ پادشاهی به نام عبدالله در حجاز و جنگ قدرت در حجاز، پیروزی نهضت مردم یمن و خروج سید یمانی ،آشوب در منطقه شام و خروج سفیانی و… میداند.
 
جالب تر این است که یکی از سران مسیحیت صهیونیستی چندی پیش در سایتش مطلبی منتشر کرد که وی در آنجا ضمن اشاره به مرگ عبدالله و سقوط یمن به دست الحوثی ها یادآور شد که اگر اوضاع به همین منوال طی شود آخرالزمان شیعی رغم خواهد خورد.
 
عربستان به عنوان نماینده ایونجیلیست های حاکم بر امریکا در منطقه مامور شده است تا مانع از رغم خوردن آخرالزمان شیعی گردد چرا که در غیر این صورت این دیگر صهیونیزم و آرماگدونیزم معنی نخواهند داشت. غرب به خوبی میداند که نباید اجازه دهد اوضاع مطابق میل ایران و شیعیان منطقه پیش برود ، قدرت گرفتن و استقلال شیعیان در منطقه مساوی ست با قدم به قدم به ظهور امام دوازدهم نزدیک شدن و در واقع قدم به قدم به سوی نابودی صهیونیزم جهانی پیش رفتن.
 
بنابراین تصور این که جنگ در یمن ، جنگ شیعه و سنی ست ، تصوری مضحک و خنده دار است . نه تنها این جنگ بلکه بسیاری از نبردهای غرب آسیا ماهیتی این چنینی ندارند و سندش اتحاد جماعات شیعه و سنی در مقابل جریان های تروریستی و تکفیری ست. در جنگ با استکبار جهانی و نوچه هایش شیعه و سنی ذر یک صف و صلیبیان و سلفیان و صهیونیان در یک صف اند و آنچه آنان می خواهند اعتلای نظام صهونیزم بین الملل است و آنچه ما میخواهیم رغم خوردن فرج امام المنصور و شکل گیری تمدن مهدوی ست.
 
ان شاء الله
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صابر
ای صهیونیستهای فلک زده یقین بدانید نابودی شما حتمی وروز های آوارگی ودربه دری شما نزدیک است خیلی نزدیک خیلی نزدیک وای بحال این قوم زبون وای به روزگار شما قوم روسیاه