جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

هواشناسی: هوا برفی و بارانی می‌شود

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 397137
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: با نزدیک شدن یک سامانه بارشی به تدریج از بعدازظهر شنبه ۲۹ دی‌ماه از دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور ابرناکی، بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش جهان؛احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: در روز یکشنبه علاوه بر دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور، برای شرق و شمال شرق کشور بارش‌ها به صورت پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره هوای استان تهران نیز اظهار کرد: هوای این استان شنبه ۲۹ آذرماه نیمه ابری تا تمام ابری در پاره‌ای از نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بالاترین دما در این روز ۱۱ درجه بالای صفر و کمترین آن ۳ درجه پیش‌بینی می‌شود. روز یکشنبه سی‌ام آذرماه نیز هوای تهران نیمه ابری تا تمام ابری در پاره‌ای از نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای پیش‌بینی شده برای این روز ۹ و ۲ درجه بالای صفر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *