پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

انتخابات تهران الکترونیکی می شود

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 435936
مدیرکل سیاسی استانداری تهران گفت: با کمک دولت و با استفاده از منابع استانداری، انتخابات مجلس به‌صورت الکترونیکی در استان تهران برگزار می‌شود.
به گزارش جهان، فارس به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ری خبر داد، محمدرضا یوسفی در جلسه‌ای با فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: در نظر داریم از شکل سنتی اجرای انتخابات خارج شده و انتخابات پیش رو را به دور از هرگونه شائبه در آن و اعلام نتیجه در کم‌ترین زمان ممکن در استان تهران به‌صورت الکترونیکی و آزمایشی برگزار کنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با بیان اینکه این روش باید یک‌بار در تهران انجام شود تا مشکلات احتمالی آن بررسی و برطرف شود تصریح کرد: اجرای این طرح منوط به فراهم‌شدن تمام تجهیزات و امکانات تا اول بهمن ماه است که در غیر این صورت به همان شکل سنتی اجراء خواهد شد.

وی در ادامه افزود: شرکت مربوطه و تجهیزات مختص این نوع انتخابات در نظر گرفته شده و نمونه تجهیزات در مرداد ماه تحویل استانداری و آزمایش خواهد شد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: با پیش‌بینی همه تدابیر لازم، این طرح در تهران و با اولویت شهرستان‌های اطراف از جمله شهرستان ری اجراء خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح و تغییر روش سنتی به الکترونیکی، شاهد انتخاباتی به دور از تنش و نزاع‌های سیاسی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *