پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بیانیه جامعه مدرسین درباره نامه رهبری

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 404039
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از اقدام روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در ارسال نامه به عموم جوانان اروپا و آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از اقدام روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در ارسال نامه به عموم جوانان اروپا و آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم

با نگاهی به سیر تحولات چند سال اخیر در منطقه و جهان، در تحلیلی ساده متوجه نوعی مدیریت کلان جهت مقابله با نفوذ اسلام در جهان می‌شویم. گسترش و توسعه سازمان‌ها و گروه‌های تروریستی با تابلوی دین، تلاشی برای هراس افکنی در دل جامعه جهانی و جلوگیری از گرایش فزاینده جوامع به دین آسمانی است.

حال پس از سال‌ها تبلیغات و مهندسی روانی و شکل‌دهی چهره‌ای دهشتناک از دین مبین اسلام در غرب و اتفاقات چند هفته اخیر فرانسه که در ابتدا با اقدامی تروریستی شروع شد و با تکرار اهانت علیه پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) ادامه و توهین و تمسخر از سوی مدعیان دروغین آزادی، موجبات آشکار شدن ماهیت واقعی سران مستکبر غربی را فراهم ‌آورد و همچنین وحدت بیشتر مسلمین حول اعلان انزجار از هتاکان به ساحت حضرت خاتم الانبیا(صلّی الله علیه و آله و سلّم) را باعث می‌شود. در این بین ابتکار رهبر معظم انقلاب در واکنش به اوج‌گیری دوباره موج اسلام هراسی، صدور پیامی برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی، همچون همیشه، تحسین و تقدیر همگان را بر انگیخت.

دعوت جوانان غربی به فکر در مورد چرایی سیاه‌نمایی علیه آموزه‌های وحیانی پیامبر رحمت(صلّی الله علیه و آله و سلّم) و همچنین تلاش برای شناخت مستقیم و بی‌واسطه حقیقت اسلام دو محور اصلی این پیام ارزشمند می‌باشد.

قطعاً اولین گام جهت موفقیت سیاست‌ورزی جدید ولی امر مسلمین جهان در قبال جوانان غربی، تلاش گسترده برای رساندن پیام معظم له به جامعه جوان اروپا و آمریکاست. با توجه به سلطه رسانه‌ای و مهندسی خبر توسط شبکه‌های متعدد صهیونیستی اطلاع‌رسانی این پیام به راحتی امکان پذیر نیست و تلاش و کوشش شبانه‌روزی و مستمر فعالان عرصه رسانه را می‌طلبد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت از سیاست حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در دعوت جوانان غربی، آمادگی خود را جهت پشتیبانی از این راهبرد مبتکرانه اعلام می‌دارد و تلاش جهت رساندن این حرکت خردمندانه را بر همه نخبگان علمی، فرهنگی، سیاسی و رسانه‌ای لازم می‌داند. امید است تحقق این مهم و آگاهی بخشی مستمر در این رابطه، این‌بار موجب بیداری جوانان غربی گردیده و با پرسش‌گری از سران کشورهای خود ماهیت خباثت‌آمیز مستکبران عالم در داخل جوامع خودشان را هر چه بیشتر آشکار گرداند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *