شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

مصلحی:عزت نظام خط قرمز رهبری است

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 424334
وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: عزت انقلاب اسلامی یکی از خط وط قرمز رهبری در مذاکرات هسته ای با گروه ۱+۵ است.
به گزارش جهان، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای بخش بادرود نطنز با موضوع ' نشست نهضت روشنگری'، عزت و سربلندی نظام اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: اکنون انقلاب اسلامی ایران مسیر خود را در دنیا پیدا کرده و به سمت آرمان های مد نظر امام راحل درحال حرکت است.

وی سه هدف اصلی امام راحل (ره) در راه مبارزه و نهضت انقلاب را بیداری اسلامی، ایجاد حکومت اسلامی در دنیای اسلام و فراهم سازی بسترهای ظهور امام زمان (عج) برشمرد و افزود: در این سیر تکاملی نظام اسلامی مشکلات زیادی وجود دارد، زیرا دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی هیچگاه آرام و قرار نداشته است.

مصلحی با بیان اینکه مذاکرات ۱+۵ به مسائل هسته ای محدود نمی شود، افزود: دشمن فتنه ای بزرگ را برای ایران اسلامی برنامه ریزی کرده و آن هم از بین بردن نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر شیوه عملکرد یهودی ها در کشورها توسط اتاق های فکر سرویس های اطلاعاتی برنامه ریزی می شود، گفت: آنان برای توقف بیداری اسلامی طراحی هایی را انجام داده و با انتشار مقاله هایی از جمله کینه آمریکایی باید از قلب ایرانیان پاک شود، برای تضعیف نظام برنامه ریزی کرده اند.

مصلحی با تاکید بر این که کشورهای اروپایی نقشی در مذاکرات ندارند، اظهار کرد: دستگاه اطلاعاتی باید حرکت دشمن را بررسی کرده و براساس حرکت های آنان طرح هایی را به تیم مذاکره کننده ارائه کند.

وی به الزامات مدیریت جهادی برای مقابله با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: اعتقاد محکم به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی، نهراسیدن از مشکلات و موانع، تکیه بر مردم و پرهیز از رویکرد جناحی و گروهی در اداره کشور موجب خواهد شد تا مسوولان بهتر بتوانند در مقابل طراحی های دشمن ایستادگی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: دنیا در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به بن بست رسیده که خروج از آن نیازمند آموزه های اسلامی است.

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: دشمن در طراحی فتنه ۸۸ دچار اشتباهات استراتژیک شد و دیگر مرتکب چنین اشتباهاتی نخواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم سالروز فتح خرمشهر در بخش بادرود نطنز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری همواره با فتنه ها مبارزه کرده و در آینده نیز مقابله خواهد کرد.

وی گفت: دشمن در موضوعات مختلف از جمله بحث انتخابات همواره در حال طراحی و توطئه علیه نظام انقلاب اسلامی ایران بوده و مسوولان و مردم نیز می بایست در مقابل این طراحی های دشمن، هوشیار و مراقب باشند.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *