جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

درآمد والیبال ایران از لیگ جهانی

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب: 372530
درخشش تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی و راهیابی به جمع چهار تیم برتر این مسابقات درآمد ۲۰۰ هزار دلاری را برای فدراسیون به دنبال داشته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم ملی والیبال ایران در دومین حضور خود در رقابتهای لیگ جهانی درخشش فوق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و توانست به مرحله نهایی این مسابقات راه یابد. تیم ایران که در دسته یک این رقابتها و در بین هشت تیم برتر دنیا قرار گرفته بود در این مرحله نیز خود را به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی رساند و در نهایت با دو باخت غیرمنتظره برابر آمریکا و ایتالیا در رده چهارم قرار گرفت.

پیروزی‌های تیم ملی والیبال در این مسابقات پاداش‌های نقدی را نیز به دنبال داشت. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر این مبلغ را حدود ۲۰۰ هزار دلار عنوان کرد که البته در کنار پاداش‌های انفرادی این مبلغ افزایش خواهد یافت.

سال گذشته تیم ملی والیبال ایران به دلیل بدهی ۲۵۰ هزار دلاری صدا و سیمای ایران به فدراسیون جهانی والیبال برای دریافت پاداش خود دچار مشکل شده بود که مدت زیادی طول کشید تا این مشکل حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *