پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیام‌تبریک‌روحانی‌به‌رییس‌جمهورجدید عراق

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب: 372035
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با تبریک انتخاب آقای فواد معصوم به عنوان رییس جمهوری عراق، توجه همزمان مردم و مسئولین عراقی به مبارزه با تروریسم و نیز ادامه روند توسعه سیاسی و تحکیم مردمسالاری را در موقعیت خطیر کنونی،رویکردی ارزشمند و قابل تقدیر دانست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای فواد معصوم

رییس جمهور محترم جمهوری عراق

سلام علیکم

اعتماد نمایندگان ملت در پارلمان و انتخاب جنابعالی به عنوان رییس جمهوری عراق را تبریک می گویم. در موقعیت خطیر کنونی، توجه همزمان مردم و مسئولین عراقی به مبارزه با تروریسم و نیز ادامه روند توسعه سیاسی و تحکیم مردمسالاری رویکردی ارزشمند و قابل تقدیر است.

کمک به ثبات، امنیت، پیشرفت و رفاه مردم شریف عراق ، نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق است و دولت و ملت ایران همچنان به نقش پایدار خود در حمایت از عراقِ متحد و با ثبات با حضور و مشارکت فعال همه اقوام و مذاهب ادامه خواهد داد.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی، دولت و ملت عراق ، امیدوارم در ادامه تلاش های مثبت دو کشور در توسعه روابط ، شاهد گام های بلندتری در همکاری های دوجانبه و منطقه ای باشیم .

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *