جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بازیگر نقش اصلی پیروزی ایران از نظر استیلی

جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 442532
سرمربی تیم فوتبال ملوان نقش مهاجم تیم ملی کشورمان در پیروزی تیم ملی مقابل گوام را پررنگ دانست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، حمید استیلی در مورد برد تیم ملی مقابل گوام گفت: ما تیم اول آسیا هستیم و تیم‌هایی مثل گوام نمی‌توانند برای تیم ملی ایران دردسرساز شوند. قابل پیش‌بینی بود که به راحتی از سد این تیم عبور کنیم و اگر هم در بازی قبلی مساوی کردیم، این به خاطر اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در فوتبال است که هر از چند گاهی رخ می دهد. با این حال برد روحیه بخشی به دست آوردیم و امیدوارم تیم ملی در آینده هم موفق باشد.

او در ادامه تاکید کرد: نقش آزمون در این برد خیلی پررنگ بود. او هم گل زد و هم پاس‌های خوبی داد، مهدی طارمی هم نمایش خوبی داشت و جوان‌های تیم ملی در مجموع امیدوار کننده نشان دادند. آنها با تفکرات کی‌روش آشنا هستند و سرمربی تیم ملی هم به خوبی شاگردانش را می‌شناسد. این برد برای ما خوب بود ولی کار اصلی ایران در مرحله بعدی است. الان هم خوشبختانه به خوبی از تیم ملی حمایت می‌شود و لیگ هم تعطیل شد تا کی‌روش با خیال راحت تیمش را آماده کند.

استیلی در قسمت دیگری از حرف‌ هایش خاطرنشان کرد: هیچ وقت به اندازه الان، چنین امکاناتی را برای تیم ملی مهیا نکردند و همه از جمله سازمان لیگ و باشگاه‌ها هم نهایت همکاری را با تیم ملی داشتند.البته این کارها باید صورت بگیرد چون بحث موفقیت و رشد فوتبال در میان است. سازمان لیگ هم در سال گذشته تصمیم بسیار خوبی گرفت و کاری که برای استفاده باشگاه‌ها از بازیکنان جوان کرد بسیار مثبت بود.حالا جوان های این فوتبال بیشتر از گذشته می‌توانند خودشان را نشان دهند.

او در پااین در خصوص وضعیت ملوان گفت: اردوی خوبی در سرعین داشتیم و چون قبل از شروع لیگ، ملوان زمانی کافی را برای آماده‌سازی نداشت، اما در این اردو روی کارهای بدنی و تاکتیکی کار کردیم.البته بازی جام حذفی تا حدودی برنامه ما را تحت تاثیر قرار داد ولی در مجموع اردوی خوبی را برگزار کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *