چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

تشریح خسارت زلزله در دشتستان

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 328331
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در اثر زلزله ۵.۷ ریشتری عصر روز گذشته ۱۹ روستا و ۳ شهر در شهرستان دشتستان استان بوشهر خسارت دیدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی قدمی صبح امروز در حاشیه عیادت از مصدومان زلزله برازجان در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در جمع خبرنگاران با تسلیت به بازماندگان زلزله روز گذشته اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام زلزله، کارگروه‌های مختلف مدیریت بحران فعال شد و با استان‌های معین بوشهر نیز برای امدادرسانی هماهنگی صورت گرفت.

وی بیان کرد: علاوه بر این کارگروه‌هایی همچون امداد و نجات، بهداشت و درمان و امنیت فعال شده تا اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار تا حدود ساعت ۹.۵ شب گذشته عملیات امداد و نجات در مناطق زلزله‌زده برازجان پایان یافت.

قدمی با اشاره به برگزاری نشست مدیریت بحران در برازجان گفت: با مدیریت خوب استاندار، نشست‌های مختلفی در برازجان برای مدیریت بحران زلزله برگزار شده و برنامه‌ها طبق برنامه‌ریزی جلو می‌رود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در اثر زلزله ۵.۷ ریشتری عصر روز گذشته ۱۹ روستا و ۳ شهر در شهرستان دشتستان استان بوشهر خسارت دیدند.

وی ادامه داد: از این تعداد روستا ۹ روستا خسارت بیشتری دیدند و شهرهای خسارت دیده نیز برازجان، آبپخش و وحدتیه هستند.

قدمی گفت: بعد از عیادت از بیماران بیمارستان شهدای خلیج فارس، به مناطق زلزله‌زده خواهیم رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *