پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۲

شرایط اعطای وام به فرهنگیان تغییر کرد

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 408837
مدیر کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بنا به درخواست آموزش و پرورش و رایزنی‌های صورت گرفته توسط این وزارتخانه، ارائه فاکتور خرید کالا و همچنین الزام به تأمین پیش پرداخت بانکی از مدارک لازم برای دریافت وام، حذف شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فرشید سیاری مدیر کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده بین این وزارتخانه و بانک ملی مبنی بر اعطای ۱۲ هزار میلیارد ریال در قالب وام‌های ۵۰ میلیون ریالی کم‌بهره به فرهنگیان واجد شرایط، اظهار داشت: بنا به درخواست آموزش و پرورش و رایزنی‌های صورت گرفته توسط این وزارتخانه، ارائه فاکتور خرید کالا و همچنین الزام به تأمین پیش پرداخت بانکی از مدارک لازم حذف شد.

سیاری با دارای اولویت خواندن افراد سرپرست خانوار، بیماران و همکارانی که تاکنون برای تحصیل و ازدواج خود، همسر و یا فرزندشان از تسهیلات ویژه فرهنگیان بهره‌ای نبرده‌اند، تصریح کرد: این افراد می‌توانند با ارائه اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی و ضامن، تکمیل فرم تعهدنامه‌های بانکی و ارائه تصویر کسر اقساط گروهی تنظیم شده توسط ادارات آموزش و پرورش مناطق، از تسهیلات بانکی فوق بهره‌مند شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک معلم
این وام عین دزدیه . در وهله اول بانک 50 هزار تومن به عنوان دفترچه از 240 هزار نفر گرفته که میشه 12 میلیارد تومن به شما 5 میدن ولی باید قرار داد 6.250 امضا کنید یعنی بعد از باز پرداخت شما حدود 2.5 میلیون سود میدید که میشه 50 درصد برای سه سال حدود سالی 17 درصد میشه رسوب پول رو هم بیخیال
معلم
بهیچ عنوان شرایطش تغییر نکرده ،دیروز زنگ زدم بانک ملی و تعاون اداره ،گفتم تو سایط خوندم شرایط پیش پرداخت برداشتن ،گفتن نه ، اگه می خواید وامتونو بدیم باید 1300000 تو حسابتون باشه!!!! چرا معلم هارو سر کار میذارید !!!!!