جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

ثبت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد با دوربین

جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 416531
معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ به تجهیز مبادی ورودی به محدوده زوج و فرد با دوربین و حذف حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در این مناطق خبر داد.
به گزارش جهان،سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، با اعلام این خبر اظهار داشت: از فردا- ۲۲ فروردین ماه- تمامی مبادی ورودی به محدوده زوج و فرد به واسطه دوربین‌، تخلفات ورود به این مناطق را ثبت خواهند کرد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: محدوده‌های مشخص شده برای طرح زوج و فرد نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده‌اند فقط در این مناطق حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی منتفی شده و تخلفات توسط دوربین‌ها ثبت خواهند شد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی در پاسخ به پرسش دیگر فارس در مورد برخورد پلیس راهور با رانندگانی که پلاک خودرو را می‌پوشانند، گفت: پلیس راهور نیروهای گشت نامحسوس را در بحث پوشش پلاک افزایش داده و با این رانندگان برخورد خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که مخدوش کردن پلاک طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات‌ها، جرم است، گفت: علاوه بر اعمال قانون، این متخلفان به دادسرای ویژه راهنمایی و رانندگی نیز معرفی خواهند شد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در مورد پوشاندن پلاک به وسیله پارچه یا حرکت موتورسیکلت پشت سر اتومبیل برای مشخص نشدن پلاک خودرو اظهار داشت: در مورد پوشاندن پلاک توسط پارچه قرار است که این موارد مستند شود که به هر حال این پوشش کاملاً‌ مشهود است اما در مورد حرکت موتورسیکلت پشت سر ماشین برای پوشاندن پلاک علاوه بر جریمه‌ای که راننده خودرو می‌شود موتورسیکلت نیز به دلیل مشارکت در این جرم توقیف خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
خدایی اینکار فقط برای کسب درآمده والا محدوده زوج فرد برای زمان آلودگی هوا طراحی شد هیچ کجای دنیا اینطور محدودیت تردد قرار نمیدهند خودتان هم میدانید این طرح کوچکترین تاثیری بر آلودگی هوا نداره فقط شاید کمی منبع درآمد نیروی انتظامی رو بالا ببره اینکار خلاف قانون هست چون قانون تاکید کرده محدوده زوج و فرد فقط در زمان اضطرار آلودگی هوا معنی میده
Amir
France
تکلیف من که مسیرم نه بی آر تی داره، نه مترو چیه؟

باید یک ساعت بیشتر وقتم را صرف رسیدن به مسیر کارم کنم

اول حمل و نقل عمومی را افزایش بدید بعد این اقدامات رو انجام بدید.
رضا
تو اصفهانم همین طرحو اجرا کردند یعنی دقیقا خیابونهای مرکز شهر اصفهانو زوج و فرد کردند. شما اگه بخوای از شمال به جنوب بری یا از شرق به غرب بری باید تمام شهرو دور بزنی. نکته جالب تر اینه که دسترسی های اصلی به میدان امام و سی سه پل و پل خواجو زوج و فرد شدن. حالا من اصفهانیم می تونم راهمو تغییر بدم این مسافرائی که برا دیدن این محلهای تاریخی میان اصفهان میخوان چیکار بکنن؟!!