پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

وضعیت اینترنت جهان تا سال ۲۰۱۷

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 381792
اتحادیه بین المللی ارتباطات سازمان ملل متحد اعلام کرد: تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۵۰ درصد مردم جهان می‌توانند به شبکه جهانی اینترنت به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از دنیای اقتصاد، براساس نسخه ۲۰۱۴ گزارش «وضعیت پهنای باند» اتحادیه بین‌المللی ارتباطات سازمان ملل متحد، تا ۳ سال آینده بیش از ۵۰ درصد مردم جهان از طریق پهنای باند متحرک (موبایل) و گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و تبلت می‌توانند به شبکه جهانی اینترنت به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. این گزارش می‌افزاید: ۴۰ درصد از مردم جهان معادل دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر در سال ۲۰۱۳ به اینترنت دسترسی داشتند.

این تعداد تا پایان سال جاری میلادی به دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون نفر افزایش خواهد یافت. در این گزارش آمده است: بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر تا پایان ۲۰۱۴ به پهنای باند متحرک دسترسی پیدا خواهند کرد و این تعداد تا پنج سال آینده به هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر خواهد رسید. گزارش اتحادیه بین‌المللی ارتباطات سازمان ملل متحد می‌افزاید: در حال حاضر اتصالات پهنای باند متحرک، سه برابر مشترکان پهنای باند ثابت در جهان است. محبوبیت پهنای باند سبب شده کاربری رسانه‌های اجتماعی همواره افزایش پیدا کند به‌گونه‌ای که در حال حاضر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون نفر در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند.
https://jahannews.com/vdchwznxi23n6qd.tft2.html
jahannews.com/vdchwznxi23n6qd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مال ما که طبق قانون اینترنت تا ابد فیلتره!! حالا میخواد 2017 باشه یا 2040
Iran, Islamic Republic of
مال ما که طبق قانون اینترنت تا ابد فیلتره.