جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱

شرکت دکتر حدادعادل در یک مسابقه کتابخوانی +جزئیات

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 391296
دکتر غلامعلی حدادعادل قرار است به همراه اعضای خانواده اش در یک مسابقه کتابخوانی شرکت کند.
شرکت دکتر حدادعادل در یک مسابقه کتابخوانی +جزئیات
گروه فرهنگی جهان نيوز ـ یکی از نزدیکان دکتر غلامعلی حدادعادل در گفت و گو با خبرنگار جهان از شرکت دکتر حدادعادل در مسابقه کتابخوانی کتاب «من زنده ام» نوشته خانم معصومه آباد خبر داد و گفت: پس از آن که دکتر حدادعادل از برگزاری این مسابقه مطلع شد، تعداد زیادی از این کتاب را تهیه کرده و به اعضای خانواده اش و تعدادی از آشنایان هدیه داد تا آنان هم در این مسابقه شرکت کنند.

کتاب «من زنده‌ام» نوشتۀ سرکار خانم معصومه آباد، قصه‌ای روان و پرکشش از ماجرای اسارت او در سن ۱۷ سالگی در جادۀ ماهشهر-آبادان به دست نیروهای بعثی عراقی دارد و مملو از خاطرات تلخ و شیرین چهارسالۀ وی به عنوان یکی از چهار زن آزادۀ ایرانی است.

این کتاب مورد تمجید و تقریظ ویژه رهبر معظم انقلاب هم قرار گرفت. در بخشی از مرقومه رهبر انقلاب آمده است: «کتاب را با احساس دوگانه‌ی اندوه و افتخار و گاه از پشت پرده‌ی اشک، خواندم و بر آن صبر و همت و پاکی و صفا، و بر این هنرمندی در مجسم کردن زیبائی‌ها و زشتی‌ها و رنج‌ها و شادی‌ها آفرین گفتم.»

هم‌اکنون بیش از ۸۰ فروشگاه در سراسر کشور کتاب «من زنده‌ام» را همراه با سوالات مسابقه و ۶۰ درصد کاهش قیمت، به مخاطبان عرضه کرده و این اثر از طریق هیئات و محافل فرهنگی و مذهبی، دفاتر استانی‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و واحدهای امور فرهنگی در دانشگاه‌ها نیز قابل دسترس است.

علاوه بر این امکان خرید اینترنتی کتاب از طریق سایت ketabzendegi.ir خرید پیامکی از طریق شماره پیامک ۱۰۰۰۱۶۶۱ و خرید تلفنی از طریق شماره تلفن ۶۳۴۸۷ نیز برای علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه فراهم شده است.

گفتنی است اولین دوره از مسابقه «کتاب و زندگی» به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و همکاری جمع کثیری از نهادهای فرهنگی، همزمان با آغاز ماه محرم در سراسر کشور کلید خورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حقیقتا اقدام قابل تحسینیه. هر چهره مشهوری می تونه کمک کنه به دیده شدن یک کتاب خوب