چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

عراق:مستشاران ایرانی در کنار ما هستند

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 411996
فرمانده سازمان بدر عراق با تاکید بر اینکه ایران بیش از هر کشور دیگری در جهان تجربه و تخصص مبارزه با تروریسم را دارد،‌ اعلام کرد که بدون ائتلاف بین‌المللی ضد داعش، پیروز خواهیم شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «هادی العامری» فرمانده سازمان بدر و نیروهای بسیج مردمی عراق اعلام کرد که کشورش می تواند بدون کمک ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا، پیروز شود و عناصر تکفیری داعش را شکست دهد.

وی در گفت‌و‌گو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» افزود: کسانی برای آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش به این ائتلاف دل‌خوش کردند، در واقع به سراب امید بستند.

فرمانده سازمان بدر عراق افزود: ما به مستشاران ایرانی که در کنار ما حضور دارند، افتخار می کنیم و از مشارکت آنها تشکر می کنیم.

العامری گفت: ایران بیش از هر کشور دیگری در جهان تجربه و تخصص مبارزه با تروریسم را دارد بنابراین از این کشور کمک می گیریم.

«معین الکاظمی» یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق درباره تکنولوژی مقابله با داعش به سی ان ان گفته که «ما می توانیم تماس‌های داعش را شنود کنیم و ارتباطات آنها را مختل کنیم».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *