جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

نخست‌وزیری‌که‌قبح‌مسلمان‌کشی‌راشکست

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 409999
به جرات می‌توان جنایات داعش در کشورهای اسلامی را "فتوکپیِ دستِ دهمِ" جنایات فرانسه در الجزایر دانست. فرانسه که همواره از اهمیت آزادی برای انسان‌ها سخن می‌گوید جنایاتی را در حق مردم کشور مسلمان الجزایر که خواهان آزادی بودند، مرتکب شد که آن تجاوز به خونین‌ترین جنگ قرن ۲۰ شهرت یافته است.
به گزارش جهان به نقل از دانا، در گزارش‌های قبل مطالبی در خصوص ۴ نامزد دریافت جایزه "باروت خیس" منتشر شد. در این گزارش قصد داریم به معرفی "مانوئل والس" پنجمین و آخرین نامزد دریافت جایزه باروت خیس که برای دریافت این جایزه با افرادی همچون نتانیاهو و جان مک کین رقابت دارد، اشاره کنیم. علت انتخاب مانوئل والس به عنوان یکی از نامزدهای دریافت "باروت خیس "حمایت رسمی و علنی وی از نشریه هتاک به پیامبر و عملکرد کشورش در زیر پا گذاشتن حقوق بشر است.


مانوئل والس کیست؟


مانوئل والس نخست وزیر یهودی‌الاصل فرانسه است که در محله‌ای در بارسلون (اسپانیا) متولد شد.

وی از محدود افرادیست که با استفاده از قانون کسب ملیت موفق به دریافت تابعیت کشور فرانسه شد. شاید بتوان یکی از مهمترین دلایل انتخاب وی برای اهدا جایزه‌ای که به احمق‌ترین دشمن جمهوری اسلامی داده می‌شود را در تلاش‌هایش در دفاع از نشریه هتاک به پیامبر جستجو کرد؛ تلاش‌هایی که جهان اسلام را بیدار کرد.

نخست وزیر فرانسه در ماجرای اهانت نشریه فرانسوی در حالی جلو دوربین‌ها حاضر شد که نسخه‌ای از این نشریه را در دست داشت. نکته عجیب و ناراحت‌کننده در تصویر منتشر شده از نخست وزیر فرانسه این بود که وی دقیقا همان صفحه از نشریه را رو به دوربین‌ها گرفته بود که کاریکاتور اهانت آمیز به پیامبر در آن درج شده بود.


این حرکت وی را می‌توان مهمترین عامل بیداری مسلمانان و تظاهرات گسترده آنها در اعتراض به نشریه هتاک فرانسوی و دفاع از پیامبر دانست.

مانوئل و حمایت از صهیونیست‌ها و مقابله با مسلمانان

مانوئل والس تا جایی که توانسته، به حمایت‌های همه جانبه از یهودی‌ها در جامعه فرانسه پرداخته است .وی در همان روزهای آغاز فعالیتش در سمت نخست وزیری از افزایش بودجه فرانسه برای تامین امنیت یهودی‌ها خبر داد.

مانوئل والس در سخنان خود فقط به افزایش بودجه اکتفا نکرد، وی علاوه بر این به تلاش دولت فرانسه اشاره کرد که برای پیدا کردن راه کار برای برخورد با کسانی که در اینترنت، مطالب ضدصهیونیستی منتشر می‌کنند، اتفاق خواهد افتاد. توجهات مانوئل والس به یهودی‌ها در حالیست که وی برای برخورد با شهروندان مسلمان این کشور شخصا وارد عمل شده و اقدام می‌کند.

وی در یکی از معروف‌ترین برخوردها با شهروندان مسلمان در خصوص امام جماعت یکی از مساجد پاریس که به اعلام مواضع ضدصهیونیستی شهرت دارد، به طور رسمی اعلام کرد: ما تصمیم گرفته ایم آقای حمامی مسئول مسجدی در پاریس را اخراج کنیم.(۱)

جالب آنجاست که مانوئل والس علاوه بر حمایت از صهیونیست‌ها و مقابله با مسلمانان، از "غیر مسلمانانِ ضد صهیونیست" نیز دل خوشی نداشته و به صورت جدی به برخورد با آنها می پردازد. یکی از معروف ترین این برخورد را می توان به اقدام نخست وزیر فرانسه برای ممنوع الکار کردن کمدین معروف فرانسوی دانست.

جالب و عجیب است که یکی از بالاترین مقامات یک کشور مدعی آزادی، برای مقابله با یک کمدین ضدصهیونیست با ارسال بخشنامه‌ای به فرمانداران خود اعلام کرد که از برگزای نمایش‌های دیودونه طنزپرداز مشهور فرانسوی در مناطق تحت امر خود جلو گیری کرده و اجازه اجرا برنامه را به وی ندهند.(۲) علت خشم نخست وزیر فرانسه از دیودونه (طنز پرداز معروف فرانسوی) این است که وی در اجراهای خود اقدام به انجام حرکتی ضدصهیونیستی می‌کند.


وی حرکتی را انجام می‌دهد که صهیونیست‌ها به شدت از آن متنفرند و به نوعی اهانت به خود قلمداد می‌کنند. انجام این حرکت از سوی دیودونه با استقبال جامعه فرانسه همراه شده و مردم این کشور گاه و بی گاه ، جلو رسانه ها به انجام این حرکت ضد صهیونیستی می‌پردازند. در ادامه چند نمونه از نمایش حرکت ابداعی و ضد صهیونیستی دیودونه توسط مردم و شخصیت‌های معروف فرانسه را مشاهده می کنید.





در دوران فرانسوا اولاند که مانوئل والس (نخست وزیر کنونی این کشور) وزیر کشور بود، با وجود آنکه وکلای دیودونه به دفاع از وی پرداختند، دولت فرانسه و در راس همه آنها شخص "مانوئل والس" به صورت جدی به پیگیری محاکمه این طنز پرداز ضدصهینویست پرداخت.(۳) مانوئل والس نخست وزیر کشوری است که از سویی از آزادی بیان سخن می گوید و از سویی به مسلمانان فرانسوی که قصد داشتند در دفاع از پیامبر اسلام به تظاهرات بپردازند، اجازه فعالیت نداده و وعده سرکوب آنها از سوی فرماندهان پلیس را به صورت رسمی اعلام کرد. مانوئل والس در خصوص برخورد دولت با تظاهرات مسلمانان گفته بود: هرگز به مسلمانان اجازه نخواهیم داد تا ضد آمریکا همپیمان فرانسه تظاهراتی برپا شود.

سرکوب کولی‌ها و آواره کردن آنها در فرانسه

دلایل متعددی برای قرار دادن نام نخست وزیر فرانسه در لیست نامزدهای دریافت جایزه "باروت خیس" وجود دارد که از میان انها می توان به نقض آشکار حقوق بشر در برخورد با کولی های فرانسه اشاره کرد. در کشور فرانسه ده‌ها هزار کولی وجود دارد که حدود ۱۵ الی ۲۰ هزار از آن از بلغارستان و رومانی به این کشور امده اند. در ماجرای برخورد فرانسه با این افراد که در مرداد ماه ۱۳۹۱ اتفاق افتاد تعداد زیادی از آنها از محل اسکان خود اخراج شدده و اردوگاه های انها برچیده شد.

در ماجرا برخورد با کولی‌ها نیز مانوئل والس به طور رسمی به حمایت از این برخورد ولت فرانسه پرداخت. برخوردی که داد محافل حقوق بشری را در آورده و کار را به جایی رساند که سازمان عفو بین الملل به صورت رسمی به محکوم کردن آن پرداخته و در گزارش خود وضعیت کولی ها در فرانسه را مصیبت بار و هولناک اعلام کرد. در ادامه تصاویر سرکوب کولی‌ها و برچیدن خانه‌های آنها در فرانسه را مشاهده می‌کنید:




فرانسه چه بر سر الجزار آورد؟/داعش جنایت را از چه کسانی آموخت؟

اما آنچه که نخست وزیر فرانسه را برازنده دریافت جایزه "باروت خیس" کرده است، جنایات این کشور در الجزایر است. به جرأت می‌توان جنایات داعش در کشورهای اسلامی را "فتوکپیِ دستِ دهمِ" جنایات فرانسه در الجزایر دانست. فرانسه که همواره از اهمیت آزادی برای انسان‌ها سخن می‌گوید جنایاتی را در حق مردم کشور مسلمان الجزایر که خواهان آزادی بودند مرتکب شد که به خونین ترین جنگ قرن ۲۰ شهرت یافته است. در این ماجرا، فرانسه که همواره از حقوق بشر سخن می‌گوید، بیش از یک میلیون نفر از مردم بی گناه الجزایر را به قتل رساند.

قبل از قتل عام گسترده مردم الجزایر، فرانسه با حضور در این کشور ، بیش از ۱۷۳ هزار تن از جوانان این کشور را به جنگ جهانی اول فرستاد. بیش از ۲۵ هزار تن از جوانان الجزایر در جریان این جنگ که هیچ ربطی به آنها نداشت کشته شدند. مردم الجزایر که هزینه سنگین حضور فرانسوی ها در کشورشان را پرداخته بوده و در این ماجرا به شدت تحقیر شده بودند ،در جهت استقلال کشورشان دست به قیام زدند ، قیامی که با سرکوب تاریخی فرانسه همراه شد .

در این جنگ استقلال‌طلبانه، فرانسوی‌ها دست به کشتار مردم فرانسه زدند، کشتاری که میزان آن بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار الجزایری عنوان شده است. یکی از جنایات مهم فرانسوی‌ها بریدن سرمسلمانان بود . تقریبا هر کجا که تصویر برداران فرانسوی قصد گرفتن عکس از سربازان این کشور را داشتند، سرهای بریده الجزایری‌ها بر سر نیزه سلاح سربازان فرانسوی دیده می شد. اگر چه فرانسه تمام تلاش خود را کرد تا پای این عکس ها به رسانه‌ها باز نشود اما در حال حاضر نیز تصاویری از سرهای بریده در دست سربازان فرانسوی در دسترس است.




جنایات داعش در عراق، کپی برداری از جنایات فرانسه در الجزایر

 

برای مردم دنیا قابل باور نبود که یک ارتش با حضور در یک کشور، به صورت گسترده به بریدن سر مردم روی آورد. جنایتی که پس از حضور جریان داعش قابل درک تر شد . مقایسه جنایات داعش در کشورهای مسلمان با آنچه که توسط فرانسه در الجزایر اتفاق افتاد به خوبی نمایانگر این موضع است که جنایات امروز داعش در این ابعاد گسترده ، کپی برداری از جنایات فرانسوی ها در الجزایر است.

شکنجه، کشتار و تجواز وحشیانه گسترده به نوامیس مسلمین از دیگر جنایات فرانسوی‌ها در الجزایر به شما می رود. فرانسه در سال‌های اخیر نیز نشان داده است که نه تنها در صورت توان به هیچ یک از مسلمین رحم نخواهد کرد که از کسانی که قصد انجام جنایت در حق مسلمین را داشته باشند نیز دفاع خواهد کرد. حمایت‌های سال‌های گذشته فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی از تروریست‌های سوری که به بهانه مبارزه با حکومت سوریه اتفاق افتاده است به خوبی شاهد این مدعاست.

با بررسی عملکرد فرانسه در قبال مسلمین و حمایت این کشور از افراد و گروه‌های اسلام ستیز و همچنین عملکرد نخست وزیر اسلام ستیز این کشور در حمایت از صهیونیست‌ها، شاید بتوان مانوئل والس را یکی از جدی‌ترین گزینه‌های دریافت جایزه "باروت خیس" دانست.

حال باید منتظر ماند و دید که آرا مردمی کدام یک از ۵ گزینه را به عنوان دریافت کننده جایزه باروت خیس انتخاب خواهند کرد.

در ادامه تصاویر مربوط به جنایات فرانسه در الجزایر را مشاهده می کنید:


در تصویر ذیل، تکفیری‌های مورد حمایت فرانسه که برای براندازی نظام بشار اسد در سوریه فعالیت می‌کنند را در حال بردن یک سوری برای اعدام مشاهده می کنید. صحنه ای که در محدود عکس‌های باقی مانده از جنایات فرانسه در الجزایر و تصویر فوق نیز دیده می شود:



در ادامه تصاویر قتل عام مردم الجزایر به دست سربازان فرانسوی را مشاهده می کنید:













تصویر هولناک پایانی یک مسلمان الجزایری را نشان می‌دهد که پیش از مرگ ، مورد شکنجه قرار گرفته و گوش و بینی وی توسط سربازان فرانسوی بریده شده است.
تصاویر شکنجه‌های مردم الجزایر :













نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا اونها متمدن شدند و از حقوق بشر حرف می زنند!!!!
تا ایران میخواد حدود الهی را راجع به متجاوزین به نوامیس و قاتلین و قاچاقچیان اجرا کند اونا میشن طرفدار حقوق بشر و عدالت و انسانیت!!!!!!!!
عبد خدا
فرانسویان بز دل و مفلوکی که در برابر سربازان آلمانی چنان مفتضحانه شکست خورده و پا بفرار گذاشته بودند در برابر ملتی بی دفاع که با دست خالی و بدون سلاح اما سربلند برعلیه اشغالگران قیام کرده چنین افسار گسیخته و درنده خو رفتار کردند که روی چنگیز و نرون و دیگر خونخواران تاریخ را سفید کردند و انشاءا.. روزی برسد که انتقام همه خونهای به ناحق ریخته مسلمانان را از آنان خواهیم بگیریم .
جالبه که با این همه قساوت قلب چقدر اصرار دارن خودشونو معصوم و متحیر از جنایات اسلام(!) جلوه بدن! در فیلمی که از کشتن مسیحیان لیبی بدست داعشِ ملعون سفارش دادن هم اصلا یه فضای عاطفی و احساسی خاصی در ساحل لیبی تدارک دیدن که انگار خون مسیحیان از مسلمانانی که بدست این جنایتکاران کشته میشن رنگین تره!
فرانسه در جنگای ایران و روس هم به ایران خیانت کرد