سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲۵
۱۱۷
واکنش‌ گسترده به اتفاقات ضیافت جنجالی رئیس جمهور؛

جبهه پیروان: خطوط قرمز نظام در ضیافت روحانی رعایت نشد/ پیام اعتراضی ۶۵ حزب مستقل

ترقی: اظهارات کرباسچی آزمون خوبی برای روحانی بود
پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 429898
جبهه پیروان خط امام و رهبری نسبت به برخی حواشی پیش آمده در ضیافت افطاری شب گذشته رئیس جمهور با احزاب اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل بیانیه‌ای صادر کرد.
جبهه پیروان: خطوط قرمز نظام در ضیافت روحانی رعایت نشد/ پیام اعتراضی ۶۵ حزب مستقل
به گزارش جهان، جبهه پیروان خط امام و رهبری نسبت به برخی حواشی پیش آمده در ضیافت افطاری شب گذشته رئیس جمهور با احزاب اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

رئیس جمهور محترم در سال همزبانی و همدلی مردم و دولت در روز چهارشنبه مورخ ۳/۴/۹۴ اقدام مناسب و پسندیده ای در ماه مبارک رمضان با دعوت از احزاب و گروههای اصولگرا و اصلاح طلب را تدبیر نمود که جبهه پیروان خط امام و رهبری از این اقدام تشکر و قدردانی می نماید .

در این جلسه به تعداد مساوی از اصولگرایان و اصلاح طلبان مطالبی را به سمع حضار رساندند که عمدتاً در جهت همگرائی در شرایط حساس کشور بود، منتهی این جلسه حاشیه ای داشت که امکان اغماض از آنها ممکن نبود، اگر قرار است این جلسات ادامه یابد قطعاً برگزار کنندگان این گونه جلسات نباید صرفاً یک وقت دهنده باشند، یقیناً اگر فردی خطوط قرمز نظام را مراعات نکرد حتماً باید تذکر بدهند و این حق و وظیفه آنهاست چرا که بیان مطالبی که خطوط قرمز نظام را در نوردد نقض غرض است و با اهداف برگزارکنندگان مغایر و در تقابل، متأسفانه دبیرکل کارگزاران آقای غلامحسین کرباسچی در این جلسه از یکی از سران فتنه با نام «این سید مظلوم» نام برد، اگر دوستان ارزشی در جلسه صرفاً به احترام رئیس جمهور که میزبان جلسه بودند عکس العمل نشان ندادند و جلسه را ترک نکردند بیانگر بی تفاوتی به سخنان ساختار شکنانه آقای کرباسچی نبود.

جبهه پیروان خط امام و رهبری تداوم و موفقیت همدلی و همزبانی را در گرو مراعات خطوط قرمز نظام میداند و چنانچه در آینده فرد یا افرادی مراعات ننمایند قطعاً همزمان پاسخ لازم و قاطع داده خواهد شد، به امید آنکه مدعیان فهم و درک سیاسی اگر برگزاری چنین جلساتی را ضروری می بینند با گفتار نسنجیده و ناصحیح خود مانع تداوم همدلی و همزبانی نشوند.

روایت مصباحی‌مقدم از علت ترک مراسم


حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز هم در گفت و گو با فارس، با اشاره به ترک جلسه ضیافت افطاری با رئیس جمهور از سوی برخی اصولگرایان به دلیل حمایت برخی از اصلاح طلبان از سران فتنه اظهار داشت: بنده ضیافت افطاری رئیس جمهور را به دلیل حمایت‌هایی که از سران فتنه در این جلسه مطرح شد ترک کردم.

مصباحی مقدم ادامه داد: آقای کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در این جلسه میرحسین موسوی را به سید مظلوم تعبیر کرد در حالیکه اگر بناست او سید مظلوم باشد لابد ظلم کننده به او نیز نظام است.

سخنگوی جامعه روحانیت تاکید کرد: این درحالی است که او ظلم بزرگی به نظام مرتکب شده و از این رو به نظر بنده نشستن در فضای این جلسه مشروعیت ندارد.

ترقی: اصلاح‌طلبان نشان دادند ظرفیت جلسه همگرایی ندارند/ اظهارات کرباسچی آزمون خوبی برای روحانی بود

حمیدرضا ترقی نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ضیافت افطار رئیس جمهور با احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب در نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: برخی احزاب از رئیس جمهور این گلایه را داشتند که چرا تمامی احزاب دعوت نشدند که البته باید گفت تعداد مدعوین ضیافت افطار رئیس جمهور از سال قبل بیشتر بوده و معمولا این ضیافت فراگیر نیست.

وی افزود: بنده از لیست مهمانان نهاد ریاست جمهوری اطلاعی ندارم اما آنچه مشاهده شد این بود که قاطبه مهمانان دعوت شده اصلاحاتی بوده‌اند و نفرات اصلاح‌طلب از اصولگرایان بیشتر بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به سخنرانی نماینده احزاب اصولگرا و اصلاح طلب در ضیافت گفت: در این ضیافت حداد عادل نیز سخنرانی داشته و در صحبت‌های خود به طور جدی بر مسئله همدلی احزاب و وحدت میان همه گرایش‌ها در سایه ولایت فقیه و مصالح نظام تاکید داشت و پس از اتمام سخنرانی حداد عادل، کرباسچی گفت که همه احزاب به مسئله وحدت پایبند هستند و حتی میرحسین موسوی و کروبی نیز حاضر نیستند به نظام ضربه‌ای وارد سازند.

ترقی تصریح کرد: این در حالی بود که کرباسچی از واژه «سید مظلوم» در مورد میرحسین موسوی استفاده کرد اما به این دلیل که این ضیافت بنا بود در راستای همدلی و همزبانی برگزار شود جمع حاضر واکنش جدی به این صحبت نشان ندادند.

وی یادآور شد: از آن حیث واکنشی نشان ندادیم چراکه اصلاحات آمده بود چنین حرف‌هایی بزند و فضایی ایجاد کند تا بتواند از فضای موجود بهره‌برداری سیاسی خود را داشته باشد، همچنین زمانی که رئیس جمهور در حال آماده شدن برای سخنرانی بود شخصی از اصلاحات برای سلامتی خاتمی صلوات فرستاد و حدود ۱۰ نفری وی را همراهی کردند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: حسن ضیافت افطار سال گذشته رئیس جمهور این بود که اصلاح‌طلبان را جدا و اصولگرایان را جدا دعوت کرده بود و امسال روحانی قصد داشت براساس شعار همدلی و همزبانی همه را بر سر یک سفره افطار جمع کند که اصلاحات بازهم نشان داد ظرفیت جلسات همگرایی و همدلی را ندارد.

ترقی ادامه داد: این مشخص بوده که وقتی دو جریان سیاسی متفاوت زیر یک سقف جمع شوند، اختلافات مشخص می‌شودو چنین مسائلی پیش می‌آید اما در آن شرایط هر فردی که جلسه را بر هم می‌زد، خود متضرر می‌شد لذا اصولگرایان سکوت کرده و پس از پایان جلسه نقدهای خود را وارد ساختند.

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در ضیافت افطار روحانی نشان دادند هیچ گاه به دنبال همدلی نبوده‌اند و از کوچکترین فرصت‌ها در مسیر تعارض با نظام استفاده می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ضیافت دیشب آزمون خوبی برای شخص روحانی بود که ببیند چه جریانی به دنبال همدلی بوده و چه جریانی همچنان به دنبال انجام اقدامات ساختارشکنانه است.

بادامچیان: بسیاری از مهمان‌ها فقط به احترام رئیس‌جمهور، ضیافت را ترک نکردند


اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی هم در گفتگو با «نسیم» با اشاره به حواشی ایجاد شده در ضیافت افطاری رئیس جمهور با احزاب و چهره های سیاسی اظهار داشت: سخنان رئیس جمهور در راستای همدلی و همزبانی بین گروه ها و احزاب بسیار سخنان متین و خوبی بود و دولت از همه خواست برای بهبود شرایط به دولت کمک کنند.

وی افزود: در این میان برخی افراد در سخنرانی خود از خطوط قرمز نظام عبور کردند و به نوعی از شرایط ایجاد شده و موقعیتی که رئیس جمهور برای همدلی ایجاد کرده بود سو استفاده کردند که آقایان مصباحی مقدم و پهلوان دبیر کل جامعه اسلامی دانشجویان و چند نفر دیگر جلسه را ترک کردند؛ ما نیز اعتراض کردیم که اعتراض ما هم همچنان بر قوت خود باقی است اما به حرمت میزبان مراسم جلسه را ترک نکردیم.

بادامچیان با بیان اینکه در شرایط فعلی همدلی و همراهی نیاز به وحدت دارد گفت: از دوستان اصولگرا آقایان حدادعادل، بنده و کاظم جلالی در چارچوب و ضوابط سخنرانی کردیم اما شاهد بودیم که آقای کرباسچی با نام بردن از سران فتنه و تقاضای رفع حصر به نوعی از شرایط سو استفاده کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ایراد اینگونه سخنان در مقابل بالاترین مقام اجرایی کشور بازتاب منفی را به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه برخی همچنان به دنبال مقاصد جناحی و منفعت خود هستند تصریح کرد: رئیس جمهور در سخنان خود بر وجود رقابت سالم و نبود رقابت تخریبی تاکید کرد و معتقد بود اقدام گروه‌هایی که قصد تخریب و به کرسی نشاندن اهداف سوء خود را داشته باشند قطعا به فضای همدلی و رقابت سالم از انتخابات آتی لطمه خواهد زد.

بادامچیان ادامه داد: اگر اینگونه رفتارها در فضای انتخابات تدوام پیدا کند مردم خواهند دانست که چه کسانی با انگیزه های جناحی درصدد تخریب نظام هستند؛ درواقع اینگونه افراد دستشان برای مردم رو شده است و قطعا به نفع آنها نخواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: سران فتنه مسئولیت برپایی فتنه و ریختن خون های بسیاری بر گردنشان است و دفاع از آنها در جلسه دیشب کار به جایی نبود.

وی اظهار داشت: شب گذشته خیلی ها قصد داشتند به نشانه اعتراض جلسه را ترک کنند اما اگر این اتفاق می‌افتاد نشست بهم می‌خورد و ما صرفا به احترام رئیس‌جمهور جلسه را ترک نکردیم.

۶۵ حزب و تشکل سیاسی مستقل در پیامی از عدم دعوت به نشست رئیس‌جمهور انتقاد کردند

همچنین، قدرت علی حشمتیان دبیرکل جبهه متحد مستقلین با اشاره به مراسم ضیافت افطاری رئیس‌جمهور که دیشب در نهاد ریاست جمهوری با حضور احزاب و تشکل‌های سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: ۶۵ حزب و تشکل سیاسی مستقل طی پیامی از حرکت ناصواب دفتر رئیس‌جمهور به لحاظ عدم دعوت مستقلین اعتراض کردند.

وی افزود: هر کسی به خوبی می‌داند که احزاب و تشکل‌های مستقل در رقابت‌های ریاست جمهوری یازدهم حامی آقای روحانی بوده است اما امروز می‌بینیم متاسفانه دفتر رئیس‌جمهور از احزاب و تشکل‌های مستقل برای حضور در ضیافت افطاری رئیس‌جمهور دعوتی به عمل نمی‌آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
دمت گرم مرد بزرگ حداقلش فقط تو در اون جلسه فهمیدی که داره به نظامی که در اون مسؤلیت داری توهین می شه نباید نشست کافیه ای کاش کسی که رآی ما ملت رو داره هم می فهمید
چند نفر دیگه هم جلسه رو ترک کردن
شهروند
مگر کرباسچی بخاطر تخلفات مالی اش در شهرداری محکوم نشده ،پس چطور بعنوان دبیر کل حزب انتخاب میشود و به میهمانی رئیس جمهور دعوت میشود؟
حران
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک د... از یک فتنه گر دفاع میکند به نظر کافیست تا عمق فاجعه اصلاح طلبان رو درک کرد
س
Iran, Islamic Republic of
حمایت فتنه گر از فتنه گر مهم نیست ، مهم این است که از تریبون رسمی مقام دوم مملکت استفاده می شود ، جای سوال دارد !?
United States
چطوری که میگید بیشتر حاضران در جلسه اصلاح طلب بودن ولی وقتی صلوات فرستادن 10 نفر همراهی کردن چرا جو درست می کنید اگر همه انها اصلاح طلب بودن پس اکثر جمعیت صلوات فرستادن .
مینا
حالا مگه قراره هر کی که اصلاح طلبه حامی خاتمی هم باشه؟
هاااااااا! پس قبول داری که اگر نگیم همه اما اکثر مدعیان اصلاح طلبی این فتنه گر را قبول دارند!
عین سین
Iran, Islamic Republic of
آش خاتمی آنقدر شوره که اصلاح طلب های فرصت طلب هم ترجیح دادند ،اگه صلوات را از دست بدهند بهتره تا افطاری را از دست بدهند
65 حزب مستقل اونهم از نوع اصولگرا ؟ سر هم با اصلاح طلب ها مملکت چند تا حزب مستقل !!!! داره ؟

واقعا حزب رو هم مسخره کردیم بمولا !
البته باید دید کسی که رای ملت رو داره (داشت)اصلاً با محتویات جلسه مخالف هست یا نه؟
سکوتش نشان از رضایت ایشان دارد .... تا حالا دیدی روحانی به یک اصلاح طلب تذکربدهند؟ با دوستان مروت که یادتون نرفته !
ببینید کی داره از فتنه گر دفاع می کنه ! ...
انسان باهوش در چنین مجالسی شرکت نمی کند
اگر هم شرکت کرد عمل و عکس العمل مناسب، به جا و به موقع انجام میده و به نظر من چیزی هم نمیخوره
شما 4 میلیون بهتره بار سفر رو بربندید و از این کشور رو ترک کنین.
خوب اول بگو ببینم شما 200 هزارنفر از کجا فهمیدید ما فقط 4 میلیون نفریم؟!
شما اگر زمان امام حسین(ع) زنده بودید لابد به لشکر 30000هزار نفریتون مینازیدید!
آفرین همین رو میخواسم...جهان اگه انصاف داری چاپ کن...
شما خودتون رو حق میدونین و بقیه رو باطل...این چیزیه که مردم رو از شما فراری کرده
!
جوی گیری تا کجا!!!!!
شما که عقاید داعشی را دارید بهتره برید تا دوباره با حماقتهاتون کشور را به پرتگاه نبرید و با کمک ارباباتون تدارک فتنه دیگری را نکنید ... این بار دیگه از بخشش نظام خبری نخواهد بود و مردم گول شما را نخواهند خورد
باز بجای مردم حرف زدین؟؟
کدوم مردم؟؟؟ از خواب بیدار شو برادر
همشونکه نه،تعداد کمیشون،خیلی کم،عدالت یادتون باشه..
روحانی لا مچکریم
پدرام
Romania
خدا لعنت کند ...سران فتنه را
تا کی باید اینجوری باشه
...
علي الخصوص احمدي نژاد و كشته و مرده هاشا!!!!!
درج اسم در این نظر نشان از منفعت طلبی افراد منتشر کننده دارد.
اگر اسم هر کس دیگه ای بود به جاش ... میزد
Iran, Islamic Republic of
آفرین دقیقا همین طور است این اقدام آقای مصباحی مقدم بسیار در خور تقدیر است
Romania
خدا وامام زمان ومردم از تو راضی وخشنودند

خدا پدر ومادرت را بیامرزد
...
Iran, Islamic Republic of
جالبه قبلا فقط از طرف مردم صحبت می شد حالا از طرف خدا هم مثل اینکه پیام صادر میشه
خدا حرفشو زده ولی گویا عده ای گوش شنیدنشو ندارند!
.... کسی حاضر نیست اعتراف کنه
کروبی موسوی که سالهاست بای بای شدن
منصور
با سلام احسنت وآفرين بر شما
من به عنوان یک شهروند از کروبی و موسوی به خاطر آن کارهای کذایی سال 88 نمی گذرم
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای اصلاح طلبان که بر باطل تاکید دارند
Iran, Islamic Republic of
بیچاره این ملت واقعا اینها با این صحبتها به شعور و حافظه مردم توهین میکنند ....
مهردادبابصیرت و نابغه و متفکرواسلام شناس
اقای مصباحی مقدم ناراحت نباش از قدیم گفته اند .... زرد برادر....
بهنام
از اسمی که برا خودت انتخاب کردی معلومه چقدر سواد سیاسی داری
آقای مصباحی مثل اینکه میزبان روحانی بودید نه میزبان کرباسچی
تحمل شما اصولگراها که پایینه در بحث ها ، حداقل رعایت حال میزبان رو میکردید
قريشي
عزيزم ميزبان رييس جمهور بودند.
... .
سید
این نویسنده ی بی نام حتی نمیداند اقای مصباحی میهمان بوده . و اقای روحانی میزبان . چطوری اظهار نظر کرده ؟
Iran, Islamic Republic of
شما ها هر چی بشه یه حرف واسه گفتن دارید....
میزبان به کی میگن؟!!
میهمان روحانی بودن دلیل نمیشود که ...
نخونده نظر نده میهمان بوده نه میزبان
در جمعی که حرف ناحق گفته میشه اونهم به این بزرگی حضور جز تایید نیس. اتفاقا میزبان قصور داشته.
این حرفها رو امثال کرباسچی در چنین جمعهایی میزنند و بعد هم رسانه های همسویشان حضور سایرین را دلیل تایید این مواضع بر خواهند شمرد پس اقدام آقای مصباحی مقدم کاملا بجا و مصداق بارز یک مسئول آگاه و فتنه ستیز بوده.
م
تحمل اصولگرایان بالاست اما اینجا حرف از باطل زده شده . در برابر باطل نباید سکوت کرد. آفرین به آقای مصباحی مقدم
همین که موسوی کروبی زنده اند نشان از تحمل بینهایت زیاد مردم ۹ دی دارد.
سیاح
Iran, Islamic Republic of
خوب کردی خارج شدی ؛ خوبتر از آن نرفتن به محیطی است که مجرمین در آن سخنران باشند است
اتفاقا باید رفت اما عکس العمل مناسبی چون عکس العمل آقای مصباحی مقدم رو نشان داد مثلا اینجا اگر ارزشیها نمیرفتند این قضیه هم مسکوت میماند
البته من اگر بودم میرفتم اما افطاریم رو هم با خودم میبردم
مجتبی
نشستن دراین جلسه مشروعیت ندارد؟!
احسنت
دروغگو دشمن خداست
رهنما
انتظار این حرکت را دوستان دیگر اصولگرا هم داشتیم
....
مهدی ازپیشوا
حال وروز کرباسچی که معلومه ولی شماهم چنگی به دل نمیزنی...
محمد هادی
احسنت به آقای مصباحی
اصفهان
Latvia
کوری عصا کش کور دگر بود ! اگه کرباسچی میر حسین را مظلوم خطاب نکنه پس کی باید اینکارو بکنه ؟ ....
جونیور!
شما هم احترام میزبان رو بجا نیاوردید

کرباسچی میزبان نبود که
حداقل به احترام روحانی مینشستید
هر چند کرباسچی حرف درستی زد
ای کاش دوران محمود هم از شکسته شدن خطوط قرمز نظام این طور عصبانی میشدید
قريشي
........ اينكه اين خائنين چقدر بدبختند كه كرباسچي بايد از آنها دفاع كند
مهدی
کربسچی خودش ...... اقتصادی است. ایشان چه وزنی دارد که در همچون مراسمی سخنرانی کند. هر چند انتخاب افراد و نوع سخنان آن ها در همچون مراسمی بدون برنامه ریزی معقول بنظر نمی رسد. ما انتظار اعدام سران فتنه را داشتیم که هزینه آن ها به سال ها جبران نخواهد شد.
متاسفم کرباسچی چی کاره مملکته....
جزو سرجهازیهاست دیگه نمیدونستی؟!!
Iran, Islamic Republic of
چطور شریعتمدار ی صحبت میکنه اینجا قربون صدقش می رن حالا یکی دیگه صحبت کرده می گید چکاره مملکته؟
شریعتمداری مجرم اقتصادی نیست و نه تنها از سران خبیث فتنه امریکایی- اسرائیلی 88 دفاع نکرده بلکه روشنگری هم میکنه. چطوره برای اینکه فتنه گران حسودیشون نشه همینجوری الکی به شریعتمداری هم انتقاد کنیم؟!!!
حسین
جزو اموات سیاسی
احسنت بر شما...کار خداپسندانه ای بود.
یعنی اینقدر مشکل دارید که حرف رقیبتان را هم نمی توانید تحمل کنید
پس با دشمنانتان واقعا مشکل دارید
وای به حال شما
قريشي
....
... و ما واقعا با آنها مشكل داريم.
....
اهانت به نظام اسلامی را هیچکسی تحمل نمیکند الا عده ای ...
حرف رقیب چرا اما.......
Germany
اینها رقیب نیستند . منافقین . بفهم !!
رقیب کدومه؟افرادی که پیاده نظام اسرائیلند رسما در صف دشمن قرار دارند!
به کسی احترام بگذارید که احترام شما را نگه دارد .عمل خوب است به موقع باشد . بعد از روز عاشورا توابین زیادی شهید شدند ....
ولی مولايمان تنها بود .. اگر زودتر می رفتند . شهادت در رکاب مولا روزیشان بود یا پیروزی . ولی جان را که دادند آیا توبه پذیرفته شد .؟؟؟؟؟
Romania
ما مردم منتظر اعدام سران فتنه هستیم .
از طرف مردم حرف نزن.
این مردمی که میگی کسی از طرفشون حرف نزنه کجا هستن؟! توی مریخ؟!
Romania
شما کجایی بقیه هم همونجان
نه عزیزمردمی که شما ازش دم میزنید بیشتر در انگلیس و آمریکا مشغول تحصیل سفات(!) هستند!
یعنی واقعا اون روز کی میرسه؟ ای خدا!
محمدی
Romania
اصلاح طلبها که کوچکترین دلبستگی به..... ندارند و تا حالا خیلی از آنها به خارج فرار کرده اند ....
حسن زاده
Romania
مگر این شخص کیه که.....
كرباسچي با اون سابقه درخشان بايد هم از ... منفور طرفداري كنه
خدا عاقبتشو به خیر کنه
Romania
عاقبت همه
رضا
از کرباسچی ... که محکومیت دادگاهی داشته...غیر ازاین انتظاری نیست ...
حالا کی گفته ....
جواد
.خدای عادلی هم هست
که امیدوا یم حق سران فتنه را کف دستشان بگذارد به زودی زود إن شاءالله
....
اینا (فتنه گران)جون مردم که واسشون ارزشی نداره دیدید چقدر ادم تو فتنه 88 ...

....
از نظر قران وحدت مهترین رکن جامعه
وحدت با منافقی که از نظر دین از کافر بدتره؟!؟
خدا جواب شما هارا میدهد فتنه کدام فتنه کرباسچی. راست گفت"
هیچی تو بخواب!
متاسفانه این سایت... فقط نظرات افراد قلیل همسو با خودش را منعکس می کنه.
....
Romania
پس چی شد نظر تورو رو گذاشته
شما از کسی که محکوم شده ...
بوسجین
این اصلاح طلب ها سخنگوی خوش نام و خوش سابقه تر از اقای کرباسچی نداشتند
من
در ضمن میدونم که منتشر نمیشه جهان جان
الف صدر
عوض اعدام فتنه گران باید آنها بذاری بگندند وبپوسند و به مرده سیاسی تبدیل بشن که مردم بخاطر بوی گند وتعفن آنها از صد کیلو متری به آنها نزدیک نشن. نه آنکه با اعدامشون به شهید فتنه تبدیل بشن.اتفاقا فتنه گران از خدا می خواهند بعضی از اونها رو اعدام کنند تا پیراهن عثمان کنن و به سر نظام اسلامی بکوبند و ادعای خونخواهی کنن.باید اجازه داد باطن پلید اینها مشخص بشه وخوب رسوا بشن دیگه کسی سنگ اینها رو به سینه نزنه.
دقیقا حکمت حصر خانگی هم همین بود.این جماعت نشون دادند که جنبه باخت در انتخابات قانونی رو ندارند حالا بیان به حکم دادگاهی که اگر عادل باشه صد در صد به اعدام رای میده تمکین کنند؟!بیشتر میخوان سران فتنه اعدام بشن تا به این بهونه فتنه دیگری به پاکنند!وقتی در راه کسب قدرت از خودزنی و ترور خودیهاشون ابایی ندارند دیگه باید تا ته ذات پلیدشون رو خوند..
مطمئن باش کسی هم اون ها رو اعدام نمیکنه
اما شعارهای مردم در ۹ دی باید زنده باشه تا عده‌ای دچار توهم نشن
United Kingdom
لعن علی عدوک یا حسین
....می و کروبی ومیر حسین
علی
موافقم خدایی موسوی باید به سزای خیانتش برسد و انشاء الله میرسد
نه منه؟! چی رو سانسور کردی؟!
یادش بخیر ۹ دی مردم از عمق وجودشون فریاد میزدنند. برای موسوی همین بس بود که میاوردنش وسط جمعیت تا از صدای شعارها سنگ کوب کنه
امیر
United States
یاد اشک... اقای کرباسچی افتادم .یادش بخیر چقدر گریه کرد!!!
علی
هر کسی که هنوز نفهمیده که موسوی با نفهمی خودش چه خیانت بزرگی کرده یا واقعا نفهمه یا خودش را به نفهمی زده آن کس که نداند که نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند . والسلام
لعن علی عدوک یا حیدر
....
محسن
Iran, Islamic Republic of
نصر وپیروزی نزدیک است درود بر روحانی
مجید
Iran, Islamic Republic of
چهره نفوذی ها در فتنه سال88 مشخص شد این افراد باید از دستگاهها طرد شوند
رضا
Iran, Islamic Republic of
مفسدان سیاسی و اقتصادی فقط با غبار الود کردن جامعه دوام می اورند ولی مردم هوشیار هستند
عمار
Iran, Islamic Republic of
میزبان به احترام میهمانانش باید به سختار شکن تذکر میداد تا هم شان خودشان راحفظ کنند وهم شان میهمانها را .
حزبی که دبیرکلش مجرم است فاتحه اش خوانده است نزد مردم.
ضمنا آقای دبیر کل خودت ازرافت نظام بهره میبری وگرنه درهیچ جای دنیا جایی درنظام ندارد .موش را توسوراخ راه نمیدادند به دمش جارومی بست حکایت شماست!!
برای میزبان هم متاسفم که چنین میهمانانی دارد!!
مهدی
این 65 حزب تا حالا کجا بوده چرا برای این همه مشکلات اعتراضی نکردند ولی حالا پیدا شده اند
Iran, Islamic Republic of
برای خودم متاسفم ....
Iran, Islamic Republic of
سال 96 یادتون نره بازم به اینا رای بدید!!!