شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۶
۴۵

پاسخ عسگراولادی به نامه دوم 7 اصلاح‌طلب

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 269599
حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به نامه دوم هفت تن از اصلاح طلبان ضمن گلایه از آنان به خاطر تاخیر در جوابیه به سوالات آنان پاسخ داد و گفت: جایگاه اصل ولایت فقیه در دولت دینی شما کجاست؟
پاسخ عسگراولادی به نامه دوم 7 اصلاح‌طلب
به گزارش جهان، متن پاسخ عسگر اولادی به هفت تن از اصلاح طلبان به شرح ذیل است:
 
جناب آقای الیاس حضرتی
مدیر مسئول محترم روزنامه اعتماد
سلام علیکم
 
پاسخ شما و دوستان اصلاح طلب را در روزنامه اعتماد مورخ 11 بهمن 91 خواندم.پاسخ نامه قبلی شما را در تاریخ 30/10/ 91 دادم اما کم کم داشتم نا امید می شدم. فکر کردم شما تمایلی به ادامه این گفت و گو ندارید ولی بحمدالله مطالبی را قلم کردید. فکر می کنم با پاسخ به نامه دوم شما می توان از باب روشنگری مطالبی را عرضه داشت. البته یاد آور می شوم در این گفت و گو بنده به نمایندگی از حزب و جریان و گروه خاصی سخن نمی گویم. آنچه می گویم مسئولیت حسن و قبح آن با خودم است. فکر می کنم در این گفت و گوی ناصحانه انشاء الله دو طرف خیر خواهند دید و بنده برکات سیاسی و معنوی این گفت و گو را منکر نیستم. ضمن تقدیر مجدد مطالبی را که به ذهنم می رسد برای ادامه گفت و گو مفید است، به عرض می رسانم:

1- گفتگو باید ناظر به آنچه گفته شده و آنچه شنیده شده باشد. اگر فرآیند بیانیه ای و اعلام مواضع جدید را طی نکند هدایت کننده نیست لذا پاسخ شما را ناظر به مفاد مکتوب خود ندیدم. شما در نامه اول سخن از استبداد سیاسی و خودکامگی به میان آوردید . بنده راه برون رفت از این آفت را رجوع به آراء امام(ره) دانستم و عرض کردم امام فرمودند؛" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا گرفتار استبداد نشوید" شما اگر این آموزه امام (ره) را قبول ندارید، باید راه حل دیگری ارائه دهید. می گوئید دچار بن بست  در گفت و گو شده ایم و هرچه جلوتر می رویم این انسداد بزرگتر و سترگ تر می شود.  عرض بنده این است که این انسداد چگونه به وجود آمده و بی شک راه برون رفت از آن مثل روز روشن است. گفت و گو اصولی دارد که اولین آن پذیرش دو طرف بر چارچوب مشترک است. بنده سوال کردم چرا دست اخلاص و مودت و صداقت رهبری را اعتنا نکردید و چرا برخی از خیمه انقلاب خارج شدند. شما اصلا به این سوال اعتنا نکردید.
 
توصیه کردم رهبر انقلاب را فصل الخطاب بدانید آن را بی پاسخ گذاشتید و از آن عبور کردید . بلاخره اگر موضع خود را در این باب مشخص کنید قطعا از انسداد بیرون می رویم.
 
2- گفته اید دغدغه بزرگ ما حرمت و میراث تشیع و ارزش عمومی جامعه و دولت دینی است. سوال من این است در این دولت دینی شما، جایگاه اصل ولایت فقیه کجاست. شما که دغدغه میراث تشیع و ارزش عمومی جامعه را دارید در روز عاشورای 88 عده ای آمدند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه دادند و حریم و حرمت شعائر عاشورا را رعایت نکردند. شما که دغدغه دولت دینی و حفظ میراث تشیع دارید قطعا باید جلوتر از همه ما سینه سپر می کردید و در برابر این حرمت شکنی می ایستادید.
 
3- فرموده اید؛ " امروز نیازمند اجرای بدون تنازل قانون اساسی در تمامی ارکان و سطوح هستیم" بنده صدق شما را در این بیان تخطئه نمی کنم اما سوال می کنم در این قانون اساسی شما و ما از ولایت فقیه ، شورای نگهبان ، حقوق اساسی ملت و ... آیا سخن رفته است یا نه، پس چرا راهکارهای قانون اساسی را برای خروج از انسداد، دوستان شما نپذیرفتند و به اردوکشی خیابانی و شورش علیه امنیت ملی رضایت دادند و هنوز هم حاضر نیستند آن اعمال را محکوم کنند.
 
4- شما در نامه اول خود از خرد گرایی و انصاف و میانه روی و اعتدال سخن گفتید و آن را گمشده جامعه امروز ما دانستید. از میانداری اهل افراط بی ریشه نالیدید. بنده هم عرض کردم وقتی در انتخابات سال 88 عده ای آمدند مهر تقلب بر نتایج انتخابات زدند و علی رغم پیگیری و مذاکره رهبری با نمایندگان کاندیداهای معترض و مهلت 10 روزه برای رسیدگی مجدد به ادعای آقایان و بازشماری تعدادی از صندوق های رای و مذاکره تعدادی از مسئولان کشور با آقایان ، مع الاسف هیچ راه حلی را برای اثبات حرف خود نپذیرفتند. شما آقایان چرا فریاد اعتدال و انصاف و خردگرایی سر ندادید. عرض کردم دهها هزار نفر در سراسر کشور از همین معتمدین مردم طی سه دهه گذشته انتخابات را برگزار می کنند اما دوستان شما به این امانت داران رای ملت، تهمت تقلب زدند و حاضر نشدند در هیچ دادگاهی هم برای اثبات ادعای خود حاضر شوند و کف خیابان را برای اثبات ادعای خود انتخاب کردند . آیا این رویکرد یک رویکرد عقلانی معطوف به اعتدال و انصاف بود.
 
5- در پاسخ خود به حق اشاره کردید: "در کشور یک جریان وجود دارد که اداره کشور را در ستیز با باورها،سنت ها و ارزش های تاریخی  این سرزمین معنا می کند و نیم نگاهی نیز به آن سوی مرزها دارد"  و نیز فرمودید گروهی وجود دارد که " آزادی را در انکار اسلام و هویت دینی دانسته و عقل گرایی و تلاش برای ساخت ایران عزیز را در مقابله با دین گرایی و ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی می داند" سوال ما این است رفتار شما با این جماعت که در حقیقت ضد اسلام و ضد انقلاب هستند چیست؟ کارنامه مقابله شما با این جریان چیست؟ نقد علمی و عملی شما با این جریان چیست؟ مگر همین ها نبودند که در 18 تیر سال 78 علیه نظام و مردم لشکر کشی کردند. مگر همین ها سربازان و افسران نا آرامی های پس از انتخابات سال 88 نبودند. اینها به بهانه دفاع از شما و دوستان شما دست به آشوب زدند. در فتنه اول به بهانه دفاع از روزنامه سلام به خیابان ریختند و در فتنه دوم به بهانه تقلب در انتخابات. اگر شما با آنها در ادعایشان هم صدا نبوده و نیستید چرا اعلام نکرده و نمی کنید.
 
در این صورت پس چه گله ای از آنها دارید که به صورت یک لبه قیچی به جنگ اسلام و انقلاب آمده اند؟ در همین فتنه سال 88 حداقل 22 نفر شهید شدند که بنیاد شهید به آنها کد ایثارگری داده است و شهادت آنها را در ناآرامی ها پذیرفته است. پاسخ این خونها را چه کسی می خواهد بدهد. آیا آنکه فرمان شورش را صادر کرده بیگانه است؟ اما آنکه شورش را مهار و کنترل کرده و از امنیت ملی و اقتدار ملی دفاع کرده است باید پاسخگو باشد. در این نا آرامی ها شماری از افرادی که به هر دلیل در این ماجرا کشته شدند بلاخره هموطنان ما بودند. مسئول خون آنها کیست؟ کسانی که بر طبل آنارشیسم و هرج و مرج گرایی کوبیدند و فرمان نا فرمانی مدنی صادر کردند مسئولیت مدنی ندارند؟
 
6- شما در پاسخ خود از یک جریان و سیئات آن نام بردید که تنفس خود را در غوغا سالاری، شعار زدگی و افراطی گری می داند و ... فکر می کنم این مطلب را در ایامی که مردم به جریان اصلاح طلبی اقبال داشتند افراطیون برای معرفی رقبای خود می گفتند. ما هم به این حرفها به عنوان نمک رقابت ها عادت کرده بودیم و گله ای نداشتیم اما در یک دهه اخیر که مردم به اصولگرایان اقبال داشتند چرا باید این جریان منکر مردمسالاری باشد و رای مردم را تزئینی بداند. چرا وقتی اصولگرایان در مصدر قدرت هستند باید به دنبال افراطی گری و غوغا سالاری بروند. فکر می کنم این داوری نسبت به آنچه گفتید صحیح نباشد. اصولگرایان هنگامی که در دوم خرداد 76 جناب آقای خاتمی مورد اقبال مردم قرار گرفت به او تبریک گفتند همین آقای ناطق نوری که شما از ان به عنوان پخته سیاسی نام     می برید نامزد اصولگرایان بود به محض اینکه شنید آقای خاتمی  رای آورده است اولین کسی بود که به او تبریک گفت به همین دلیل که  آقای خاتمی در خرداد 76 و خرداد 80 مورد اقبال مردم مردم قرار گرفت. با همین دلیل و مختصات آقای احمدی نژاد در خرداد 84 و تیر ماه 88 مورد اقبال قرار گرفت. چرا این سنت حسنه تبریک به فردی که مورد اقبال مردم قرار گرفت را دوستان شما رعایت نکردند و به منتخب ملت تبریک نگفتند . چرا این پختگی که در آقای ناطق نوری سراغ دارید در دوستان خودتان سراغ نگرفتید، ما که از شما انتظار تبریک نداشتیم. گله ما این است که یک پیروزی حتمی ملت، یک زورآزمایی بزرگ ملت در برابر ابر قدرتها و یک جشن عظیم را نادیده گرفتید و آرایی که می توانست در سطح منطقه و جهان با قدرتهای بزرگ حرف بزند را به تیر تهمت تقلب آلودید؟ نتیجه انتخابات را که یک فرصت برای تحکیم برادری و وحدت ملی در سیاست داخلی بود به صورت تهدید در آوردید. اگر قیام تاریخی ملت ایران و قدرت آگاهی و بصیرت مردم در 9 دی نبود شاید اکنون من و شما اینجا نبودیم که آزادانه گفت و گو کنیم. همانها که در نامه خود مرقوم فرمودید؛ نیم نگاهی( بخوانید تمام نگاهی) به خارج دارند و آزادی را در انکار اسلام و هویت دینی می دانند. بر مقدرات کشور مسلط می شدند اثری از بنده و شما نبود.
 
7- در جای جای پاسخ دوم شما تصویری از کشور و عملکرد دولت وجود دارد که بنده آنرا واقعی نمی دانم. نوشته اید: " نه در عرصه بین المللی وضعیت خوبی داریم و نه در شرایط اقتصادی به سامانی به سر می بریم، شاخص ها در تمام ابعاد نگران کننده است" به نظر می رسد این تصویری که از ایران می بینید همان است که برخی می خواهند به شما نشان دهند که دل در گرو انقلاب و اسلام ندارند. ملت ما آن زمان که بخشی از خاک خود را اشغال دشمن داشت و در عرصه بین المللی همه طرف متجاوز را گرفته بودند و شاخص های اقتصادی هم خیلی تعریف نداشت محکم و استوار ایستاده بود و خم به ابرو نمی آورد و مومنانه از انقلاب دفاع می کرد .
 
 آن روز کسی نگران چیزی نبود چون ما خدا را داشتیم. امروز که آوازه قدرت نظامی ایران ، قدرت مردم در غلبه به جنگ نرم و سخت و نیز فروپاشی دیکتاتورهای وابسته به غرب را در منطقه شاهدیم نگران چه چیزی هستیم. امروز که تولید ناخالص ملی کشور هرگونه تحریمی را بی اثر یا کم اثر کرده است مردم در دشت و صحرا و معدن و کارخانجات تلاش می کنند و هر روز یک خبر خوب در باب پیشرفتهای کشور از اختراعات گرفته تا اکتشافات را شاهدیم نگران چه هستیم. روزگاری ما برای دفاع از خرمشهر کمترین سلاحی برای مقابله با تجاوزات نداشتیم، احساس قدرت و عظمت می کردیم. امروز که در دفاع نظامی قدرت اول منطقه هستیم از چه چیز نگران هستیم. ما امروز عضو باشگاه اتمی جهان هستیم. ما امروز عضو باشگاه هوا و فضای دنیا هستیم  و جزو 10 کشور اول جهان در فن آوری های نوین هستیم. شما فکر می کنید آمریکا و اذنابش دست روی دست گذاشته اند و نگاه می کنند. طبیعی است اعمالی انجام دهند که بیشتر شبیه دیوانگی است ما نباید از این دیوانه بازی ها هراسی به دل راه دهیم. روزگاری آمریکایی ها دست به دیوانگی زدند و نیروهای هوایی و زمینی را در طبس پیاده کردند که به امر خدا با خفت و خواری متلاشی شدند و باقی مانده آنها به پایگاههای خود برگشتند، امروز همان خدا با ماست. ما اگر شک کنیم فقط واقیعت را انکار کرده ایم. ما نمی گوییم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و بین المللی مشکلات نداریم. ندانم کاری نداریم، اشتباه نداریم، اما چه دلیلی دارد با بزرگ کردن مشکلات، پیشرفتهای کشور را که با چشم سر می شود دید انکار کرد.

مردم ما در انتخابات 84 و 88 اشتباه نکردند. اگر شما مردم روستاها و شهر های کوچک را مردم بدانید و آرائ آنها را در دفتر مردمسالاری کشور ثبت کنید، خواهید دید که مردم به ویژه محرومین و مستضعفان پشتیبان این کشور هستند و طی سالهای گذشته، شکاف سیاسی دولت و ملت و نیز شکاف طبقات کمتر شده اشت و این با تصویری که شما از انقلاب و مردم دارید مغایر است. امروز گفتمان پیشرفت، عدالت و خدمت که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند در کشور جایگاه خود را پیدا کرده است. مشکلات و اشتباهات را هرچه قدر هم بزرگ کنید نمی توانید مثل پرده ای بزرگ پیشرفتهای کشور را بپوشاند، این پیشرفتها به چشم می آید. اگر هم کسانی بخواهند نادیده بگیرند مردم آن را نادیده نمی گیرندو در آراء بعدی خود در انتخابات ریاست جمهوری این داوری را در نوع چینش آراء نشان خواهند داد. مطمئن باشید ایران هیچگاه در صد سال اخیر به اندازه امروز نیرومند نبوده است و جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به اندازه امروز مقتدر نبوده است. 
 
8- الان در شرایط طلیعه انتخابات هستیم و شخصیت هایی که نام بردید مورد احترام هستند اما برای اینکه قدرت بالفعل و واقعی آنان در چارچوب موازین قانونی به جامعه عرضه شود لازمه آن ارائه طرح و برنامه به مردم و دفاع از آن می باشد و مردم هستند که تعیین کننده می باشند.
 
9- از اینکه زیاد تصدیع دادم عذر خواهی میکنم. همچنین اگر در جایی عنان قلم از دستم رفت جسارتی رفت پوزش می خواهم. برای خودم و شما عاقبت به خیری آرزومندم.
    
حبیب الله عسگر اولادی
12/11/91
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهرداد
احسنت این همان عسکراولادی است که مامیخواهیم
سید عبدالله
احسنت.............
United States
درود خدا بر پیر ژرف اندیش و منطقی ما جناب عسگراولادی که یکی از سربازان شجاع و کم نظیر امام خامنه ای (مد ظله العالی) است
خدایا شکر که کسانی هستند که آتش ها را با دلائل منطقی خاموش کنند انشاء الله سالها زنده باشی
م.س
وجادلهم بالتی هی احسن بود
ولی نرود میخ آهنین در سنگ....
سید حسین
سلام و درود بر این چریک انقلاب واحسنت بر این باسخ منطقی ایشان انشاءالله همیشه دل دوستداران امام ورهبری را خوشحال ومسرور کنندو امیدوارم بعضی باسخهای دیگری ندهند که دل دشمنان را شاد کنند
ایرانی
ناظران .مجریان وهمه امکانات مالی .رسانه ای وتبلیغی .کشور در اختیار اقای احمدی نژاد قرار داده شد؟!!! 2 داور بی طرف نبوده 3 اگر یکصدم تخلفات که از سوی دوستان شما صورت گرفته از سوی موسوی می شد انتخابات صدر صد باطل میشد؟!! این را ملت ایران به خوبی می داند؟!
م.س
اولا ناظران مردمی اند و البته که مجریان طبق قانون اساسی باید از دولت باشند. رسانه ملی زمان مساوی بین همه نامزدها قرار داده بود و حتی در زمانی که احمدی نژاد حضورنداشت علیه او صحبت میشد
ثانیا اصلا داور را وارد اعتراضات نکردید که حکم به طرفداری او می دهید واین عدم شکایت به محکمه بردن به دلیل عدم وجود مستندات آقایان بوده
ثالثا: ایراد سوم هم ازاون حرفهای واقعا محکمه پسند همیشگی شماست!!!!!!!!!!
حناب اقای م.س. همه اعضای شورای تگهبان که می باستی بی طرف باشند در میتنگهای سیاسی وتبلیغی احمدی نژاد به صورت اشکارا وعلنا حضورت می یافتند به نفع ایشان سخنرانی میکردن؟!! این یعنی عدالت. بی طرفی؟!! سالم بودن انتخابات؟!
م.س
جناب بی نام
لطفا فقط اون همه ی اعضای شورای نگهبان که در میتینگ های احمدی نژاد صحبت کردند رو فقط نام ببرید.
شما اصلا نام اعضای شورای نگهبان حتی تعداد نفراتشون رو هم نمی دونید.
سید حسین
1-با فرض مورد اول آیا در سال 76و 80 مجریان و...در اختیار هاشمی و خاتمی تبود2-می توان نتیجه گرفت داور بی طرف نبوده؟3-شاید در اون زمانها هم تقلبی صورت گرفته ولی اصولگرایان تحمل وجنبه شکست را هم دارند4-لطفا از طرف ملت صحبت نکن جون مردم در انتخابات 84و88 خودشون فهمیدند به کی رای دهند.
رسول.عین
آیا در سال 84 هم همه امکانات در اختیار احمدی نژاد بود. چرا اون موقع تبریک نگفتند؟؟؟؟؟؟؟
انتظار اين متن رو نداشتم. خدا حفظشان كند و عاقبت امرشان را به خير گرداند.
United States
اینکه همان اتهامات تندروها را تکرار کرد. اگر اینگونه باشد لازم است به کلیه ایرادات اصلاح طلبان که چند برابر ایرادات خودش هست جواب بدهد. مثلاً چرا شورای نگهبان از احمدی نژاد طرفداری کرد؟ چرا رهبر قبل از بررسی احمدی نژاد را رئیس جمهور خطاب کرد؟ چرا قبل از انتخابات پول توزیع شد؟ چرا ائمه جماعات از احمدی نژاد طرفداری کردند؟ و صدها سئوال از این دست. آیا آقای عسگر اولادی برای این سئوالات آماده است؟ البته که نیست.
محمد
بخاطر اینکه رییس جمهور بود اونم رییس جمهور دولت نهم و پس از تنفیذ رییس جهور جدید رسما کارشو شروع میکنه اونم که خود احمدی نژاد شد الحمدلله وگرنه شماها آشو با جاش میبردید میدادید به غربیها احمدی نژاد درسته که چندتا اشتباه بد داشت اما به قول حافظ عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگو ....
همه خدمات بزرگ دولت به کنار اما بزرگترین هنرش شکستن شاخ غول بود که مردم هم همینو میخواستن
مجید
Iran, Islamic Republic of
با سلام, ملاک قانون است
1. طرفداری صرف طبق قانون اشکالی ندارد ( چرا موسوی قبل از انتخابات کنار نکشید؟)
2. به شما توصیه می کنم به بیانیه های رهبری از اول رهبری تا به الان نگاه کنید , می بینید که ایشان در تمام دوره ها روز بعد انتخابات به رییس جمهور ملت تبریک می گویند.
3. اگرچه کار احمدی نژاد ... بود اما طبق قانون انجام گرفته بود,(ملاک من و شما قانون است)
4. حمایت ائمه جماعات خلاف قانون نیست
دیگه چه سوالی دارید!؟
کامنتی از یک استاد دانشگاه تهران : جناب عسگر اولادي ضمن تشكر از باز كردن باب گفتگو در كشور به نظر ميرسد شما تحت تاثير فشارهاي ديگران در حال بستن اين باب هستيد. اهميتي ندارد چون هرآنچه بايد مي شد اطفاق افتاده است.ليكن ميخواهم بدانم طرف مقابل اصلاح طلبان در آن اردو كشي خياباني هيچ تاثير و مسئوليتي نداشت؟؟؟ شما ظاهرا توهينها و افترا هاي شب هاي مناظره يادتان رفته. احمدي نژاد با چه نيتي نام همسر آقاي موسوي را به زبان راند. آيا شما اجازه ميدهيد اينگونه با خانواده تان برخورد كنند؟؟؟چرا در آن شبهاي مناظره نام ناطق نوري و هاشمي به صورتي وقيح و نابخردانه تخريب شد. شما مگر در اين دوره چند هاشمي و ناطق داريد كه حالا اگر يكي فدا شد ديگري را به ميدان بياوريد؟مگر ناطق يا هاشمي كنديدا بودند كه در مناظره ها ايشان مورد خطاب قرار گرفتند؟چه كسي طرفداران آقاي موسوي را خس و خاشاك خواند؟ آري مردم در انتخابشان اشتباه نمي كنند ولي توزيع سيب زميني و سهام عدالت در شب انتخابات چه معنايي دارد. آيا با بازشماري آرا ميخواستيد بدانيد چه كسي در ازاي گرفتن سيب زميني راي داده . اين پولها كه در شب انتخابات به نام سهام عدالت پخش شد به نام چه كسي و توسط عوامل كدام يك از طرفهاي درگير توزيع شد.
آري مردم جبران خواهند كرد.
آقاي عسگر اولادي چرا هر نوع انتقاد را سياه نمايي ميدانيد و از شنيدن حقايق روز وحشت داريد؟ اجازه دهيد در جايي كه دولت مجلس را دست و پا بسته ميخواهد انتقادات به نتيجه برسند.
آقاي عسگر اولادي آيا اظهار نظر احمدي نژاد در خصوص دولتهاي قبل را روشنگري ميدانيد؟ اين نوع برخور سياه نمايي نيست؟ آيا دولتهاي قبل هيچ نقطه مثبتي نداشته اند؟چرا درمقابل اين گونه سخن گفتن احمدي نژاد نايستاديد تا امروز اغلب دلسوزان نظام به حاشيه رانده نشوند؟ اين ادبيات از سوي اصولگرايان آغاز شده و خودشان بايد پاسخگو باشند. حال شما برويد و نقاط قوت دولت كنوني را بازگو كنيد. ولي بدانيد ملت در زير بار فشار گراني در حال تلف شدن هستند مسئوليت اين روز ما به گردن حاميان اين دولت است كه با دفاع نامطلوب از دولت ما را به اين روز انداخته اند دوباره تبليغش كنيد تا هرآنچه رمال و جادوگر است عنان اختيار از دست همه خارج كند... بدانيد با اين برخوردها بخشي از مردم كه در زمره خس و خاشاك احمدي نژادند مشاركت نخواهند كرد. و اين باعث كاهش آن قدرت عظيم كه شما از آن به عنوان ناجي انقلاب ياد ميكنيد ميگردد كه ما هم به عنوان يك شهروند ساده از اين وضعيت نارحتيم و از بي انگيزه شدن بخشي از مردم در مسائل سياسي دلخونيم. بنابراين تمام تلاشتان را بكنيد تا جان دوباره به تنور انتخابات بدهيد. آقاي عسگر اولادي اگر بتوانيد حتي يك نفر را به پاي صندوقها بكشيد به اندازه همان يك نفر به اهداف بلند اين انقلاب كمك كرده ايد و ما هم از شما ممنونيم اما به نظر ميرسد با ادبيات جديدي كه در نامه اخيرتان در پيش گرفته ايد مسي را با سرعت زياد برعكس ميرويد. آقاي عسگر اولادي گفته ايد ما هم اكنون قدرت اول منطقه ايم و وضعيت سياست خارجي امان در سطح بين الملل خوب است.اي كاش اينچنين بود ولي اگر اينچنين است چرا وزير امور خارجه در سنگال بدون اطلاع قبلي عزل ميشود. چه شده است كه دولت مصر كه با حمايتهاي ما در حال شكل گيري است پيشنهاد ما را با وقيح ترين برخوردها رد ميكند. ما هم به دليل اين بي تدبيري ها خون بر جگر داريم.و لي چرا باب انتقاد را ميبنديد و هر گونه نظر مخالف در خصوص حقايق روز كشور را سياه نمايي ميدانيد. بياييد همه چيز را با هم ببينيم. قهر 11 روزه احمدي نژاد را هم ببينيم . كج رويها و دهن كجيهاي دولت در مورد قوانين كشور را هم ببينيم. آقاي عسگراولادي چرا اخيرا رئيس مجلس شده است ماشين ابلاغ قوانين دولتي و يا ماشين لغو مصوبات هيئت دولت. آين دولت به كجا ميرود مسيرش كجاست كدام برنامه را براي ادامه حيات تا چند ماه آينده در سر دارد. چرا حتي براي يك بار هم كه شده اين دولت بودجه عمومي كشور را به موقع ارائه نداده است. دود اين برخوردها به چشم چه كساني ميرود. آيا باز هم منتظريم تا خدا به داد اين ملت برسد؟ پس دولت چه كاره است كه با بيشترين درآمد در طو يك قر اخير كشور را به اين نقطه رسانده كه در ناز و نعمت بايد بن خريد برنج بين قاطبه مردم پخش كند. به خدا دل رهبر عزيزمان هم از اين ندانم كاريها خون شده است. بياييد كمي از آلام اين بزرگ مرد تاريخ ايران كم كنيم. گيريم كه اصلاح طلبان در برحه اي از تاريخ اشتباهي را مرتكب شدند آيا اين دولت بدون دليل بايد تا ابد اشتباهاتش را تكرار كند فرض كنيد هاشمي و قاطبه اصلاح طلبان را از ميدان بدر كرديد آيا به امثال احمدي نژاد و اطرفيانش ميتوانيد براي ادامه راه اطمينان كنيد؟؟؟ به عقلتان رجوع كنيد... هنوز در اين كشور دلسوزاني وجود دارند كه مي توانند براي اين مملكت مفيد باشند ولي با برخوردهاي نابخردانه دولت به حاشيه رفته اند. اين وظيفه اصولگرايان است كه بايد آنها را به مشاركت در اداره امور كشور بخوانند
م.س
واقعا با این اساتید می شه یک سنگر رو هم فتح کرد؟؟؟؟؟؟؟
یکی به این بگه دعوای اصلاح طلبها با احمدی نژاد صوریه
انتقادها چشم بسته است
مثل مقاله روزنامه صدای عدالت در مورد سخنرانی نکرده احمدی نژاد.
kazems
برای این باصطلاح استاد دانشگاه بسیار متاسفم که شعور سیاسی جامعه را برابر با سیب زمینی میداند
بعید میدانم این پاسخ از یک استاد دانشگاه باشه چون دلایلش واقعا سسته. آیا جناب موسوی آنزمان که دست در دست همسر آرایش کرده بین جمعیتهای نامحرم میرفتن به رگ غیرتشون برنمیخورد؟ اون دخترای بدحجاب میتینگهاشون بهشون برنمی خورد؟ اسم همسرموسوی نه بعنوان بد بلکه به عنوان متخلف برده شد و این خیلی مهم است. آقایان هاشمی اگر کاره ای نبودن پس چرا همه اعضای خانواده ایشان مداخله کردن؟ هنوز مهدی و فائزه هاشمی بابت فقط گوشه ای از اتهاماتشون دادگاه رفتن.
در ضمن این خیلی بی ادبیه که یک استخوان خرد کرده ی ریش سفید را با عنوان تحت فشار دیگران بودن مورد اهانت قرار بدین.
جناب استاد! ادب مرد به زدولت اوست... یادتونه که؟!
رضا
سلام جناب استاد واقعا این ادبیات را از یک استاد دانشگاه باید بدانیم متاسفانه استاد در فرافکنی هم هستید
1.واقعا فتنه را تاثیر جشن طرف پیروز میدانید 40میلیون رای داده شده باید جشن گرفته شود
2 .چه توهینی به همسر موسوی شده جز نشان دادن مدرک تقلبی خانواده همراه باکاندید بوده بنر چند متری از ایشان نصب شده عکس 3 4 سیاه وسفید باعث توهین و حرمت شکنی از این خانوم شده است؟!
3.توهین به بزرگان نبوده بلکه اسم فرزندان آنها بعنوان موثر در زدوبندها آورده شده است
4. یک بار بدون عقده خاصی به صحبت احمدی نژادگوش کنید آیا واقعا مردم را خس وخاشاک فرض کرده؟!!!
5.آیا مردم به خاطر سیب زمینی و سهام رای دادند پس تعداد رای مردم درست بوده و علاوه بر آن حرف شماتوهین به مردم نیست در پایان با این نظرات به نظرم نیاز است مدرک شما مورد ارزیابی قرار گیرد تا جوانان عزیز وقت خود را بیش از این تلف نکنند
ممنون دوست بزرگوار ! این حرف بسیاری از مردم است ! آقای عسگر اولادی هم متاسفانه تسلیم فشارها شده اند از جای جای نامه شان می توان این مساله را به وضوح دید.
یک دانشجوی دانشگاه تهران
وضعیت فرهنگی دانشگاه ها و بتبع اون مملکت ما اینه چون به اصطلاح اساتیدی چون شما داره....

چطور در اکثر میتینگ های انتخاباتی که همسر داماد لرستان حضور داشتند ایشون بر ضد رییس جمهور مملکت حرف میزدند ولی جناب رییس جمهور نمی تونه یه حرف از ایشون بزنه...


چه کسی خس و خاشاک است؟ مگر آقای احمدی نژاد نگفت 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات برنده اند و اغتشاش گران خس و خاشاک...

خب مشخصه کسایی که در انتخابات شرکت نکردن ...

و قس علی هذه

واقعا برای چنین به اصطلاح اساتیدی متاسفم

البته پیشتر برای خودم که عمرمو سر کلاساشون تلف کردم!
دانشجوی ارشد
این ها بهانه بود استاد بهانه که ملتو بریزی بیرون که توهین شده متاسفم
shahram
جناب آقای استاد . یک مقدار واقع بین باشید و شعور سیاسی مردم را با سیب زمینی و .... نسنجید.
خنده داره ميگه استاده و اين ادبيات و استدلالشه
Iran, Islamic Republic of
اگر نویسنده این بیانیه استاد دانشگاه باشد ننه جون آقای ... هم اقتصاد دان است.
این اقا میگوید چرا از هاشمی و ناطق و همسر فلان فتنه گر نام برده شده است. باب شکایت آن افراد باز است بروند شکایت کنند اما چطور اتهام زدن به افراد بد است اما اتهام به یک نظام بد نیست؟ اینها به نظام جمهوری اسلامی اتهام تقلب و تجاوز زدند و هیچگاه نتوانستند ثابت کنند.
عمار
شاید آقای عسگر اولادی با این نامه میخواستند سرپوشی یر بیانات قبلی خود بذارن!
غلامرضا قهرمانی
برادر جان! اگر اظهارات چند هفته اخیر ایشان را خوب مطالعه کرده بودی، متوجه می شدی که ایشان کماکان بر همان خط صحبت میکنند. ایشان خارج از افراط و تفریطی که بعضا در جامعه سیاسیون مشاهده میشود، از روی صدق و وفا(وفا به امام و رهبری) مطالب خود را متقن بیان میدارند. خداوند حافظ ایشان باشند.
بنده خدا
احسنت با آقای عسگر اولادی. احسنت
سربازولایت
انشاالله خداوندعاقبت امرهمه ماراختم بخیرفرماید
لا حول و لا قوه الا بالله العلي العظيم
سیدامیر
Iran, Islamic Republic of
آفرین خوب بود
رضا
سلام راستش بانامه اول من که فقط دغدغه سلامتی رهبر معظم را داشتم واگر خدا قبول کند تنها یک بسیجی ساده هستم با ذوق زدگی اعوان وانصار فتنه گران مواجه شدم قطره ناچیز اشکی برای مظلومیت رهبر ریختم حالا متوجه شدم ذوق زدگی آنها بی برنامه واز روی عجله بوده است و با مرور زمان متوجه رودست خوردنشان شدند و به نظرم جواب به نامه های شما نخواهند داد. سیاهی به قلوبشان رسوخ کرده و وقتی باهم جمع میشوند ابراز نظر را با بزرگشان هماهنگ میکنند . سلامتی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای و همه بزرگان ومردم ولایتمدار صلوات
ع- نوری
استاد دانشگاه بودن مهم نیست پشت صحنه اصلی آشوب های سال 88 اقای ... بود اما این بظاهر استاد دانشگاه خود را به چپراهه میزند. پس این همه تهمت و افترای وارد شده به دولت احمدی نژاد از سوی که بود؟!
دهستاني -ميبد يزد
Iran, Islamic Republic of
سلام اقاي عسكراولادي چندسال قبل هم مكاتباتي بادبيركل مشاركت داشت ولي انهااززيربارمكاتبه طفره رفتند البته دوستان اصولگراي ماهم صيروتحمل نداشتندتا نتيجه كارراببينند ...اين اقاي استاددانشگاه اصلاح طلب هم متاسفانه هنوزباكينه خودش داردصحبت ميكند اگربعدازراي چهل ميليوني، اين اقايان ... شورش خياباني نمي كردند قطعا دنيادرمقابل ماتسليم ميشدولي دشمن همه چيزرا زيرپا گذاشت ووووو.....اقاي احمدي نزادماهم ازوقتي گوش به حرف ولايت نكرد همه اعمالش رابه هم ريخت وگرنه با اين عملكردبسيارارزشمندي كه داشت مجسمه اش راطلا ميگرفتند ولي حالا او داشته هايش را اتش كشید واصولگرايان با هيچ كس عقد اخوت نبسته اند تا خوب بود بسيار خوب وحالا خودش بايد جوابگو باشد
رضا
این نامه نشان می دهد سیاست مدار کهنه کاری هستید . سوال اینجاست اگر خاتمی کاندیدا شود رای می آورد یا نه ؟ اگر خاتمی بخواهد کاندیدا شود آیا شورای نگهبان صلاحیت وی را تایید می کند یا نه شما چه پیش بینی از نتیجه انتخابات آینده دارید؟
شهرام
دم گرم شما در آهن سرد آنها اثر نخواهد کرد.
احسنت به جناب اقای عسگراولادی که جواب دندان شکنی دادند
جابر
Iran, Islamic Republic of
براي اين استاد به اصطلاح دانشگاه واقعا متاسفم كه هنوزفرق بين(ت)اتفاق را با (ط) اشتباه مي نويسد واي به حال آن دانشجويي كه اين آقا تربيت مي كند
Iran, Islamic Republic of
آقاي استاد دانشگاه شما اگر بخواهيد جزئي و مصداقي به مسايل نگاه كنيد بايد همه دوره ها را بنگريد.مگر زماني كه هاشمي كانديد بود(دوره نهم) هواداران ايشان در بالاي شهر به مردم شارژ موبايل نميدادند.مگر از سيد بودن خاتمي در ميان عوام سوء استفاده نكردند. مگر مجلس ششمي ها كه طرفداران خاتمي بودند نخواستند جام زهر به رهبر عزيزمان بخورانند و مگر خاتمي با رفتن به فرانسه و رفتار ذليلانه خود هيمنه كشور عزيزمان را زير سوال نبرد.مگر در دوران خاتمي فعاليت هسته اي ما تعليق نگرديد و مگر برخي عوامل دولت او در مذاكرات هسته اي جاسوس از آب در نيامدند.و......بنا بر اين برادر عزيز استاد بهتر است چشمهاي خود را بشوييد و جور ديگر به مسايل نگاه كنيد.
جناب عسگری اولادی بیهوده وقت خویش را صرف این نااهلان ننماید اینان نوکران پیاده نظام دشمنند دم از قانون میزنند , دم از شریعت و تشیع و دینداری میزنند , دایه دلسوز تر از مادر شده اند در حالیکه هرگز حاضر نیستند بر خلاف نظر دشمنان دین و نظام و کشور حتی کلامی حرف بزنند تصور میکنند اگر دشمن غالب شود به اینان رحم میکند این ساده لوحی مطلق است دین و قانون ونظام و مردم و وطن را تا آنجا محترم میدانند که منافع آنان و صد البته منافع دشمن را تامین نماید بنده واقعا متاسفم که فکر میکنیم در جائیکه دم مسیحای رهبر فرزانه و دست مودت و رهبری دلسوزانه بسمت این خودبخواب زدگان گوش بفرمان دشمن اثر نکرد چگونه نصایح جناب عسگر اولادی دراینان تاثیر گذار خواهد شد با این حال برای اتمام حجت بد نیست که اینان خود نیز بیش از پیش بدانند که مشغول بازی در زمین دشمنان این مکتب ,ملت و کشورند.برای تنویر افکار دوستان به موضوعی از تارخ اسلام اشاره میکنم استاد جعفر سبحانی بنقل از منابع اهل تسنن در کتاب فروغ ولایت در باب جنگ جمل مینویسد روزی پیامبر گرامی اسلام (ص)همراه با عایشه سوار بر شتر از منطقه ای (بنظرم حوأب)میگذشتند، عایشه از رسول گرامی اسلام(ص) نام منطقه را پرسید ایشان فرمودند اینجا منطقه حواب است میبینم که بعد از من یکی از زنهای من علیه ولی و جانشین من خروج کرده و ازین منطقه میگذرند و سگهای این منطقه شروع به پارس میکنند عایشه نکند آن زن تو باشی ! و انگاه که علم جمل بر علیه امیر المومنین (ع) بر افراشته شد و کاروان جمل در حال عبور از آن منطقه بود سگها بنای پارس را نهادند عایشه پرسید اینجا کجاست گفتند حواب عایشه گفت برگردید که ما ناحقیم و رسول گرامی اسلام (ص)من را ازاین امر بر حذر داشته است لیکن مروان و دیگران بدروغ گفتند که این منطقه جای دیگریست و او را فریفتند همچنین مشهور است که روزی جناب میر حسین( در زمان نخست وزیری )به حضرت امام عرضه داشتند که تمام رسانه های بیگانه علیه ما سخن میرانند حضرت امام در پاسخ فرمودند تکذیب ما از جانب دشمن بیانگر درست بودن راه و عمل ماست هروقت اینان از شما تعریف کردند در درستی راه خود شک کنید .در نهایت دیدیم و دیدند که تمام بوق های استکباری از منافقین و همجنس بازان و آمریکا از جناب موسوی تمجید کردند وایشان هرگز به راه خود شک نکرد و همچنان نیز بر خواست دشمنان تاکید دارند. آیا وقت آن نرسیده که نگاهی هر چند کوتاه بر گذشته خویش بیاندازیم ؟
احسنت به شما جناب عسگراولادی
واقعا بعضی وقتها آدم خیانتهای اصلاح طلبان را فراموش میکند
Iran, Islamic Republic of
آقای اولادی نشون دادی که واقعا مردی و پست و مقام و شهرت برات مهم نیست
آفرین بر شما
آفرین بر شما
آفرین بر شما
yt_328@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
اون استاد دانشگاه خیلی غلط املایی داره فکر کنم استادش یکی مثل خودش بوده...