پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

پاداش نوجوانان والیبالیست ایران در فرودگاه

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 380298
اعضای تیم ملی والیبال نوجوانان پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا و بازگشت به ایران در فرودگاه پاداش گرفتند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بامداد امروز با استقبال مسئولان فدراسیون وارد ایران شد؛ این تیم موفق شد بدون حتی یک ست باخته قهرمان آسیا شده و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند.

اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از رسیدن به ایران در فرودگاه پاداشی به مبلغ ۵۰۰ دلار دریافت کردند؛ این پاداش را تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی از مسئولان فدراسیون دریافت کردند.

در پایان مسابقات قهرمانی جهان ۴ بازیکن ایران توانستند ۵ عنوان برتر رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند؛ امیرحسین اسفندیار، کوچک‌ترین عضو تیم نوجوانان ایران دو عنوان بهترین اسپکر قدرتی و بهترین پشت خط زن مسابقات را با هم به خود اختصاص داد. جواد کریمی پاسور تیم ایران هم بهترین پاسور مسابقات شد و عنوان بهترین مدافع وسط به علی اصغر مجرد رسید. رسول آقچه‌لی کاپیتان تیم ایران هم عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص داد.

رده‌بندی نهایی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به شرح زیر است:

۱ـ ایران
۲ـ ژاپن
۳ـ چین
۴ـ تایوان
۵ـ سریلانکا

۶ـ کره‌جنوبی
۷ـ هند
۸ـ استرالیا
۹ـ قزاقستان
۱۰ـ بحرین

۱۱ـ عربستان
۱۲ـ ترکمنستان
۱۳ـ هنگ‌کنگ
۱۴ـ مالدیو
۱۵ـ قطر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Norway
اخه 500 دلار چیه؟
بخدا اگه فوتبال نوجوانانمون با این اقتدار قهرمان آسیا شده بود (که قهرمان نشد هیچ تو یک چهارم نهایی حذف شد!) حداقل 10 برابر این پاداش رو به هر کدومشون میدادن. حالا والیبالیستها هیچی، به مربی بی ادعا و کاربلد تیم یعنی آقای وکیلی 1میلیون و پونصد هزار تومن هدیه میدین؟ خداییش خجالت داره!!!