چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

2 دستگير شده در امارات ليدرهاي جديد مس كرمان بودند

يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 107697
يكي از ليدرهاي باشگاه مس كرمان دو ايراني دستگير شده در امارات را ليدرهاي جديد اين تيم معرفي كرد.
اكبر زنگي آبادي در گفت و گو با فارس در مورد شايعه دستگيري دو ايراني از همراهان تيم مس در امارات اظهار داشت: اين دو نفر برادران "خ " بودند كه جزء ليدرهاي جديد باشگاه مس هستند. البته دستگير شدگان 3 نفر بودند كه يكي از آنها آزاد شد. ظاهرا اين دو نفر همراه خود مواد مخدر داشتند. 

وي ادامه داد: اين دو نفر با هزينه خود همراه كاروان 110 نفره‌اي از كرمان راهي امارات شدند تا تيم مس را تشويق كنند. باشگاه 16 ليدر را به خرج خود به امارات برد اما اين دو نفر جزء آنها نبودند.

وي در مورد اينكه اين دو ليدر از چه زماني با مس فعاليت داشتند و باشگاه كمكي براي آزادي آنها كرده يا نه، گفت: آنها از ابتداي اين فصل با تيم مس همكاري مي‌كنند.با اين حال اكنون باشگاه مي‌گويد اين مسئله ربطي به ما ندارد.

به گزارش فارس اين ليدر باشگاه در حالي چنين حرف‌هايي را مطرح مي‌كند كه امير محمدي رئيس كانون هواداران مس در گفت و گو با فارس تصريح كرد: 16 ليدري كه با خرج باشگاه و با تاييد رئيس هيات مديره و مديرعامل باشگاه همراه تيم به امارات آمده بودند هيچ مشكلي نداشتند اما من خبري از دستگيري نفرات ديگر ندارم.

همچنين نژاد‌زماني؛ مدير عامل باشگاه مس نيز در گفت و گو با فارس اعلام كرد شنيده‌ است دو نفر به اتهام حمل مواد مخدر دستگير شده‌اند اما آنها ربطي به باشگاه مس ندارند.

https://jahannews.com/vdchwqnzq23nv-d.tft2.html
jahannews.com/vdchwqnzq23nv-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *