يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

تهران فردا یخ می زند

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 397894
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امشب بارش برف و باران در شمال، غرب و دامنه های البرز ادادمه دارد، گفت: فردا دمای پایتخت به صفر درجه سانتیگراد می رسد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بر اساس نقشه های پیش یابی امروز در مناطق شمال غرب، غرب، دامنه های مرکزی زاگرس، سواحل دریای خزر و تا اواخر وقت در دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور ابرناکی در برخی نقاط بارش باران و برف پیش بینی می شود.

به گفته وی، فردا از مقدار ابرها در نیمه غربی کشور کاسته می شود و بارش پراکنده درسواحل شرقی خزر و شمال شرق ادامه داشته و به تدریج این سامانه از کشور خارج می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: اواخر امروز و فردا در برخی نقاط جنوب شرقف شمال شرق، دامنه های جنوبی البرز و شمال غرب وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وظیفه اظهار داشت: امروز دریای خزر و روز چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری در طول روز همراه وزش باد و در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی است. بیشینه و کمینه دما ی پایتخت با ۱ درجه کاهش نسبت به امروز به ۸ و صفر درجه سانتیگراد می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.
Iran, Islamic Republic of
نهههههه !
بازم پیش بینی هواشناسی !