جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
نماینده تهران در مجلس:

فهرست جبهه متحد، تخريب‌كنندگان را ناكام گذاشت

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 207597
دبير كميته بانوان جبهه متحد اصولگرايان گفت: بر خلاف اصلاح طلبان كه رقابت را در تخريب ديگران تعريف مي كردند، اصولگرايان اكنون رقابت را به حضور شايستگان در مجلس تعريف كنند.
فهرست جبهه متحد، تخريب‌كنندگان را ناكام گذاشت
به گزارش جهان زهره الهیان دبير كميته بانوان جبهه متحد اصولگرايان در مسجد قائم المهدی واقع در شهرک چشمه منطقه ۲۲ با تصریح بر اینکه فهرست جبهه متحد، تخریب کنندگان را ناکام خواهد گذاشت، افزود: بر خلاف همه شايعات و تخريبهايي كه در چند ماه گذشته القا شد فهرست جبهه متحد از جمعي از شايستگان تشكيل شده كه دلداده انقلاب، رهبري و مردم هستند و تلاش دارند تا نهضت خدمت رساني به مردم تداوم يابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش زنان در انتخابات گفت: این انتخابات مهم و سرنوشت سازی است و وجود برنامه ریزی از طرف زنان در پایگاهها و محلات ضروری است و باعث تشویق برای حضور گسترده در انتخابات خواهد شد.

وی همچنین درباره حضور گسترده مردم در انتخابات باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموند حضور باید گسترده و باشکوه باشد گفت: این برنامه ریزی برای حضور باشکوه می بایست از مدتها قبل باشد و مردم در جلسات انتخاباتی شرکت کنند و در واقع ما یک ارتباط مستمر با مردم داشته باشیم و حرفهای مردم را بشنویم و صحبتها و دیدگاهها را درمورد ضرورت مشارکت گسترده مطرح کنیم.

نماینده تهران در مجلس همچنین با توجه به زمان مانده تا انتخابات از ضرورت برنامه ریزی قوی برای برگزاری یک انتخابات باشکوه که چشم جهان به ویژه نظام سلطه به میزان مشارکت مردم است سخن گفت و تاکید کرد وظیفه ما فعالان اجتماعی و احزاب و گروههاست که مردم را آگاه کنیم.

سخنگوی کمیته بانوان در بخشی از اظهاراتش با توجه به شرایط کشورهای مسلمان منطقه گفت: مردم مسلمان منطقه از ملت مسلمان ایران یاد گرفتند چگونه در مقابل استعمارگران ایستادگی کنند و همین الگوپذیری باعث شده تا مردم به الگوی اسلامی روی بیاورند و این به برکت انقلاب اسلامی است که شاهد موفقیت مردم این کشورها باشیم.

زهره الهیان همچنین به وحدت شکل گرفته بین اکثریت اصولگرایان اشاره کرد و گفت: این وحدت با محوریت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین به وجود آمده است و بزرگان اصولگرا برای آن تلاشهای زیادی انجام دادند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا مردم با توجه به بصیرت و تحلیل اوضاع و احوال مسیر درست را در مجلس آینده رقم بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متاسفم براي شما كه چنين تيترهايي ميزنيد كه با متن ربطي ندارد. من صفحه اول رايانه ام با جهان نيوز باز ميشه. از شما بيشتر انتظار دارم.