شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم:

دانشجویان "بیمه سلامت" می‌شوند

دانشجویان متاهل سبدکالا می‌گیرند
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 335793
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به اجرایی شدن طرح بیمه سلامت برای دانشجویان از بهمن ماه گفت: همه دانشجویان برای ثبت نام و انتخاب واحد در ترم آینده و همچنین استفاده از خوابگاه و تسهیلات صندوق رفاه باید بیمه سلامت داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کیوان مرادیان کوچک‌سرایی در یک نشست خبری درباره جزئیات بیمه سلامت دانشجویان، اظهار کرد: براساس تفاهمنامه منعقده دانشجویان تنها ۱۵ درصد از کل سهم بیمه را پرداخت می‌کنند که حدود ماهیانه ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و سالیانه کمتر از ۳۰ هزار تومان است اما با این وجود اگر حتی دانشجویی این مقدار را هم نداشته باشد ما در قالب وام به او می‌پردازیم تا هیچ بهانه و راه فراری وجود نداشته باشد.

وی همچنین درباره بیمه تکمیلی دانشجویان تصریح کرد: قصد داریم این بیمه را به گونه‌ای مدیریت کنیم که به صورت نیمه اجباری شود.

وی با تاکید بر اینکه برای ترم بهمن هیچگونه افزایش قیمت در بحث اجاره بهای خوابگاه‌ها و تغذیه نخواهیم داشت، گفت: همچنین دانشجویان متاهلی که قرار است دولت به آنها سبد کالا بدهد، باید تا ۲۱ دی ماه به سایت صندوق رفاه مراجعه و مشخصات اولیه را در اختیار ما قرار دهند که برای معاونت برنامه ریزی ارسال کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جعفر
سیستم جامع صندوق رفاه (فاز دو) که مربوط به ثبت نامه باز نمیشه چطوری ثبت نام کنیم آخه؟؟؟!!!