پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۲۲

فعالیت دفترمرجع فتنه گران برای انتخابات مجلس خبرگان

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 435594
با توجه به نزدیک بودن انتخابات خبرگان اصلاح طلبان و برخی عوامل فتنه قصد بهره برداری از این دفتر شیخ یوسف صانعی و ساماندهی و جذب برخی افراد برای انتخابات خبرگان را دارند.
فعالیت دفترمرجع فتنه گران برای انتخابات مجلس خبرگان
به گزارش جهان به نقل از سراج ۲۴، با توجه به نزدیک بودن انتخابات خبرگان اصلاح طلبان و برخی عوامل فتنه قصد بهره برداری از این دفتر و ساماندهی و جذب برخی افراد برای انتخابات خبرگان را دارند.

بنابراین گزارش شنیده شده موسوی بجنوردی و فردی به نام مرتضوی در این دفتر به صورت مستمر درس اخلاق برگزار می کنند.همچنین حجت الاسلام (الف) که از نزدیکان دولت یازدهم می باشد و اجازه دخل و تصرف در وجوهات آقای منتظری را دارد نیز در این دفتر فعال است.

آگاهان معتقدند فعالیت این دفتر و حضور (الف) که از نزدیکان دولت محسوب می شود نشان از فعالیت گسترده طیف اصلاح طلب برای انتخابات مجلس خبرگان دارد و احتمالا پروسه جذب و سازماندهی افراد و ساپورت مالی کاندیداهای خبرگان ازاین دفتر هدایت می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جل الخالق ! مگه کاندید شدن برای مجلس خبرگان رهبری جرم است؟!
سیاح
Iran, Islamic Republic of
کاندید شدن ، جرم نیست ولی فتنه گری و توهین کردن به اسم مرجع تقلید جرم است
حامزاده خطاب کردن رییس‌جمهور جرم است و مجرم عدالت ندارد و سرنوشت رهبری جامعه نباید به دست اینها بیفتد
محمد
Romania
به شما چه ربطی داره ؟؟
نواب
کل کم راع و کلکم مسئول عن الرعیة
حدیث امام موسی کاظم علیه السلام است،
حالا فهمیدید چرا ربط داره با نداره،البته بعضی ها با امام معصوم هم مخالفت دارن.
ایشون سابقه مرجعیت 60 ساله دارند ....
شما هم تقلید می کنی. حتما
60ساله!!! فک کنم اشتباه شده دادا
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است
مگه چند سالشه که شصت سال است مرجع هست؟!!! ما تا يادمان است امام خمينی به ايشان می گفتند حجة الاسلام صانعی و وقتی از امامت جمعه قم استعفا داد امام بلافاصله پذيرفتند!
ح ف
استدلال شما مانند برخی از اعراب صدر اسلام است که به بازی گرفتن برخی تازه مسلمانان اعتراض داشتند و سابقه مسلمانی خود را دو نسل و سابقه تازه مسلمانان را چند سال میدانستند و خود را اولی تر
جان برادر برتری به تقواست نه سابقه
زردینی
البته با تاییدیه بی بی سی
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
يعني ايشون از هفده سالگي مرجع تقليده..چه جالب
مهدی حاتمی
United States
افتخار می کنم که ایشان مرجع عالیقدر تقلید بنده هستند خداوند عمر ایشان را طولانی فرماید ان شاءالله
مسعود
مبارک باشه
با هم مشهور شید
افتخار کن و حالشو ببر، کسی به افتخارت کاری نداره!
حسن
ان شا،الله خداوند از عمرم ناقابل شما بکاهد و به عمر این مرجع تقلید بیفزای د.
United States
ان شاء اله خداوند شما را با ایشان محشور نماید.
عمار
Iran, Islamic Republic of
این کار یعنی دمیدن به جسد فتنه 88برای سرپا کردن فتنه وفتنه گران .وزیر سازی جاده برای فتنه جدید.
مسئولان امنیتی وامت حزب الله بصیر به هوش باشند.
تلاش بکنن برای مجلس تو چرا نگرانی مگه مجلس خبرگان ارث پدری شماس اونایی که شرایطش رو دارن برن کاندید شن مردم هم به هرکسی دوست دارن رأی میدن شمام به جای حرف مفت زدن برین برای مجلس خبرگان کار کنید و جلسه بزارید مردم هم بلدن به کی رأی بدن
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
اینا نباشن ما رای نمی دیم
حمید رضا
احترام به آزادی
از آنجا که ماهیت این انقلاب، ماهیتی عدالت خواهانه است، وظیفه ‌ی حتمی همگی ما این است که به ازادی ها به معنای واقعی کلمه احترام بگذاریم. اگر بنا شود که حکومت جمهوری اسلامی، زمینه ‌ی اختناق را بوجود آورد، قطعاً شکست خواهد خورد. البته منظور از آزادی، غیر از هرج و مرج است. منظور آزادی معقول است.
هر کسی باید فکر و بیان و قلم‌اش آزاد باشد و تنها در چنین صورتی است که انقلاب اسلامی ما، راه صحیح پیروزی را ادامه خواهد داد. اتفاقاً تجربیات گذشته نشان داده است که هر وقت جامعه از یک نوع آزادی فکری ، ولو از روی سوء نیت، برخوردار بوده است این امر به ضرر اسلام تمام نشده است. اگر در جامعه ما محیط آزاد بر خورد آرا و عقاید بوجود آید، بطوری که صاحبان آرا مختلف بتوانند افکارشان را مطرح کنند و ماهم در مقابل، آرا و نظرات خودمان را مطرح کنیم، تنها در چنین زمینه‌ی سالمی اسلام هر چه بیش‌تر رشد خواهد کرد.
اگر جلوی فکر را بخواهیم بگیریم، اسلام و جمهوری اسلامی را شکست داده ایم. اما البته برخورد عقاید غیر از اغوا و اغفال است. اغوا و اغفال یعنی کاری توام با دروغ، توام با تبلیغات نادرست.