شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲

علت شایعه‌سازی اصلاح‌طلبان برای هاشمی

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 404499
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: عده‌ای منتظر هستند تا برای افراد بی‌حاشیه، شایعه هایی درست کنند تا روند فعالیت‌های وی مختل شود.
به گزارش جهان، احمد آریایی نژاد عضو کمیسیون بهداشت‌و‌ درمان مجلس شورای اسلامی در تسنیم، درباره هجمه رسانه‌های اصلاح طلب به وزیر بهداشت دولت یازدهم و ایجاد حاشیه سازی برای شخص حسن قاضی زاده هاشمی گفت: اظهار نظر‌های خام همیشه در رسانه‌ها وجود دارد و معمولا برای ایجاد حاشیه سازی و یا برجسته کردن مسئله‌ای کم اهمیت، یکی از این اظهارات نسجیده و خام، توسط یک سایت یا روزنامه برجسته می‌شود که نمی‌توان به عنوان یک خبر درست نسبت به آن واکنش نشان داد.

وی در ادامه افزود: اگر شایعه‌ای از این دست، توسط رسانه‌ها منتشر شود بهترین شخص برای نفی این شایعه خود شخصی است که برای آن حاشیه سازی شده است. لکن عده‌ای منتظر هستند تا برای افراد بی‌حاشیه شایعه هایی درست کنندتا روند فعالیت های وی مختل شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در خصوص علت چنین اقدامت و ساخت شایعه های گوناگون برای مسئولین کشور و اعلام کاندیداتوری دکتر هاشمی و رقابت با حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده که توسط یکی از روزنامه های اصلاح طلب منتشر شده بود اظهار داشت: زمانی که عده ای بخواهند افکار عمومی را از مسئله ای مهم منحرف کنند موضوعاتی را مطرح می‌کنند که هم توجه مردم به آن جذب شود و هم با این کار یک چهره خادم و فعال را نزد مردم تخریب کنند، لذا باید بسیار مراقب و هوشیار بود تا چنین مسائلی به دغدغه نخست کشور بدل نشود و فردی که مورد هجمه قرار میگیرد از کار خود بازنماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *