پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پتروشیمی به فینال لیگ بسکتبال رسید

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب: 404598
پنجمین دیدار نیمه‌نهایی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندرامام از مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال به سود پتروشیمی به پایان رسید تا این تیم در مجموع با کسب برتری ۳ بر ۲ حریف مهرام در فینال شود.
به گزارش جهان به نقل از ایلنا، کوارتر نخست این دیدار هم مانند دیدار قبلی این دو تیم با برتری مطلق پتروشیمی به پایان رسید. در وقت اول شاگردان مهران حاتمی بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با تمرکز بالا امتیازات زیادی از حریف گرفتند.

پنجمین دیدار نیمه‌نهایی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندرامام از مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال به سود پتروشیمی به پایان رسید تا این تیم در مجموع با کسب برتری ۳ بر ۲ حریف مهرام در فینال شود.

 پنجمین دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندرامام از ساعت ۱۶ امروز در سالن حکیمیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال آغاز شد.

کوارتر نخست این دیدار هم مانند دیدار قبلی این دو تیم با برتری مطلق پتروشیمی به پایان رسید. در وقت اول شاگردان مهران حاتمی بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با تمرکز بالا امتیازات زیادی از حریف گرفتند. بازیکنان پتروشیمی در این کوارتر ۶ پرتاب ۳ امتیازی داشتند که از این تعداد، ۴ پرتاب به ثمر نشست تا در پایان وقت اول پتروشیمی با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ به برتری برسد.

دانشگاه آزاد در کوارتر دوم بازی بهتری انجام داد و با پرتاب‌های دقیق محمد حسن‌زاده اختلاف را کمتر کرد. در وقت دوم شاگردان مهران شاهین طبع با بازی‌گردانی روزبه ارغوان و رضا لطفی بازی را اداره کردند تا میزبان کوارتر دوم را ۱۴ بر ۱۱ به سود خود تمام کند.

با آغاز نیمه دوم بازهم دانشگاه آزاد بازی بهتری نسبت به حریف انجام داد و با پرتاب‌های لطفی و داوری امتیازات عقب‌افتاده زیادی را جبران کرد. در طرف مقابل پتروشیمی هم با بازی خوب حامد آفاق و صمد نیکخواه بهرامی سعی کرد فاصله امتیازات را حفظ کند. این کوارتر هم با حساب ۲۵ بر ۱۸ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید تا وقت چهارم از حساسیت زیادی برخوردار شود.

با شروع کوارتر چهارم، بازیکنان پتروشیمی بازی بهتری انجام دادند و تلاش بازیکنان میزبان هرچند در اوایل این وقت جواب داد و دانشگاه آزاد به یک امتیازی حریف هم رسید اما پتروشیمی با تکیه بر تجربه بالای نیکخواه بهرامی و ریباندهای بی‌نقص میثم رضایی میدان‌داری کرد. حضور آرن داودی در دقایق پایانی هم نتوانست کمک چندانی برای میزبان باشد و در نهایت این دیدار حساس و نزدیک با حساب ۷۳ بر ۶۸ به سود پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

دیدار فینال لیگ ملی بسکتبال ایران دوشنبه دو هفته بعد (۲۰ بهمن‌ماه) در تالار بسکتبال بین تیم‌های مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *