پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۵
۱۳

تایم: آیت‌الله خامنه‌ای مانع اصلی آمریکاست

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 386995
مجله تایم اعلام کرد آیت‌الله خامنه‌ای دردسر اصلی آمریکاست.
تایم: آیت‌الله خامنه‌ای مانع اصلی آمریکاست
به گزارش جهان، این مجله با اشاره به مذاکرات هسته‌ای می‌نویسد: ۱۰ ماه پس از گفت‌وگوهای هسته‌ای کاملا مشخص است که آیت‌الله خامنه‌ای مشکل اصلی آمریکاست.

«تایم» می‌افزاید: شاید روحانی و ظریف به واقع دنبال کاستن از ظرفیت هسته‌ای کشور در مقابل پایان تحریم‌های اقتصادی باشند. اما این هر دو در نهایت پاسخگوی رهبر هستند و کلام آخر با شخص رهبری است و او از ایالات متحده بیزار و بی‌اعتماد به کاخ سفید است.

گری سیمور، از مشاوران کلیدی و سابق اوباما در همین باره تصریح کرد: «رهبر جمهوری اسلامی حاضر به خواسته‌های ما نیست. اگر روحانی به راستی می‌توانست تصمیم‌گیری کند، به باور من رسیدن به توافق شدنی می‌بود. اما تصمیم‌گیرنده نهایی رهبر است.»

تایم مدعی شد: اگر روحانی و ظریف در پی موفقیت هستند می‌بایست به دنبال متقاعد کردن رهبری باشند که دغدغه اصلی وی باید تحریم‌ها و انزوای کشور باشد.

به گفته «دنیس راس»، از مشاوران ارشد پیشین دولت اوباما، با توجه به واقعیات موجود مشکلات اقتصادی کشور برای جمهوری اسلامی اولویت مهم‌تری است و عدم توافق می‌تواند تهدید بزرگتری برای ایران باشد.

تایم تاکید کرد: آنچه آشکار است این که آیت‌الله خامنه‌ای هیچ علاقه‌ای به شراکت با آمریکا ندارد.

تحلیل توأم با شیطنت مایکل کرولی در مجله تایم تعمدا به این واقعیت اشاره نمی‌کند که آمریکایی‌ها تصمیم‌گیری درباره تحریم‌ها - حتی در حد وعده - را نیز به ۱۰ تا ۲۰ سال بعد موکول کرده و در حقیقت در ازای امتیازات نقد و غیرقانونی، وعده نسیه ۱۰ تا ۲۰ سال بعد را می‌دهند و چنین وعده نسیه‌ای را رهبر معظم انقلاب و ملت ایران و رئیس‌جمهور و وزیر خارجه نمی‌پذیرند.

رئیس‌جمهور در سفر نیویورک تاکید کرد ما حتی بیش از انتظار غرب تعدیل و انعطاف نشان داده‌ایم و اکنون توپ در زمین غرب است.

ادبیات القایی تایم یادآور رهنمود مهم رهبر معظم انقلاب درباره تلاش دشمن برای ایجاد اشتباه محاسباتی نزد مسئولان ایرانی است؛ ضمن اینکه عقده و خشم شیطان بزرگ در این زمینه علت اصلی شکست‌ها در مقابل جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کدوم توااااااااافق؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

اینکه غنی سازی در حد صفر برسه و تحریمها دست نخورده بمونه و تا 20 سال دیگه امریکا ملت ایرانو سر کار بگذاره ,شد تواااافق؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

رهبر ما با درایته,مثل بعضیها هم خود فروخته و غرب زده و عشقه امریکا نیست که سرمایه های مملکتو یه شبه به باد بده در عوض خروس قندی
.....
امام فرمودن:هر جا دیدید امریکا از شما تعریف کرد بدونید یه جای کارتون می لنگه....
سید سجاد از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبر
ما تا امام خامنه ای رو داریم هیچ غمی نداریم
ما منزوی هستیم یا شما آمریکاییها که کل مردم دنیا ازتون متنفرن؟
پاپتی
باز خدا رهبری رو حفظ کنه که مطمئنه که طرف دشمنه . نه مثل بعضی ها که فکر میکنه با شیطان و روباه خبیث میشه رفیق شد!
Iran, Islamic Republic of
"اگر روحانی به راستی می‌توانست تصمیم‌گیری کند، به باور من رسیدن به توافق شدنی می‌بود."

مي خواهند رئيس جمهور را در مقابل رهبر انقلاب قرار دهند
تارینه
...
دراوایل شروع مذاکرات رهبری به شدت تاکید داشتند که مذاکره با امریکا به هیچ نتیجه ی قابل قبولی نخواهد رسید . ولی اقایون...عشق امریکا فرمایشات رهبری را ندید گرفتند. مردم هم به عینه بی نتیجه بودن مذاکرات را شاهدند. البته بجز کسانی که خودشان را به ندیدن ونشنیدن زده اند.
Norway
دقیقا
گاهی تحلیل این حضرات به اصطلاح کارشناس را در رسانه های غربی می خوانم . روش شناخته شده همه اینها ایجاد اشتباه محاسباتی است . این ها ول کن نیستند و ما هم نباید ولشان کنیم . راه توسط رهبری مشخص شده است .
United States
روزي سرمايه دارها و بازاريها براي پيروزي انقلاب دركنار امام ومردم بودند اما امروز متاسفانه كنار دشمن اصلي ما يعني آمريكا و روبروي مردم ايستاده اند . درست است كه دشمن مارا تحريم كرده اما آيا درداخل هم با يد خودمان ، خودمان را تحريم كنيم !
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حالا كه امريكايي ها اينقدر لجاجت و خباثت در مذكرات بخرج مي دهند و و عده سر خرمن مي دهند ايران هم مقابله به مثل كند و بگويد هر وقت شما بهر ميزان تحريم ها را برداشتيد ما هم همزمان بهمان نسبت از ميزاني غني سازي كم مي كنيم نه اينكه ما غني سازي را از 20% به 5/3 % رسانده ايم و اروانيوم 20% خود را اكسيد كرده ايم و شما لغو تحريم ها را از 20 سال بعد شروع كنيد ؟
لذا خوبست ايران در اين مرحله غني سازي را از سر بگيرد تا اونها بفهمند يك من ماست چقدر كرده مي دهد و بدانند با كي طرف هستند .
رهبري عزيز بسيار خوب اينها را شناخته اند كه خواسته هاي ظالمانه شان حد يقف ندارد يك قدم عقب بنشينيم آنه نه ده قدم بلكه صد قدم شايد بيشتر جلو خواهند آمد . حالا كه ملت سي و پنج سال است همه گونه كمبود و گراني و تورم را تحمل كرده است سي سال ديگر هم روش تا پوزه شيطان بزرگ را به خاك ذلت و مذلت بنشاند استقامت يعني همين يعني مثل كوه پشت رهبر آگاه ايستادن و ذره ايي از موضع حق كوتاه نيامدن .
چراكه باطل نابود و حق پيروز است . و چون ما بر حقيم قطعا"‌ و يقينا"‌ پيروزيم منتها استقامت مي خواهد .كه بحمدالله رهبري و مردم دارند اگر تيم مذاكره كننده هم داشته باشند امريكا و غرب ناگزير تسليم خواهند شد .
ستایش
ممکنه بعضی آقایون دولت فعلی دنبال حفظ چهره ی خودشون در مقابل مردم باشند و فکر کنند با تفاهم به قیمت چشم پوشی از حق ملی میشه تحریمها رو ازبین ببرند ولی رهبر معظم انقلاب بسیار با تدبیر و موقعیت شناس و البته دشمن شناس هستند و مسلما حق و آینده ی مردم بزرگ ایران رو بر هر چیزی مقدم میدونند. دست آمریکا و غربیها برای مردم ایران رو شده، امروز بهانه ی هسته ای فردا حقوق بشر و... . خدا آیت الله خامنه ای رو برای مردم بزرگ ایران و همه ی مسلمانان حق خواه و حق طلب حفظ کنه.
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که دلش واقعا برای کشور و ملت و شهدای عزیز می سوزد و مانند امام ره عزیزمان قاطع در برابر ابرقدرتها می ایستد و فرقی بین فرزندانش و فرزندان این آب و خاک نمی گذارد و دلسوز واقعی این کشور است حضرت امام خامنه ای می باشد. که خداوند ایشان را برای کشور و اسلام از جمیع بلیات حفظ فرماید.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
رئيس جمهور محترم به چه حقي بيش از حد انتظار غربي ها تعديل و انعطاف در مسئله هسته نشان دادند ؟نتيجه چي شد؟ اكسيد كردن اروانيوم 20% چه دستاوردي داشت ؟ جز اينكه آنها را به ادامه تحريم ها و اعتقاد به كارساز بودن اقداماتشون بيش از پيش مطوئن كرد حالا دست ما را خوانده اند و بر طبل تحريم مي كوبند .
خلاصه تيم مذاكره كننده ضعيف برخورد كرده دستاوردي قابل توجه نداشته با اين همه هزينه رفت و آمد گراني ها كه سرجايش محكمتر از قبل ايستاده و توليد هم لك و لك مي كنه خيلي چنگي به دل نمي زنده قيمت نفت را هم كه پايين آوردند . اگر مذاكره كننده هاي عهد قاجار بودند شايد دستاوردي بهتر از مذاكرات بدست مي وردند . اگر هدايت هاي رهبري و توصيه هاي ايشان نبود الان سفارت امريكا را به سلام صلوات و كلي عذر خواهي بازگشايي كرده بودند خدا ايشان را براي كشور حفظ كند .
مجتبی
ای رهبر ما بیعت ما با تو درست است
لعنت به کسی باد که عهدش به تو سست است
و....
رهسپاریم با ولایت تا شهادت