جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سرمربی باید با دستیارانش‌هماهنگ باشد

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 376194
در جلسه هماهنگی رئیس فدراسیون والیبال با کادر فنی تیم ملی عملکرد و برنامه‌های تیم ملی بررسی شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ مردادماه در جلسه‌ای با حضور محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی و اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی برنامه‌های تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان بررسی شد و گزارشی کامل از سوی امیر خوش خبر و اسلوبودان کواچ در خصوص اردوی آمریکا و وضعیت فعلی تیم ملی به رئیس فدراسیون ارایه شد.

محمدرضا داورزنی پس از جلسه امروز گفت: در این نشست برنامه تیم ملی تا روز آغاز مسابقات قهرمانی را بررسی کردیم. بر این اساس تیم ملی روز ۲۵ آگوست تهران را به مقصد ورشو و سپس بلکاتوف ترک می‌کند و دو بازی دوستانه با استرالیا در این شهر انجام می‌دهد و پس از آن هم در روز ۲۸ آگوست راهی کراکف می‌شود و در روز ۳۱ آگوست اولین دیدار خود را مقابل ایتالیا در این شهر بر گزار می‌کند.

وی در خصوص وضعیت نهایی دستیاران کواچ در مسابقات قهرمانی جهان گفت: جبران فقدان حسین معدنی و پر کردن جای وی روی نیمکت تیم ملی در این شرایط و مدت زمان کوتاه کار آسانی نیست. در بدترین زمان ممکن این اتفاق افتاد. با توجه به زمان اندکی که وجود دارد نمی‌توانیم شتاب زده عمل کنیم و تغییری در نیمکت تیم ملی به وجود آوریم.

داورزنی ادامه داد: این موضوع در حال حاضر به صلاح نیست. با صحبت‌هایی که با سرمربی تیم انجام دادیم و بررسی‌هایی که کردیم به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر از کادر فعلی یعنی آقایان محمدی‌راد و چورا استفاده کنیم و بعد از این مسابقات پس از بررسی‌های لازم با توجه به شرایط تصمیمی درست بگیریم. چرا که باید هماهنگی لازم بین سرمربی و دستیارانش وجود داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *