چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱۷
۲۳۲

پیشنهاد شگفت‌آور زیباکلام درباره 13 آبان به رئیس جمهور

يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 321905
صادق زیباکلام در نامه اعجاب آور به رییس‌جمهور نوشت: رسما اعلام بفرمایید که اعضای دولت فخیمه در هیچ مراسمی به‌مناسبت ۱۳ آبان شرکت نخواهند کرد. به‌علاوه اعلام شود که هرگونه توهین به پرچم و شوونات ملی کشورها و ملت‌های دیگر از نظر آن دولت در همه جا محکوم است.
پیشنهاد شگفت‌آور زیباکلام درباره 13 آبان به رئیس جمهور
به گزارش جهان، صادق زیباکلام در سومین نامه سرگشاده خود خطاب به رییس‌جمهور در سخنانی عجیب آورده است: «سخنی به گزاف نرفته اگر گفته شود که عمده تحرکات دولت جنابعالی ظرف یکصد روز گذشته در جهت آشتی با دنیا و تنش‌زدایی با غرب و بالاخص با آمریکا بوده. انتظار آن می‌رفت که دست‌کم امسال مراسم ۱۳ آبان برگزار نمی‌شد. اما برعکس، برخی بدون کمترین عنایتی به مصالح و منافع ملی، سودای آن دارند تا امسال به‌زعم خودشان سنگ‌تمام بگذارند و با آتش‌زدن پرچم‌های بزرگ‌تر و متعدد‌تر آمریکا تا آنجا که میسور است دشمنی و توهین به آمریکا را بیشتر از سال‌های گذشته هم به نمایش بگذارند.»

وی که به اتخاذ مواضع سینوسی معروف است، در نامه اش افزود: «از آنجا که این رفتار مغایر با سیاست‌های آشتی‌جویانه آن دولت است و از آنجا که کسر قابل‌توجهی از هم‌میهنانمان با این حرکات همراه نیستند اما مجالی و امکانی برای ابراز و نشان‌دادن مخالفتشان ندارند، جنابعالی هم به‌واسطه پاسداری از منافع ملی کشور و هم ادای احترام به همه ایرانیانی که با این رفتارها مخالف هستند، رسما اعلام بفرمایید که اعضای دولت فخیمه در هیچ مراسمی به‌مناسبت ۱۳ آبان شرکت نخواهند کرد. به‌علاوه اعلام شود که هرگونه توهین به پرچم و شوونات ملی کشورها و ملت‌های دیگر از نظر آن دولت در همه جا محکوم است.»

گرچه سخنان سیاسیونی مانند زیباکلام را نباید چندان جدی گرفت اما این پیشنهاد شگفت آور در حالی مطرح شده است که اخیرا برخی نزدیکان دولت خواستار جمع آوری پوسترهای "صداقت آمریکایی" از سطح شهر تهران شده اند؛ پوسترهایی که دورویی و تناقض دولت آمریکا را نمایش می داد.

به نظر می رسد بخشی از انقلابیون پشیمان در حال زمینه سازی برای به آغوش کشیدن آمریکا هستند بدون اینکه حتی به صداقت این کشور اندکی اطمینان داشته باشند؛ موضوعی که امام راحل و رهبر انقلاب بارها درباره خطرات آن هشدار داده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به شما چه؟!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم بدونم اگه این 14 نفر عزیزی که تو سیستان بلوچستان شهید شدن از بستگان آقا صادق به اصلاح زیبا کلام بودن هم برا دست بوسی آمریکا اینقدر تلاش می کردن؟؟
مرگ بر آمریکا
حمید
چه ربطی داره؟!!!!
Canada
شهادت سربازان ایرانی در سیستان کار آمریکا نبوده بلکه کار وهابیت تکفیری است با حمایت شیوخ منطقه متاسفانه.
ابراهیم
United States
چه زود اعترافات ریگی رو فراموش کردین و اینکه ریگی در حال رفتن به پایگاه نظامیان آمریکایی دستگیر شد(امیدوارم که ربطش رو فهمیده باشین)
Iran, Islamic Republic of
اگر الزایمر نداشته باشی کمی فکر کن شاید یادت بیاد این گروهها را کی درست کرده
خب این تکفیری ها و بغض شیوخ منطقه از کجا نشأت می گیرد؟! این ها همینطور خودشان احساس دشمنی پیدا کرده اند
این ها همه زاییده غرب و امریکای جهان خوار است
وهابیون رو کی بوجود آورد؟ غرب برای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی
عجب ساده ای هستی تو!
Iran, Islamic Republic of
راست ميگي آمريكا جون شما دستش از همه جنايت‌ها پاك پاكه!!
Iran, Islamic Republic of
كسي كه براي شرف ديني ضرورت نفي ظالم هیچ ارزش قائل نيست، ميخوايد براي خونواده اش ارزش قائل باشه؟!!
شما غربزدگان دارید چوب حراج به سرزمینمون میزنید و دست گدایی جلوی هر کسو ناکسی بلند کردید اونوقت میگین به شما چه
طرفا رسما داره....میکنه
Iran, Islamic Republic of
ادب داشته باش
مرگ بر آمریکا و آمریکایی ها و شیفتگان داخلیشان
Iran, Islamic Republic of
امان از فراموشی
علی
پس حتما سخنان رسایی را باید جدی گرفت؟!

......
ببخشید شما مثلا از این آدم انتظار داشتید خودش تو صف اول راهپیمایی باشه.
دقت کردین آقای زیباکلام بیشتر از آمریکا دفاع میکنه تا ایران؟

هر کسی کو دور ماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش
واقعا گل گفتي آقاي زيبا كلام
من با اینکه هیچ کدام از دولت مردان در این مراسم شرکت نکنند موافقم به خاطر اینکه این مسیر هر چه خالص تر باشد بهتر است.
واقعا گل گفتی
کاکتوس
تحلیلگر مسائل سیاسی یا وکیل مدافع امریکا!! جناب زیبا!کلام به اطلاع میرسد عنقریب لانه جاسوسی امریکا در آلمان هم تسخیر میشه آنوقت بایستی فکری هم به اعتراض آلمانها بکنید . پدر عشق بسوزه.
دلار سه هزار توماني اينقدر سرسختي و لجاجت نمي طلبد آن روزهايي كه به آمريكا فحش داده مي شد و حتي در دوران دفاع مقدس اينقدر پول ملي مان كم ارزش نشده بود. بهتر است تعصب را كنار گذاشته و در پي احياي منافع ملي كه در راس آن در بعد اقتصاد احياي ارزش از دست رفته ريال ايران است برآئيم. / بيننده پروپاقرص سايت "الف"
مهدی
از دیدگاه ما ، پول که هیچ حتی زندگی و زنده موندن هم ارزش این رو نداره که حقیر بشیم. شاید از گرسنگی بمیریم ولی تن به ذلت نمیدیم. نه اینکه شکمم پره که اینطور میگم ، من پیرو کسی هستم که برای آزادگی ، جونشو فدا کرد. ارزش آزادی بیشتر از اونطور زنده بودنه
United Kingdom
آفرین بر شما
توصیه ی من به شما اینه که یه گروه مثل القاعده تشکیل بدی و همین الان بری جونتو در راه مبارزه با استکبار فدا کنی و دست از سر ما برداری
United Kingdom
فقط شعار بده شما
Iran, Islamic Republic of
اگه اینجوریه که به خاطر منافع بخواهیم از آرمان های خود کوتاه بیائیم و جلوی نماد استکبار و ظلم سر تعظیم فرود بیاوریم، برای چه انقلاب کردیم؟
استاد اخلاقی می گفت همیشه این سوال را از خود بپرسید که چرا فلان کار را انجام دادم، چرا نماز می خوانم، چرا روزه می گیرم، برای این که فکر کنید و این تذکره و یاد آوری باشد برای این که بدانیم به کدام طرف حرکت می کنیم، خوب است شما هم این سوال را از خودتان بپرسید که چرا انقلاب کردیم، چرا این همه شهید تقدیم این انقلاب کردیم؟؟؟ و...
مگر همین آمریکا نبود که نفت و ناموس و ثروت این مملکت را غارت کرد و می کرد و الان هم مقدار بسیار زیادی از دارایی های ایران در بانک های آن بلوکه شده است؟
مگر همین آمریکا نبود که این همه علیه کشور ها اقدام کرد؟ کودتای شبکه نقاب (نوژه)، جنگ ایران و عراق، حمله به طبس، تحریم های پی در پی اقتصادی، تأیید و همکاری در ترور شخصیت های کشور، حمایت از آشوب سال 1388 و جنبش سبز (جلبکی)، و الان هم تحریم های تازه و همان سیاست چماق و هویج سابق؟ چرا باید جلوی آمریکا سر تعظیم فرود بیاوریم؟؟؟
نکته آخر این که در حدیث از معصوم داریم که فرمود: اگر مجبور به انتخاب بین مال و جان شدید، مال را بدهید و جان را حفظ کنید، ولی اگر مجبور به انتخاب بین جان و دین شدید، جان را بدهید و دین را حفظ کنید، آمریکا ناموس و شرف و دین ما را می خواهد و همه این قضایا بهانه ای است برای دخالت در امور دین و دنیای ما !
یا علی
بخاطر ارزش پولی ملی بی خیال شیم؟؟ خوبی بابا؟ جدای از ایدئولوژی هم تنها راهی حل مشکلات اقتصادی تقویت ساخت درونه والا اونا تا اشو باجاش ندی کوتاه نخواهند آمد و هرکسی که فک می کنه با چهارتا چایی خوردن اونا بیخیال میشن، بسیار سادگی میکنه، هرچند هزارتا دکترا هم داشته باشه و ادم لطیف و ظریفی باشه
میترا
البته از الفی ها بیش از این انتظاری نیست
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
فعلا شما جلوی گل اقاهای دولت بگیرید دلار خودش ارزون میشه
سرور
دلار 3000 تومانی که داشت پایین می آمد.مسئولان دولت تدبیر! تدبیر نمودن تا پایین نیاید.اینها که از امریکا بدشان نمی آمد.
Iran, Islamic Republic of
حتی اسرائیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجید مجد
Canada
خدا عاقبت ایشون و همه مارو بخیر کنه
کجای این حرف ها شگفت آور بود؟ ب....
یکبار دیگر بخوان مثل اینکه مطلب را نگرفته ای
زیبا کلام بر ...
بدنیست بک بار دیگر تاریخ را مطالعه کنیم .
هر وقت کشور ما در اوج قدرت بوده پیشرفت و ابادانی نیز یوده در غیر این صورت جز بدبختی برای مردم چیزی نداشته است
برای مثال دوران قاحار یا ان قرار دادهای ننگین . دوران شاه عباس که با اقتدار تمام قسمت جنوبی کشور را ازدست پرتغال ازاد کرد (در این دوران پیشرفتهای خوبی نیز داخل کشور داشتیم)
علیرضا
تا زمانی که در ژن آمریکاییا گرگ صفتی باشه 13 آبان همیشه 13 آبان باقی میمونه.من 2-3 سال بود نرفته بودم اما امسال ایشالا سنگ تموم میذاریم.
من هم چند سالی است در این مراسم شرکت نکرده بودم ولی امثال خواهم آمد.
درویش
من که غیر از 22 بهمن در هیچ راهپیمایی دیگه ای شرکت نکرده بودم اما امسال 13 ابان هستم در خدمت دوستان.
زنده باد اسلام و ایران و حزب الله
مرده باد صهیونیسم و اسرائیل و امریکا و منافق
fبااتش زدن پرچم مخالفیم واین کار باید حذف شود از خانواه شهدا هستم
شرمنده شهدا
شما از خانواده خ... هستید. حماقت است اگر بخواهی با این حرف عکس نظر شهدا و خانواده های آنها مردم را به اظهار نظر کنی. خودتی عمو.
پرچمی که نشان از سرکوب مسلمین کشتار مردم بیگناه نمونه اش عراق و افغانستان و مصر و فبلسطین و.....دارد در سیزده آبان که نه هرروز باید سوزانده شود
لعنت خدا بر تمام دروغگویان عالم
دکتر مجتبی
United States
عزیزم دوتا توصیه بهداشتی واست دارم یکی اینکه کمتر دروغ بگو چون حناق میگیری و دویم اینکه کمتر شکر میل کن چون دیابت میگیری .....باشه؟
United Kingdom
متاسفم برای این تفکر
Finland
شمر هم جانباز بود !
محمد
توی خود آمریکا هم پرچم آمریکا رو آتش زدند !
بعد این آقای زیباکلام زشت کلام میگه ما پرچم این نماد رذالت را آتش نزنیم؟؟!!!!
کمالی
مگر وابستگی شاخ و دم می خواهد؟ این به اصطلاح نظریه پرداز که هر روز فرمایشاتی می کنند بهتر از دیروز!! و در زیبائی کلام حکایت مشهور زلفعلی و چراغعلی را به یاد میآورند بگذارید لاطائلات را ادامه دهند. پاسخ ایشان مثل همیشه: مرگ بر آمریکاست
Iran, Islamic Republic of
اقاي زيبا کلام نترس اين جماعت حتي مسجد هم نمي ايند تا چه رسد به راهپيمايي!
محسن
الله اکبر یعنی من موندم چه طور شما با این اطمینان صحبت می کنید که درباره این همه افراد قضاوت می کنید
United States
با همین اطمینان.... جیگر داری ادرس بدم بیای ببینی...؟!
United Kingdom
ادرس که آمریکا ست که ؟ تو امریکا بیایم ببینیم؟
من امسال حتما سيزده ابان به راهپيمايي رفته وشعارمرگ برامريكا سرخواه داد
کاری که هیـــــــــــــچ نتیجه ای نخواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
البته خوب ولی در حد فهم شما نیست
من
آقای زیباکلام! برای شفاتون دعا می کنیم: اللهم اشف کل مریض سیّما آقای زیباکلام
نکن خودت رو خسته می کنی مادر محترم ایشان سالهاست که دعا می کند ولی اجابت نمی شود.
... فک کنم اینجا میعادگاه همون اقلیت 3.5 میلیونی .اینقد واسه هم پیام بزارین و شعار بدین علیه این و اون تا یکم آروم بگیرین.
کورش
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم هیچ کدام از فامیل های آقای زیباکلام با گلوله آمریکا در 8سال دفاع مقدس به شهادت رسیده یا نه؟ نمیدانم آقای زیبا کلام چقدر وقت داشته اند به ترجیح اوباش به دکتر مصدق فکر کنن. برای این آقای نزدیکی به آمریکا مهمتر است از دست دادن استقلال فکری و نظریه پردازی است کاریش هم نمی شود کرد حتی اگر امریکا روزی یک کودتا در جهان به پا کند. برای این آقا امریکا پلیس جهان است .مرگ بر شیطان بزرگ.
پس چرا با صدام اشتي كرديم تازه كشور مسلمان هم بود جوانان ما را شهيد كردن
مرگ بر آمریکایی های حیوون صفت
بابا با صدام اشتی نکردیم تا زمانی که به درک واصل شه می گفتیم مرگ بر منافقین و صدام
نمیدونم چند سالته،
اما ما با صدام آشتی نکردیم، دولت ااون زمان عراق بعثی بودند، حتی به شیعیان خوذشون هم رحم نمیکردند، شیعیان عراقی خوذشون رو میکشتند،

برای اینکه به این حرفم پی ببری و متوجه اشتباهت شی، لطفا خاطرات اسیران جنگی رو بخون، بخصوص کتاب پایی که جا ماند، متوجه همه چی میشی.
Iran, Islamic Republic of
آشتی نبود. آتش بس بود. تا اینکه صدام اعدام بشه میگفتیم مرگ بر منافقین و صدام
مودی
Iran, Islamic Republic of
این آدم ها حتی به اصول اولیه و ضروریات دیپلماسی هم و چانه زنی در مذاکرات هم توجهی ندارند. البته نه اینکه ندانند بلکه چنان ذوق زده و هیجان زده شده اند و قبله حاجات و آمال آنان آمریکا شده است که عقل خود را هم تعطیل کرده اند
علی
مرگ بر آمریکا
به کوری چشم دوستان آمریکایی، این بار محکم تر مرگ بر آمریکا را می گوییم!
زیباکلام کاملا درست فرموده اما با تندروهای جلاد چه کنیم
علی
تندرو جلاد همان کسانی اند که میخواهند خون هزاران شهید ما را یکسره بر باد دهند!
اوه اوه اوه، چه آتش تندی!!!
توی جبهه ها تندروها بودند که دم تیغ دست نشونده های آمریکایی تکه تکه شده و شهید شدند. توی میانمار هم به دستور آمریکایی ها مسلمانان را به فجیع ترین شکل ممکن نسل کشی می کنند. اسرائیل هم که رسما از شورشیان سوریه حمایت می کند و مسلمان را نسل کشی می کنند...
امان از دست این تندروها !!!!!!!!!!!!!
مجتبی
United States
کاری نکنید....تو خونه منتظر بمونید تا نوبتتان برسد....قول میدیم بدون پارتی بازی حساب یکی یکیتون رو برسیم....به روح امام( ره )قسم که هیچ کدومتون رو ازقلم نمیندازیم.....به اندازه کافی واسه همتون داریم....
صداتون از جای گرم بلند میشه. تحریمها مردم رو بیچاره کرده چرا نمیزارید مردم زندگی راحت و آرومی داشته باشند؟ چی میخوایید از جون این مردم بدبخت؟؟
آروم؟ توی تاریخ حداقل صد ساله ایران یک روز به من نشان بده که از دست این جماعت آمریکایی و انگلیسی این ملت آرامش داشته
صد سال نه دویست سال
ملت
ببعی هم بخور وبخواب کارشه
United Kingdom
ولی مثل شما حرف مفت نمیزنه ببعی
عباس
انسان به عزتش است آیا زندگی بدون عزت میخواهی، ما پیروان آن آقائی هستیم که مرگ با عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح داد، هیات من الذله
محسن
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا.مرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکا...
پس جاش ....آتیش بزنیم ....
اکبرسادات
United States
انگاری دست ودلبازی عوامل سیا داره کارگرمیافته اگرخبری هست ماهارا فراموش نفرمایند .....
Iran, Islamic Republic of
بی وجود
محمد گلپایگانی
با سلام و احترام چند نکته را تقدیم می کنم :
1- از کجابدست امده که ایشان جز سیاسیون هستند ؟جند موضعگیری بر له و یا علیه این وان که فرد را سیاست مدار نمی کند خصوصا که شما ایشان رابعنوان فردی که مواضع سینوسی دارد می شناسید .
2-در طول 35 سال گزشته اموخته ایم که برخی از سیاسیون که جرات بیان مواضع اشکار را ندارند برای بررسی میزان و برد مواضع خود در جامعه از امثال ایشان استفاده می کنند واگر بگوییم که دلیل مواضع سینوسی وی نیز همین است پربیراه نگفته ایم .
3- اقای زیبا کلام مثل اینکه این کشور را با دیگر جاها اشتباه گرفته اند استاد گرامی ظاهرا فراموش کرده اند که دولت یازدهم جمهوری اسلامی و سوگند خورده به اصول قانون اساسی و راه امام خمینی(ره) و ارمانها و اصول ایشان می باشد پس شعار مرگ بر امریکا شاید برای اقای زیبا کلام و همفکران ایشان خوش نیاید اما دولت که هنوز در اول راه است و در همین ابتدا در جریان سفر به نیویورک . کنفرانس ژنو ان حرکات و زیر پا نهادن توافقات فیمابین را دیده است قطعا اجرای پیشنهاد ایشان در این زمان برداشتی جز ضعف و وادادگی نخواهد داشت در حالی که برای ما منافع اسلامی - ملی ما از اهمیت دوچندان برخوردار است . پس پیشنهاد مناسبتر این است که دولت محترم در مواضع خود احتیاط را بخرج داده و با طناب این اقایان به چاه غربگرایی فرو نروند که در نهایت فکتور های مهم قدرت ملی را در مذاکرات از دست خواهند داد.
تا به حال به غیر از ۱۵سال پیش که رفتم مراسم ۱۳ جلوی لانه جاسوسی دیگه نرفتم اما به خدای احد و واحد امسال میرم و با افتخار و سربلندی میگم مرگ بر آمریکا.

مرگ بر آمریکا
مرگ بر منافق
مرگ بر اسرائیل

شما هم آقای زیبا کلام دیگه بیش از حد پا تو از گلیمیت دراز تر نکن به اندازه کافی فعلن این دولت تا کمر جلوی آمریکا خم شده این افاضات اضافه رو تموم کن.
اقای مخالف اکر دیروز یه مقدار منصانه برخورد میکردی امروز هم اینقدر زود ساز مخالف نمی زدی
چرا به این ... سیاسی مجال برای عرضه تفکرات ...... داده می شود؟؟!!!!!!
موافقم
مرگ بر آمریکا توهین به شرافت و ملیت 300 میلیون آمریکایی است.
.....
سلام
عزیزم زیر همین پرچم چندین ملیون ایرانی وعراقی وافغانی وسوری و...راقتل عام کردند
بیش از ده سال است که مردم آمریکا خودشان پرچم خودشان را به اعتراض آتش می زنند ولی تصاویرش بشدت سانسور می شود. ایالت تگزاس داعیه جدایی دارد، کسری بودجه و بدهی های خارجی بیداد می کند، ... خود برژنسکی پیر سیاستمدار آمریکایی از کشورش نا امید است و آن را نابود شده می داند. شما به غیر از خدای متعال به چه چیزی امید بسته اید؟
ولی قتل و کشتارز و ترور و جنایت در حق بیش از یک میلیارد مسلمان توهین به هیچکسی نیست
آقای موافقم نکند خودت را آنقدر فرومایه وپست وحقیر میدانی که قبول میکنی اهانت آمریکاییها اشکالی ندارد و لی دیگران باید به آنها نگویند بالای چشمت ابروست
آقای زیبا کلام هنوز دو روز از کمک یک میلیون دلاری سرورت آمریکا به منافقینی که بیش از دوازده هزار نفر ار مردم این کشور را به خاک و خون کشیده اند نگذشته است.... اگر دین نداری لا اقل آزاد مرد باش
منطقيش همينه
حسین
Iran, Islamic Republic of
کدوم منطق؟
اینکه اون بالا بشینه و پاشو بذاره روی سرت و بگه هر چی من بگم و این دموکراسیه؟
چطور ممکنه شیعه ذلت پذیر باشه؟
به هر حال ما باید روزی این توهینها به پرچمهای کشورهای دیگر را به پایان برسانیم
بابا زیبا کلام تو چقدر با مزه ای...
آقای زیبا کلام میشه چند تا از اقداماتی که آمریکاییها بعد از مذاکرات برای کمتر نشون دادن دشمنی شون باما را که انجام داده اند را نامببرید.. اونها حتی به خودشان اجازه ندادند که گزینه نظامی رو حتی از روی میز بردارند....
حالا چرا ماباید در مقابل اونها از مهمتیرین مراسماتمون که 13 آبان باشد دست بکشیم...
واقعا شما فکر می کنید با این جور کارها آمریکا دست از دشمنی با ما بر می دارد...
آدینه
متاسفم برای آقای زیباکلام!!!
ایشان هیچ وقت زیبا، کلام نگفتند!!
احسنت به این پیشنهاد، دکتر زیبا کلام ایکاش همه مثل شما منافع ملی را در نظر میگرفتن ولی متاسفانه افراطیون ساز خود را میزنند، چون از تحریمها و دشمنس ها منتفع اند.
حالا مسلمانی مان به کنار
آمریکا و انگلیس و اسرائیل چیزی هم ته جیب این ملت گذاشته بود که شما دم از منفعت ملی می زنید و هوس بازگشت به دروازه های تمدن را دارید؟
ر.ک.
Iran, Islamic Republic of
هر وقت به میل شماست خوبه!! هر وقت خلاف میلتون، میشه عجیب!!!!!!
می دونم منتشر نمی کنید
همه شما همه چیز را میدانید ولی نمیدانم چرا این جهان نیوز باور نمیکند!!!!!
Iran, Islamic Republic of
در اینکه امریکا شیطان بزرگ و دشمن ملت ماست، هیچ تردیدی نیست...........
محمد
وقتی اینارو میخونم از ایرانی بودنم شرمنده میشم
Iran, Islamic Republic of
این اقارا صادارت به امریکا کنیم بدنیست !!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا خودش ورداتیه!!
پولش با من
منهم کمک میکنم
رو منم حساب کنید
من قبول ندارم
مرگ بر امریکا
حمید
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکای خبیث وایادی خودفروخته داخلیش
این بابا هم تکلیف نداره!!متکه کلا نفهمیدیم چی میگه و طرفه کیه!شما فهمیدید به ماهم بگید
ک
چطور معلوم نیست چی میگه !!!! ....دلار...
Latvia
چی می گی عمو ؟! آن ها با گلوله به سراغ ما می آیند ؛ علیمحمدی ها ، شهریاری ها ، احمدی روشن ها ، رضایی ها و ...تکه پاره می کنند ! حالا ما یک مرگ بر آمریکا و اسراییل هم نگوییم ؟!
سعید
حرف زیبا کلام را قبول دارم.
هادي شهري
Iran, Islamic Republic of
ديگه الان روحاني هم به حرف تو گوش کرد
متاسفم زیبا کلام
بی طرف
حرفشون منطقیه.آتش زدن پرچم یک کشور که ما اون رو به رسمیت میشناسیم اولا با سیاست ما در تناقضه ثانیا توهین به ملت آمریکاست.و کاری هست که فقط باعث افزایش کینه و نفرت میشه.درضمن منطق و فرهنگ ما خیلی بالاتر از اونه که همچین کاری رو بکنیم.
چقدر سعدی زیبا میگه:
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوســـــتان مروت با دشـــــمنان مــــدارا
ما بجای توهین به مخالفینمون باید منطق خودمون رو به صورت زیبا به دنیا نشون بدیم
حسین
Iran, Islamic Republic of
وقتی ترورریستهای شرق کشور رو تجهیز میکنه و ملت!!! ما رو میکشه و ترور راه میندازه و دانشمندانه ما رو میکشه و به نسبت حقه بازی میزنن در صورتی که به اسم آزادی کشورها غارت میکنن و به جان و ناموس مردم و ملت!!! ما و کشورهای دیگه دست تعددی دراز میکنن این توهین نیست نه؟؟؟؟
راستی در این رابطه سعدی چی گفته؟ نه فکر کنم چیزی نگفته!!!
سلام
و چه زیبا قران گفته
جاهد الکفاروالمنافقین واغلظ علیهم
ببینم کی گفته ما گروه مومنین هستیم و بقیه کفار شیاطین هستن؟؟؟
مجید مجد
تا عمر دارم می گم مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
عزیز من ،اسلامی که شما دارین هیچ نشانی از اون اسلام رحمانی نداره."لکم دینکم"
وعده ما 13 ابان خیابان طالقانی با شعار مرگ بر امریکا
منطق برای کسی است که منطق سرش بشه نمیدانم چند سالته ولی وقتی یک کمی بزرگتر شدی واعمال آمریکا را درک کردی آنوقت خواهی فهمید که تنها چیزی که آمریکا سرش نمیشود منطق است
ک
داداش بیطرف چرا با طرف شدی . مثل ایتکه یادت رفته اتش زدن و کشتن مردم ایران و کل دنیا رو از طرف این امریکائیای خبیث . یعنی کشتن میلیونها انسان از اتش زدن پرچم کمتره که اینطوری صلح دوست شدی ؟؟؟ ضمن انکه منظور مرحوم سعدی اون نیست که شما تصور کردید . ایشون تفاوت فکری و عقیدتی رو میگه نه جنایتکارائی مثل امریکائیا که مثل چنگیز خان سرزمین ایران رو ویران کرد و نصف مردم رو کشت . حالا ما باید بهش احترام بگذاریم و به روحش رحمت بفرستیم ؟؟؟پس همه با هم فریاد میزنیم مرگ بر امریکا و مرگ بر مزدور وطنفروش و سازشکار
ملت
آمریکادشمن مانیست بلکه دشمن خداواسلامه
یاسر
این شعر حافظه که نه سعدی در ضمن این توجیه کشکه بادمجونی از کجا اوردی؟البته از شعری که اشتباها به سعدی نسبت دادی معلومه....از منطر دینی حرف بزن مومن
یاسر
واقعا جای تاسفه چنین شخصیتی استاد دانشگاست....
United States
ما با ملت امریکا هم دشمنیم.....اونایی که به بوش واوباما رای دادن مریخی نیستند!
رضا
جاي تعجب است كه اقايان اگر يك مداح كارگر دكترومهندس و.....اگر يك كلمه برخلاف نظرات اقايان بگوييد تمام دتيا رابه هم ميريزندولي زيبا كلام همه مقدسات وارزشهاي نظام رازير سوال برده ودرنمام موضوعات به دولت امر ونهي ميكند كسي جرات پاسخ دادن ندارد.
سینا
Iran, Islamic Republic of
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد. در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است!

مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر ضد ولایت فقیه
واقعاَ ایشون ارزش نداره که اینهمه با خبر دادن از کارهش بزرگش کنید...
Iran, Islamic Republic of
زشت کلام برازنده اشه نه زیبا کلام
خوب راست میگه کجاش شگفت اوره؟ اینکه نباید پرچم کشوری رو سوزوند از نظر شما تاجران تحریم شگفت اوره!
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی غضنفر رو بگیره....
بده جوک میگه دور همی می خندیم
رسول
اخه این زیبا کلام ...............
چه غلطا.........
حسین
آقای زیبا کلام توصیه می کنم کمی با قران مخصوصا سوره مبارکه احزاب بیشتر آشنا شده و به تفسیر سوره احزاب آیه الله جوادی آملی ( حفظه الله) را مطالعه کن شاید کمی از آمریکی بودن و روشنفکر مابانه بودن خارج شده و دغدغه دین داشته باشی . چون یک استاد دانشگاه ایران اسلامی هستی
كامران
به خدا قسم كه كه استاد زيبا كلام در اين موقعيت حساس حكيمانه ترين پيشنهاد را به مقام محترم رياست جمهوري داده است.
کامران جان لطفا قسم نخور چون بیشتر دروغگوها قسم میخورند همینجوری حرفت ر ا بزن ببینیم چه میشود
تاریخ ایران پر است از امثال این روشنفکران حکیم که تاریخ و شرافت و خاک این کشور را به توبره کشدند و دو دستی تقدیم بیگانه کردند.
محسن
Netherlands
الحمدالله که خداوند دشمنان ما را از احمق آفرید.
Iran, Islamic Republic of
مگه ما چند تا مراسم داریم که دل سیر شعارمرگ بر آمریکا سربدیم. آقای روحانی تو رو خدا ما رو از این تفریح سالم محروم نکنید. آقای زیبا کلام و دوستاش که مخالف این شعارند تو این روزها گوشاشون رو بگیرند. پس تکلیف انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم چی میشه ما با این شعار امید تقرب به خدا رو داریم ...
جالب بود در تقویت این پیشنها میتوانید بایک فرصت مطالعاتی در این چندروز آقای زییا کلام راهی قبله گاه وکعبه آمال و آرزوهایش بکنید
با سلام
ایشون همیشه شیرین می زنه
خیلی جدی نگیرید
احمد
این آقا سفیر خود خوانده و بی مزد امریکا در ایران و مسقر در دانشگاه تهران است !
این تیر و طائفه کلا شوت میزنن
این که خوبه توی دانشگاه ما در رشته فرق و ادیان اساتید می گن سروش ( علیه السلام )!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
نمردیم این روزها روهم دیدیم .آخه خودباختگی تا چه حد؟!
kochak
ما باید آمریکا را لگد مال کنیم،...
عبدالله زاده
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زیبا کلام ! شما چه نشانه ای از صداقت و حسن نیت آمریکاییها در این یکصد روز گذشته دیده اید بلکه اهانتهای هر از گاه مقامات آمریکایی آنهم مقاماتی که مسئولیت مستقیم در مذاکره دارند را شاهد هستیم . جاده اعتمادسازی دوطرفه است نه یکطرفه . تازه افردای مثل شما را اگر بگذارند در شرایط کاملا جنگی و خصومت آمیز هم حاضر نیستید حرف نازکتر از گل به آمریکا نثار کنید .
عبدالله
بهتر نیست دهان پیشنهاد دهنده غرب زده را با خاک مخلوط...
Iran, Islamic Republic of
جناب زیبا کلام چه زیبا فرمودند. "در بهار آزادی جای محمد خردادیان خالی" حالا که 13 آبان حرفی برای گفتن نداریم میتوانیم به ساز رئیس جمهور منتخب و جناب ظریف و ... برقصیم. من که رفتم لباس رقص سفارش بدم. 13 آبان منتظرتونم.
نیازی نیست خیلی خودت رو به خرج بندازی جانم ، فعلا بعضی ها دارن روی آرمان های انقلاب اسلامی و وصیت نامه شهدا اسپانیایی می رقصند.
Iran, Islamic Republic of
آقای زیبا کلام لطفا با در نظر گرفتن منافع اونهایی که دلال تحریمند حرف بزن. خوبیت نداره
ك.م
Iran, Islamic Republic of
نمر دانم چرا كسي نيست جواب اين ...ا را بدهد....
حسین
Iran, Islamic Republic of
بله دیگه از ماست که بر ماست!!!
تا ایشون و همفکران متحجر و خودباخته ایشون وجود دارند دیگه به دشمن و حضور فیزیکیشون در کشور نیازی نیست....
امير
Iran, Islamic Republic of
عاشقان غرب.
نمي دانم چيزي نصيبشان مي شود يا نه !!؟
اسرائیل که چند وقت پیش به گنجی 500 ملیون دلار هدیه داد.
شاهد
مرگ بر امریکایی.......
زیاد هم شگفت آور نیست
همه ی ملت ما از سخنان وندی شرمن عصبانی شده اند اما ما و مسئولانمان روزی هزار بار مرگ بر امریکا میگوییم.

برای یک امریکایی شاید مرگ بر اوباما قابل هضم باشد ولی کدام فرد میهن پرستی در مقابل آتش کشیده شدن پرچم کشورش بی تفاوت است ؟
خوب آن بیش از صدوبیست هزار لشکری که قریب به یک میلیون مسلمان و شیعه عراقی را کشتند از کره ماه که نیاورده بودند هین آمریکاییها بودند
Iran, Islamic Republic of
چراوقتی آمریکا علیه مردم و کشور ایران مصوبه می گذراند زیبا کلام، ساکت و خواب است و الان بیدار شده؟
Netherlands
معما در اینجاست که بعضی ها چگونه به سادگی سر از روزنامه ها در می آورند؟
شاید بفرمائید که ایشان استاد هستند ووو ، مگر جمهوری اسلامی فقط همین یک استاد را دارد ؟ که مرتبا هم مواضع عجیب و غریب می گیرد. شاید گفته شود ایشان مامور سنجش نظرات امت است ، در این ص.رت : یک امت بنا بر تعریف نظراتش روشن است ، دو نظرات ملت نباید از این طریق تفرقه آمیز سنچیده شوند.
والاسلام
Iran, Islamic Republic of
من با زیبا کلام موافقم
سید رضا
United States
امام بخاطر منافع ملی جام زهر نوشید .
دیگه بسه این کشور مال 80 میلونه نه 10 میلیون
جام زهر را به خورد امام دادند و ایشان مثل امام رضا علیه السلام نوشید. حضرت امام فقط به وظیفه شرعی شان فکر می کردند. کدام منافع ملی؟ مگر امت شیعه منفعتی غیر از اعاده حق و برافراشتن پرچم اسلام هم دارد؟
ایرانی سر افراز
Iran, Islamic Republic of
اگه نریم سران امریکا پرو می شوند خواسته شان بیشتر میشه باید بریم نشان بدیم که فرزندان امام راحل همیشه در صنحه هستند واز حقوق خود دفاع میکنند
مر گ بر منافق
مرگ بر وطن فروش
مرگ بر امریکا
یلب
به کاذب زشت سخن چه ربطی داره ؟
روز 13آبان مرگ بر آمریکای ما حداقل تل آویو را به لرزه در خواهد آورد.
13آبان برای نوچه های آمریکا و اسرائیل و انگلیس خیلی سخت است.
خیر و خوبی آمریکا به کدام ملت رسیده است؟
آقای دکتر! تازه آروپا فهمیدند سفارتخانه های آمریکا در کشورشان لانه جاسوسی بوده !!! باز هم امریکااز نگاه شما خوبه ؟
Iran, Islamic Republic of
این سخن گوی دولت امریکا در ایران چه میکند
علی
ای زشت کلام از امام حسین چه می دانی
مهم نیست
این نظر و خواسته اکثریت مطلق مردم ایران است بغیر از چهار میلیون رای اقای جلیلی .
بنده به اقای ولایتی رای دادم و صد در صد با اراجیف اقای زیبا کلام مخالفم
ما 25 میلیون طرفدار احمدی نژاد شعار مرگ بر امریکا خواهیم داد
فراهانی
مطلق جان مواظب باشید زیر دست و پای همدیگه له نشید!!
United States
ما چهار میلیون نفر حقیم وشما باطل ......
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش بیش از پنجاه درصد نظرشان تنفر از آمریکا است و در روز سیزده آبان نشان خواهند داد
علی محمد
دوستان سلام
این پیشنهاد شاید برای جهان و کیهان شگفت آور باشد ولی بسیار درست است. برادران بزرگوار واقعا شما فکر کردید پرچم یک کشور مال دولت آن کشور است؟ البته که اینطور نیست و پرچم کشور متعلق به همه ملت آن کشور دارد توهین به پرچم یک کشور توهین به ملت آن کشور است.راستی به یاد دارید پارسال که گروهی از افغانها در افغانستان و جلوی سفارت ایران پرچم ما را آتش زدن خودمان چه حالی بهمون دست دادو از همه افغانها متنفر شدیم؟
اولا از افغانی ها متنفر نشدیم و بنده خودم دوستان افغانی بسیاری دارم در ثانی این اتفاق به تحریک آمریکا صورت پذیرفت. همان آمریکایی که شما از آن حمایت می کنید. و در آخر این دولت سالهاست که جسم و روح و اموال مسلمانان را به نفع منافع خودش به آتش می کشد. به پیامبر ما توهین می کند و قرآن و مساجد را می سوراند. آتش زدن پرچمش به نشانه اعتراض کمترین کار ممکن است.
Iran, Islamic Republic of
اهانت به پرچم سایر ملت ها درست نیست
حامد
پروردگارا به حق محمد و آل محمد خائنای ملت رو اگه قابل هدایت هستند هدایت واگر ذلیل و نابود کنه. ا
چرا دلیل اهانت را نمی گویی چرا پرچ مثلا کره جنوبی را اتش نمی زنند
Iran, Islamic Republic of
وقتی ملت ما رهبر فرزانه ای دارند که گوش به زنگ کلام اوهستند امثال توچکاره هستند که دولت برامده ازرای همین مردم را امر ونهی کنی ...لبیک یاخامنه ای
Iran, Islamic Republic of
خدمات عظیم امریکا رادر کشورهای عراق افغانستان سوریه و...هرروز شاهد هستیم چقدر انسان باید کوته فکر باشدکه برای امریکا اینطور سینه چاک باشد .
omid
دمش گرم راس میگه دیگه
شماها مردم و درنظر نمی گیرین چون تو پول غرق شدین، درک نمی کنین که مردم تو نون شبشون موندن
آدم پر حرف ، به پرت و پلا گويي مبتلا مي شود.
hamid
Iran, Islamic Republic of
این آتیش زدن پرچم همون چیزیه که تو 34 سال گذشته باعث شده آمریکایها با تمام قدرت تبلیغاتیشون علیه ایران جو سازی کنن !
اصلاً مراسم باید باشه و تظاهرات نشون دهنده هوش یک ملته ! اما نه با هر حرکتی ! پرچم یک ملت رو آتیش مزنیم و میگیم ما با ملت ها دشمن نیستیم !
به نظر من یک تظاهرات در سکوت از هر چیزی بیشتر مواضع بدخواهان رو تضعیف میکنه !
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
پس وزارت اطلاعات چکارمیکنه ؟ چرا جلوی ... های این افراد گرفته نمیشه ؟....
جناب زیبا کلام برادر کمی به خود بیا؟آخه اگه آمریکا عرضه داشت خودش را از این وضعیت نجات می داد بابا جون شرم وحیا هم خوب چیزی است به خود بیا ودست از شیطنتهای آمریکایی بردار ما فکر می کریم شما یه چیزایی می دونی ولی هر چی میریم جلوتر گویا تو هم مثل اربابان حلقه به گوشت مورد خطاب قرآنی که((فاکثرهم لا یعقلون))
Iran, Islamic Republic of
... میشه گفت... و اسمش هم میزاره تحلیل و ...
بی ریا
Serbia
مرگ بر امریکا روزی 1000000000000بار

امسال پرشورتر مرگ برامریکا میگیم و وظن فروشها

نیان بهتر ماهیتشان مشخص میشه
مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل مرگ برغرب زده
United States
جهان نیوز من نه از دشمنی و رقابت در عالم سیاست تعجب می کنم و نه آن را نقص می دانم اما از درک ضعیفتان متعجب و متاسفم که فکر می کنید کارتان با مرگ بر این و آن باید جلو برود. کمی فکر کنید لطفا.
سجاد
United Kingdom
حرف حساب زده . بعضی ها معنی صلح امام حسن (ع) که رهبر انقلاب فرمودند رو نفهمیدند؟ جلوتر از رهبری راه رفتن جفا به ولایته ؟ با باورها مردم بازی نکنیم و خون شهداء رو ملعبه دست قرار ندیم . در ضمن جنایتها شوروی طی صد سال گذشته بیشتر از امریکا بوده پس کجاست شعار مرگ بر شوروی . منافع مردم در اوجب واجبات قرار داره .
هموطن
خوب اسکل مگه تو یا آقای روحانی این روز رو نامگذاری کردین که حالا جلوشو بگیرین!!!
سیدالیاس
سفیر ایالات متحده آمریکا در ایران انتخاب شد.
جناب صادق زیبا کلام بعنوان سفیر آمریکا از طرف اوباما در ایران انتخاب گردید.!!!
حاج حسین
این همه کامنت !ولی خودمونیم صحبتهای استاد زیبا کلام چند نفرو به فکر کردن وا میداره .احسنت ستاد
غلامرضا مرادی
مرگ بر امریکا و طرفدارانش
یپرم
کی ... آمریکا مجوز تدریس در دانشگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را داده است ؟ مرگ بر آمریکا نه در 13 آبان بلکه در همه روزها
جلال
مذاکره با آمریکا چی شد ؟ کلید تدبیر کجا رفت ؟ قیمت خودرو رو که می خواهید افزایش بدید یارانه ها رو قطع کردید اجناس هم که گرانتر شده امنیت هم به خطر افتاده 14 نفر در کشور به شهادت رسیدند کو تدبیر کو امید کو کلید
100 روز چی شد این است نتیجه اعتماد به آمریکا این است نتیجه اعتماد به شیطان بزرگ
مردم را فریب دادید خیال کردند قیمت ها پایین می آید خودرو با قیمت ازاد
مرگ بر آمریکا
...خیلی شگفت زده شدی ... ؟؟؟!! ایشاالله از شگفتی....
برسد به دست زکتر زیباکلام :

مرگ بر آمریکا
ایرانی
جهان تورا به قرآن چرا نمیفهمید شما که کی الان دشمن واقعیه ماست؟....
اصغر
Mozambique
بنام خدا . آقای جامعه شناس !!!؟ این چه کسر عظیمی از جامعه است که نمیتواند عقیده اش را بیان کند ؟نکند شما جنبشی مثل 99درصدی را بطور وارونه منظور دارید ؟ اگر من بجای هیئت علمی و گروه آموزشی دانشگاه شما بودم . . . حیف !
جناب آقاى دكتر زيبا كلام! 
متاسفم
شمس الدینی
Iran, Islamic Republic of
شگفتا از این استاد ... سالها در حق این ملت ظلم و جنایت کرده و همچنان سرمایه های این ملت را بلوکه کرده و بیماران خاص را از دارو محروم نموده و هزاران جنایت دیگه . نمیدانم اگه شعار ندیم چه مشکلی را حل میکنه . آقای زیبا کلام آمریکا دنبال خشکاندن ریشه ایران و ایرانی است و تو در خواب عمیقی فرو رفته ای و شاید تا ابد هم بیدار نشوید
آقای روحانی اگربخواهد با این نسخه های عجیب و غریب که باعث بی آبرویی نظام و اسلام می شود حکومتش را اداره کند ، آینده ای دشواری پیش روی دارد. امت حزب الله فعلا بخاطر سکوت رهبرش، دم بسته و منتظر یک اشاره مقتدای خود است.
جوادي
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اف بر اون علمي كه اخرش به آدمها درك وبينش وبصيرت نده
اينكه نبايد به هيچ كس و هيچ نمادي توهين شود كاملا درست است ولي ايا اين آقا توهين هاي آنها را نميبيند از جمله پاره كردن و آتش زدن قرآن و هتك حرمت زنان كشورهاي مورد هجوم و صدها نمونه ديگر را آيا در مواضع آنها تغييري ايجاد شده كه ما تغير دهيم؟
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
آقای زیباکلام! میگن هرکس با آنچه که مورد علاقش بوده اون دنیا محشور میشه. پس انشالله خیر همدیگه رو اون دنیا ببینین!
ولی اینجا باید خودتون تشریف ببرید امریکا و در آغوش اونها قرار بگیرید. خیال خامه که پای نجس اونها به این مملکت باز بشه...
عبد ا...
Iran, Islamic Republic of
اینها آنقدر محکم به این دنیا و زخارف آن چسبیده اند که فقط و فقط به فکر شکم و شهوت و شغل و پول و راحتی خودشان هستند و از آخرت غافلند. اینهمه جنایت که آمریکا سر این مردم آورده شهدای انقلاب شهدای جنگ تحمیلی شهدای ایرباس اینهمه جنایت اینهمه کشت و کشتار تو دنیا سر مسلمانها اومده. آقای زیبا کلام آیا از دماغ شما در راه اسلام در راه مظلومان در راه بیچارگان یه قطره فقط یه قطره خون اومده یا نه ؟؟ مطمئنم که نه. چند کلمه درس خوندی الان سه چهار میلیون از دانشگاه پول می گیری و حال می کنی والله اون بچه هایی که برای رفاه امثال شماها رفتند جبهه بهضا صد مرتبه از شماها با استعدادتر و با هوش تر بودند. الان می خواهی خون اونها رو پایمال کنی؟؟ واقعا شرم داره جواب خدا را چه خواهی داد. اتقوا الله اتقوالله
متاسفانه ما ملت ایران قدر افاضات آقای زیبا کلام را نمی دانیم اما اونور آبی ها خوب میدانند لذا پیشنهاد دارم ایشان برای ادامه عمر مبارکشان در دنیا تشریف ببرند پیش علاقمندانشان.!!!
اگر تاریخ را بخوانید انقلابها از ستون پنجم و غربزدگان بیشترین ضربه را خورده اند ،این آقا نیز از آن جمله است .
حسین
United Kingdom
اصلاح طلبان همه مثل این ... فکر می کنند . بدون شک اگر یکی از بچه های هاشمی رفسنجانی یا زیبا کلام یا روحانی یا خاتمی در بمباران شیمیایی می سوخت ویا حالا یک جانباز شیمیایی داشتند هر گز چنین حرف ناصوابی که نشانه کمال بی غیرتی است را به زبان جاری نمی کردند .
مرگ بر ...
مرگ بر آمریکا
محسن
Iran, Islamic Republic of
ببخشید،آنها قرآن را آتش می زنند ولی کسی از دولت مردانشان خم به ابرو نمی آورد و محکوم نمی کند آن وقت جنابعالی برای به آتش کشیدن پرچمشان دست و پا می زنی؟!! لطفا در اینترنت جستجو کنید ببینید چقدر توسط دست نشانده ها و مزدورانشان،و با حمایت همه جانبه آنها،پرچم ایران به آتش کشیده می شود؟!
با وجود آقاي زيباكلام در ايران آمريكا ديگه نه نياز به سفير داره نه سفارتخانه !!!!!!!!!!!!!
سعيد
Latvia
من تا به حال در مراسم 13 آبان شركت نكرده بودم ولي امسال حتما شركت خواهم كرد. مرگ بر آمريكا
France
اینا وقتی می خواستن سیاست خارجی رو در دولت احمدی نژاد تحقیر کنن می گفتن احمدی نژاد رفته با یه مشت گدا! مثل کشورهای افریقایی و امثالهم رابطه برقرار کرده. حالا جا داره بپرسیم اقای زیباکلام! اون کشورهای به زعم شما اصلاح طلبا گدا، شان و شئونی نداشتن؟! فقط امریکا و انگلیس و اروپا اونم پولداراشون شان دارن؟!!!
نرگس
Egypt
الان که اروپا وامریکا هم کاسه گدایی دستشونه و 47 میلیون امریکایی روزانه با یک وعده غذای کوپنی زندن.شورش و قیام گرسنگان امریکایی واروپایی نزدیکه و اونوقت هرکی دم از رابطه با امریکا و اروپا بزنه میبرنش تیمارستان.
این وعده الهی است که زمین به بندگان خوب خدا به ارث خواهد رسید.
Iran, Islamic Republic of
پرت و پلا گفته دوباره ...
raha
این آقا خودش رو کل ایران می دونه!! واقعا جالبه
برو داداش من خودتو اصلاح کن اینقدر برای مملکت نقشه نکنش که این مملکت صاحب داره و تو نمی تونی شب از خواب پاشی برای ما تصمیم بگیری
خیلی ناراحتی مثل بقیه دوستات برو اونور
امین
برای همه ی مسوولین دعا کنید
........
من یه جوون 23 ساله هستم و تازه دانشگام تمومم شده با این وضعیت اقتصادی مثل اکثر جوونامون کار و اینارو هم ندارم و تا 2 ماه دیگم خدمت سربازیم شروع میشه و اینارو گفتم که بگم نفسم از جای گرم بلند نمیشه و بخدا دل پری دارم ولی اینا دلیلی نمی شه از اصولم بگذرم ...دولت به جای تلاش برای رفع مشگلات و خودکفایی داره جلوی هر کس و ناکسی سر خم می کنه ! بخدا هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیره !...آخه آمریکا کی دلسوز ملت ما بوده که این بار دومش باشه...دوستانی که فکر می کنن رابطه با آمریکا یعنی پایان تمام بدبختی ها(مشگلات مالی) می خوام ازشون کمی در مورد اوضاع اقتصادی و کنونی آمریکا مطالعه و تحقیق کنن.
و کلام آخرم با امثال زیبا کلامه که بدونن اگه مردم 13 آبانی میان بیرونو مرگ بر آمریکا میگن منتظر اجازه دولت نمی مونن...مردم خوب بلدن کاارشونو انجام بدن امیدوارم دولت محترم راه درستی برای رفع مشگلات پیدا کند
تو رو خدا نظریه های این به اصطلاح استاد سیاسی دانشگاه ارزش درج در سایت خبری و انتشار دارد که شما بخشی از فضای سایت را به آن اختصاص میدین .به اظهار همه سیاستمداران بزرگ دنیا ، امام خمینی بزرگترین مرد سیاسی قرن اخیر بوده و نظریه ایشان در مورد آمریکا هم اظهر من الشمس است . و نظریه خلف صالح ایشان ،مقام معظم رهبری هم همان است . حالا این آقا در مقابل حرف این دو بزرگ مرد سیاسی دنیا چه دارد که بگوید . والسلام
امير
Iran, Islamic Republic of
سرسپردگي و زبوني هم حدي داره آقاي زيباكلام! آمريكا و دوستان داخلي او همگي ارزاني خودت و دوستان اصلاح طلبت، حالمون از اين همه خوار بودن در برابر آمريكايي هاي مظلوم كش بهم مي خورده. واقعا شرم آوره كه اسمت را ايراني بذاري و اين همه شيفته آمريكا باشي!!!!
دقت بیشتری بکنین؛ لحن صحبتاش بیشتر به کنایه و طعنه شبیهه، نه درخواست واقعی! گمونم تندروی روحانی و از هول هلیم توی دیگ افتادن دولتش رو داره به سخره میگیره! دمش گرم!
من هیچ سالی در مراسم 13 ابان شرکت نمیکردم اما امسال حتما شرکت خواهم کرد
Iran, Islamic Republic of
از زیباکلام در این حد انتظار نداشتم
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
دلبندم ما با صدام آشتی نکرده ایم. ما با عراق رابطه داریم. کل نظام حکومتی عراق دگرگون شده( میدونی یا هنوز خوابی؟) ولی آیا نظام آمریکا هم عوض شده؟! یا همان خوی دشمنی و ستیزه جویی او علیه ملل مسلمان باقی نمانده است؟ پس رابطه با عراق هیچ شباهتی به رابطه با آمریکا ندارد جانم .
روز 13 آبان شعار انقلابی عاشورایی "مرگ بر امریکا" را برای هم اس ام اس خواهیم کرد
دکتر نصیر
با سلام
در ایران فقط اسلام گرای تندرو نداریم بلکه غرب گرای تندرو هم داریم که زیبا کلام نماد یکی از آنهاست
سخن از آتش نزدن پرچم کشورها درست هست اما این توجیه ربطی به اصل قضیه نداره و نمی تونه جنایت های امریکا در تاریخ معاصر ایران و دیگر ملل خاورمیانه که به مراتب بیش از ایران بوده رو لاپوشانی کنه...
توهینی که فیلم 300 یک و 300 دو و آرگو و...به تاریخ و هویت ایران کردند به مراتب از آتش زدن پرچم ایران بدتر بود..
بهرحال تندروهای غربی چه دوست داشته باشد چه نداشته باشند امریکا هم زمانی مثل انگلیس روسیه و..خوی استکباری داشته و هنوز هم رگه های از آن خوی بخصوص در دوگانگی رفتار با اسراییل و دیکتاتورهای متحد عربش و دیگران در منطقه مشخصه...

کودتا علیه دولت قانونی
کاپیتولاسیون
کودتای نوژه
عملیات طبس
نقش آمریکا در تجهیز ارتش صدام و حمله شیمیایی علیه مردم ایران
حمله ناو آمریکایی به هواپیما مسافربری
اسناد بسیاری که در سفارت امریکا درباره تلاش ها برای تجزیه طلبی قومی در ایران در کردستان و...پیدا شد
نقش آمریکا در شعله‌ور کردن جنجال های سال 88 به اعتراف کلینتون وزیر خارجه وقت امریکا برای درست یک بحران بزرگ برای ایران و کشاندن این کشور به جنگ داخلی مثل مصر و سوریه و...
ترور دانشمندان اتمی ایران توسط موساد اسراییل به عنوان متحد و خطر قرمز امریکا در منطقه
خود تحریم ها و حتی تحریم دارویی به عنوان یک اهرم فشار برای فشار بر حکومت از طریق بیماران
و حتی تا امروز یک عذر خواهی ساده و اعلام اشتباه از این همه جنایت نکردن