چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۷
۲

نظر سامی یوسف درباره فیلم «پیامبر(ص)»

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 441308
سامی‌ یوسف، خواننده مطرح جهان اسلام می‌گوید: بسیارشرم آور است که در مقابل تولیدات بسیاری از زندگی حضرت مسیح و دیگر پیامبران انجام شده است، فقط دو اثر بزرگ درباره‌ی توصیف زندگی حضرت محمد (ص) داریم.
به‌ گزارش جهان به نقل از تسنیم، رویترز در یادداشتی در رابطه با رونمایی فیلم محمد (ص) در ایران و خارج از کشور به سراغ سامی یوسف رفته و نظر او را در رابطه با فیلم محمد رسول الله جویا شده است.

سامی یوسف در مصاحبه با رویترز در مورد واکنش‌های مرتبط به فیلم «محمد رسول الله» می‌گوید: اغلب این واکنش‌ها سیاسی است.

این خواننده اسلامی گفت: من مطمئن هستم علمای الأزهر و کسانی که از فیلم انتقاد کرده‌اند هنوز آن را ندیده‌اند. مخالفت آنها بخاطر صادرات فرهنگی ایران با استفاده از این فیلم است.

سامی‌ یوسف اشاره کرد: بسیارشرم آور است که در مقابل تولیدات بسیاری از زندگی حضرت مسیح و دیگر پیامبران انجام شده است، فقط دو اثر بزرگ درباره‌ی توصیف زندگی حضرت محمد (ص) داریم.

وی ادامه داد: امکان ندارد شما زندگی حضرت محمد (ص) را مطالعه‌کنید و عاشق و شیفته شخصیت ایشان نشوید. اگر این فیلم باعث آشنایی بهترمردم جهان با پیامبر ما شود واینکه چقدر مهربان و درستکار بودند، ما کارخود را با موفقیت انجام داده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت سامی یوسف
به همه توصيه مي كنم اين فيلمو ببينن خيلى قشنگه