جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

علت تعطیلی کافی‌شاپ های تهران

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 393609
رئیس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی شاپ تهران مهمترین علت تعطیلی برخی از کافی‌شاپ ها را توضیح داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر،‌ روزهای اخیر خبرهای متعددی مبنی بر پلمب شدن تعداد زیادی از کافی‌شاپ‌ها در تهران منتشر شد که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی‌شاپ تهران اکثر این واحدها در شمیرانات قرار داشتند و واحدهایی که در تهران پلمب شدند به دلیل ارائه قلیان یا فعالیت بیشتر از ساعت ۱۲ شب بود.


اسکندر آزموده درگفت‌وگویی اظهار کرد: برخی از کافی‌شاپ‌ها به دلیل ارائه قلیان پلمب شدند و این درخواست رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران بود.

وی افزود: نکته مهم این است که اکثر کافی‌شاپ‌های پلمب شده در منطقه شمیرانات قرار داشت که به تهران مربوط نمی‌شود و جزو حوزه پوششی ما نیست.

آزموده گفت:‌ در دو ماه اخیر حدود ۱۰ کافی شاپ در تهران به دلیل دادن قلیان به مشتریان پلمب شدند و تقریبا به همین میزان نیز به دلیل نداشتن پروانه و تعدادی نیز به دلیل فعالیت بعد از ساعت ۱۲ شب پلمپ شدند.

رییس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی شاپ تهران پلمب شدن ۵۰ واحد کافی‌شاپ در تهران را رد کرد و گفت: اگر مشکلی پیش بیاید احتمال لغو پروانه واحدهای صنفی نیز وجود دارد و به تمامی اعضا از طریق ارسال پیامک این موضوع را اطلاع داده‌ایم و با برخی دیگر نیز به شکل حضوری یا تلفنی صحبت کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

به گفته آزموده در حال حاضر حدود ۱۳۰ کافی شاپ قانونی در تهران فعال هستند و صدور پروانه ۱۲۰ تا ۱۳۰ کافی‌شاپ نیز در حال بررسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *