پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اهدای طلای عبادی به آستان رضوی

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 383600
اسماعیل عبادی، کماندار طلایی آسیا، پس از ورود به شهر آبیک مدال طلای خود را به آستان رضوی اهدا کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اسماعیل عبادی کماندار طلایی آسیا ظهر امروز با استقبال پرشور و گسترده مردم و مسئولان شهرستان وارد آبیک شد.

در این مراسم داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، عبدالحسین داداشی فرماندار آبیک، حمید بغدادی معاون فرماندار آبیک و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم اعم از زن و مرد حضور داشتند.

در بدو ورود کماندار طلایی آسیا به شهر آبیک در چهارراه فرمانداری و شهرداری، یک حلقه گل بر گردنش آویخته شد و به همراه مردم و مسئولان به سمت بوستان شهید رجایی و گلزار شهدا رفت و همه استقبال‌کنندگان با قرائت فاتحه و صلوات به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

مردم و مسئولان شهرستان آبیک، اسماعیل عبادی را از شهدای گلزار تا منزل وی واقع در خیابان شهید رجایی همراهی کردند.

البته ناگفته نماند که یک مادر شهید که در بین جمعیت استقبال‌کننده حضور داشت، دو شاخه گل تقدیم این قهرمان طلایی آسیا کرد.

اسماعیل عبادی که مدال طلای انفرادی و برنز تیمی را بر گردن داشت، ضمن قدردانی از حضور مردم و مسئولان در مراسم استقبال‌ گفت: با کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی اینچئون دل مردم کشور را شاد کردم.

وی افزود: از استقبال گرم مردم و مسئولان تشکر می‌کنم که مرا شرمنده خود کردند.

این قهرمان طلایی آسیا ادامه داد: حریفان من همه با آمادگی در مسابقات شرکت کرده بودند که با لطف خدا و دعای مردم توانستم رکورد آسیا را ارتقا دهم و طلای این مسابقات را برای کشورم به ارمغان آورم.

عبادی تصریح کرد: از اینکه پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در اینچئون به اهتزاز درآوردم احساس خوبی دارم.

وی افزود: برای شرکت در بازی‌های آسیایی اینچئون از اردیبهشت ماه در اردوی تیم ملی حضور داشتم و به لطف الهی، دعای مردم و مادرم توانستم دهمین مدال برون مرزی را کسب کنم.

علی معدن‌دار روان‌شناس تیم تیراندازی کشور نیز که در این مراسم اسماعیل عبادی را همراهی می‌کرد، ارزش مدال طلا در آسیا را بالاتر از مدال جهانی عنوان کرد و گفت: برادر اسماعیل عبادی نیز از تیراندازان به‌نام کشور است که این دو برادر به آرش ایران معروف هستند.

معدن‌دار افزود: اسماعیل عبادی روزی که زیارت امام رضا (ع) پخش می‌شد، تصمیم گرفت که اگر مدال کسب کند آن مدال را به امام رضا (ع) هدیه کند که این هدف عبادی تحقق یافت و دو مدال طلا و برنز خود را به آستان قدس رضوی اهدا می‌کند.

وی اظهار کرد: کماندار طلایی آسیا در کره‌جنوبی که در رشته تیراندازی و در بخش کامپوند توانست از حریفان کره‌ای، فیلیپینی و هندی پیشی بگیرد، مدال طلای اینچئون را بر گردن آویخت.

این مسئول گفت: از زمانی که فرزند پسر عبادی به دنیا آمده است به دلیل حضور وی در تمرینات تیم ملی نتوانسته بیش از ۱۰ بار فرزندش را ببیند که البته با حمایت مادر و همسرش و دعای مردم توانست به مدال طلا در اینچئون دست یابد.

گفتنی است، اسماعیل عبادی هشت سال است که در رشته تیراندازی فعالیت می‌کند و سه سال است که عضو تیم ملی تیراندازی در بخش کامپوند است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *