جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

پیش‌بینی هوا برای سه روز آینده

پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 373007
سازمان هواشناسی برای مناطقی از استان‌های هرمزگان، کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی کرد.
به گزارش جهان، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور در همین مدت (سه روز آینده) در ارتفاعات مرکزی البرز و سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر نیز بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. ‌

شایان ذکر ا ست که طی امروز و فردا بارش در استان مازندران از شدت بیشتری برخوردار است. در سه روز آینده وزش باد شدید در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم داشته و سبب گرد و خاک و کاهش دید افقی در شرق کشور به ویژه منطقه زابل خواهد شد.

در همین مدت به سبب وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان سمنان، اصفهان ، قم، مرکزی و جنوب تهران باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران در روز جمعه (فردا) کمی ابری در شهرهای جنوبی همراه با باد و گرد و خاک در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود و کمترین دما ۲۶ و بیشترین دما ۳۵ خواهد بود. همچنین آسمان تهران در روز شنبه کمی ابری در شهرهای جنوبی همراه با باد و گرد و خاک در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده، وزش باد خواهد بود و کمترین دما ۲۶ و بیشترین دما ۳۶ درجه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *