پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

تیتر آخر آقای تیتر

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 419303
پیکر حسین قندی به‌سمت قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) تشییع شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پیکر حسین قندی استاد پیشکسوت روزنامه نگاری ایران لحظاتی پیش با حضور جمع کثیری از اساتید و دانشجویان روزنامه نگاری و ارتباطات، به‌سمت قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا(س) تشییع شد.

در این مراسم حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم و جامعه روزنامه نگاری کشور، گفت: از خانواده وی تشکر می‌کنم که سالها رنج بیماری وی را تحمل و از این شخصیت نجیب و شریف پرستاری کردند.

وی ادامه داد: همه با شخصیت ایشان آشنا بودند و این مجال مناسب سخنرانی طولانی نیست، فقط یک نکته را می‌گویم که مرحوم حسین قندی توجه خاصی به اخلاق حرفه‌‌ای داشت. جای او خالی است و تمام افرادی که با امور آموزش در ارتباط هستند وی را می‌شناسند.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در پایان گفت: به همه دوستان، دانشجویان و خانواده وی تسلیت می‌گویم و یادش گرامی‌باد.

همچنین در این مراسم مجید رضاییان استاد علوم ارتباطات نیز، گفت: تیتر روزنامه نگاری ایران رفت. اینکه بگوییم جایش خالی است حق مطلب را ادا نکردیم. مرحوم حسین قندی را باید از آثار، تأثیرگذاری و شاگردانش بشناسیم. راه، تفکر، سبک در روزنامه نگاری و اصرار بر ادبیات صحیحش مستدام باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *