جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴۳

ناگفته های منتشرنشده ازدیدار نمایندگان نامزدهای انتخابات با رهبر انقلاب

شنبه ۴ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 150202
جناب آقای خاتمی نیز وقتی سال 76 می خواستند کاندیدای ریاست جمهوری شوند، آمدند پیش بنده و گفتند که بنده عقیده ام این است که رهبری باید در چارچوب قانون اساسی عمل کند. بنده به ایشان گفتم بسیار مطلب خوبی است ولی شما جناب آقای خاتمی کسی خواهی بود که در آینده بیشترین تقاضاها را برای استفاده از اختیارات فراتر از قانون اساسی رهبری جهت حل مشکلات کشور خواهید داشت.
به گزارش شبکه ایران، جلسه دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان ستادهای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دهم که چند روز پس از اعلام نتایج صورت گرفت، حواشی و نکات جالبی داشته است که تاکنون بیان نشده است.

امروز هفته نامه 9 دی در اولین شماره خود، بخشی از مباحث مطرح شده در این جلسه را به قلم جعفر فرجی که از سوی ستاد انتخاباتی دکتر احمدی‌نژاد در این نشست حاضر شده بود، مطرح کرده است:

«چند روز پس از اعلام نتایج انتخابات و آغاز درگیری‌های خیابانی توسط جریان کودتا، دفتر رهبر معظم انقلاب با دعوت نمایندگان هر یک از ستادهای انتخاباتی کاندیداها، دیداری را با رهبر معظم انقلاب ترتیب داد. آنچه در دیدار مقام معظم رهبری با اعضای ستادها در یکی از حساس‌ترین لحظات تاریخ این ملت گذشت، بی‌تردید رمز عبور این ملت از گردنه‌های خطیر در این بیست سال زعامت مقام معظم رهبری بوده است. بخش‌هایی از این جلسه را در ویژه‌نامه رمز عبور روزنامه ایران نوشته بودم و اکنون گزارش قسمت دوم این جلسه را که سراسر حماسه و نمایانگر شجاعت بی‌نظیر و عدالت بی‌همتای رهبری عزیز است و از چشمان همگان پوشیده مانده در اختیار هفته نامه 9 دی قرار می‌دهم.
در این مدت عزیزان زیادی خواستار بیان بخش‌های دیگری از این دیدار برای مردم بودند که با گذر از حساسیت‌های آن زمان و در آستانه "یوم‌الله 9 دی"‌ به نظر می‌رسند که برخی از آنها را می‌توان گفت.

این جلسه با دعوت رهبری و چند روز بعد از راهپیمایی اعتراضی میدان آزادی جریان فتنه برگزار شد. برخی با این نگاه آمده بودند که امتیازی نصیب‌شان خواهد شد ...

آقای الویری بی‌تابی می‌کردند و به آقا می‌گفتند که: "آقا 30 ثانیه وقت بدهید. بنده طرح دارم برای حل مسئله." آقا فرمودند که دوربین ها را بیرون ببرید. وقتی دوربین ها کامل خارج شد، آقا فرمودند که: "آقای الویری شما 30 ثانیه وقت خواستید، ما کریم هستیم به شما یک دقیقه وقت می دهیم." خنده بر لبان همه نشست ...

آقای الویری شروع کردند و گفتند که: "از دید ما این انتخابات باید ابطال شود. هرگونه تصمیم دیگری به غیر از ابطال، مورد پذیرش مردم قرار نخواهد گرفت. بعد از ابطال انتخابات که کمترین خواسته مردم است، برای حل مسائل و قضاوت در مورد ادعاهای طرفین، حضرتعالی شورای حکمیتی شکل دهید تا میان طرفین قضاوت کند، آن‌وقت هر آنچه آن شورا حکمیت کرد، ما هم می پذیریم.
این کار در زمان امام هم سابقه داشته است. مثلاً در ماجرای 14 اسفند در زد و خورد مابین طرفداران بنی‌صدر و شهید بهشتی، چون یک طرف دعوا شهید بهشتی رئیس دستگاه قضا بودند، امام برای حل مساله شورایی سه نفره را شکل دادند (حدود پنج دقیقه ای نقل این جملات از طرف آقای الویری طول کشید و به قولی وقت‌شان کامل تمام شد) آقای الویری ادامه دادند که: "با تشکیل این تیم سه نفره مشکل حل شد."

حضرت آقا که گذاشته بودند کامل پنج دقیقه وقت مقررشان را صحبت کنند، بلافاصله بعد از این جمله آقای الویری که "مشکل حل شد" فرمودند: "و مشکل حل نشد..."

خنده ای در دلم نشست. آقای الویری که گویی تمام صحبت های خود را برباد رفته می دید و همچنین تمام وقت خود را، با حالت خاصی با تردید گفت: آقا حل شد... و حضرت آقا فرمودند: "نخیر مشکلی حل نشد و پس از تحقیقات فراوان نتایج مورد پذیرش طرف مقابل قرار نگرفت و آن پرونده حجیمی که آقای اردبیلی با خود به این طرف و آن طرف می برد، هیچ گاه به نتیجه خاصی منتج نشد."

آقا فرمودند یک مطلبی را اینجا جا دارد بیان کنم.

"برخی از دوستانی که در این جلسه حضور دارند هر گاه به انتخابات‌ها نزدیک می شویم، مدام با یک ژست خاصی در شعارهایشان تبلیغ می کنند که اختیارات رهبری در چهارچوب قانون اساسی است و رهبری در چهارچوب قانون اساسی باید عمل کند و اختیارات فراقانونی و یا حکم حکومتی نداریم.
جناب آقای خاتمی نیز وقتی سال 76 می خواستند کاندیدای ریاست جمهوری شوند، آمدند پیش بنده و گفتند که بنده عقیده ام این است که رهبری باید در چارچوب قانون اساسی عمل کند. بنده به ایشان گفتم بسیار مطلب خوبی است ولی شما جناب آقای خاتمی کسی خواهی بود که در آینده بیشترین تقاضاها را برای استفاده از اختیارات فراتر از قانون اساسی رهبری جهت حل مشکلات کشور خواهید داشت. در طول سال‌های ریاست جمهوری، ایشان بارها نامه می زدند که فلان مطلب را تنها شما می توانید حل کنید و بنده می نوشتم که با توجه به اینکه درخواست شما در چارچوب قانون اساسی نیست، مکتوب بنویسید که موضوع از طریق اختیارات فراتر از قانون اساسی رهبری حل شود و ایشان بارها و بارها چنین مطلبی را مکتوب کردند.

شما ببینید این اختیارات رهبری در انتخابات‌های مختلف مثل تایید انتخابات مجلس تهران و یا تایید صلاحیت کاندیدای ریاست جمهوری و... تاکنون به نفع چه جریانی بیشتر به‌کار گرفته شده است. در همین جمع اکثر دوستان در زمان تصدی خود بر پست های مختلف در مواقع بحرانی کشور، همین درخواست‌ها را به‌ صورت مکتوب برای استفاده از اختیارات رهبری داشته اند ولی چرا هر وقت انتخاباتی می شود، مدام تکرار می کنید که حکم حکومتی نداریم و...

الان هم شما از بنده می خواهید بدون در نظر گرفتن شورای نگهبان و چارچوب های قانونی، شورایی را فراتر از آنچه در قانون اساسی آمده، جهت حکمیت شکل دهم. نخیر بنده نظرم این است که بر اساس همان چیزی که خودتان مدام در ایام انتخابات‌های مختلف تبلیغ می کنید، عمل شود و باید همه گروه‌ها در چهارچوب قانون عمل کنند. راه حل مساله رجوع معترضین به شورای نگهبان است و بنده حرکت در چارچوب قانون را راه حل نهایی می دانم."

کار تمام شده بود. آنچنان قاطعانه درخواست ها و تلاش های آقایان الویری، بهشتی، دانش جعفری مبنی بر ابطال انتخابات و از کار انداختن وجاهت داوری شورای نگهبان در فراز اول سخنان رهبری (در قسمت غیررسمی) به‌صورت شفاف و صریح پاسخ داده شده بود که هرگونه فکری مبنی بر فلسفه شکل گیری جلسه بر پایه امتیاز دهی را از بین می برد. نائب امام زمان(عج) آمده بود با آشنایان قدیم خود اتمام حجت کند نه آنکه ...

آقای زنگنه دست خود را بالا بردند و اجازه گرفتند که صحبت کنند. آقای زنگنه مطالبی پیرامون بی‌طرف نبودن شورای نگهبان گفتند و سپس موضوع را به سمت آقای احمدی نژاد کشاندند که ایشان در سخنرانی‌شان در میدان ولی‌عصر به ما گفته اند همجنس باز و لیبرال.

حضرت آقا فرمودند که: "آقای زنگنه حالا چرا شما به خودتان گرفته اید" (واقعا با این جمله آقا خنده در دلمان لک می زد حیف که ... واقعا حیف)

آقای زنگنه اصرار می کردند که احمدی نژاد گفته طرفداران موسوی فلان و فلان هستند. صحبت های زنگنه معطوف به آن قسمت از صحبت های دکتر در رابطه با آمریکا و حکومت های لیبرالی بود که روسای جمهور این کشورهای لیبرالی، از هر طریقی ولو شعارها و امتیازهایی برای همجنس بازان، به‌دنبال رای آوردن هستند. واقعا من هم تعجب کردم که چرا ایشان به خودشان گرفته اند. آقای زنگنه هم گفتند تقلب شده و باید انتخابات ابطال شود.

آقا صحبت های جناب زنگنه را تمام کردند و گفتند که آقای زنگنه شما نوعا آدم احساساتی‌ای هستید. این خوب نیست. الان هم من این صحبت های شما را می گذارم روی احساسی بودن‌تان. فضا خیلی سنگین شده بود و آقای زنگنه را نگاه کردم آن حالت سفت و محکم اولیه نشستن خود را از دست داده بود و روی صندلی دراز کشیده بود. گویی بدنش توان نشستن نداشت. آقا فرمودند بارها شده که شما مطلبی را با حرارت گفته اید و سپس با اشک نزد بنده آن مطلب را پس گرفته اید.

آقا فرمودند یک مطلبی هم راجع به ابطال انتخابات بگویم که دیگر هیچ وقت چنین مطلبی را تکرار نکنید. اگر امروز تمام دنیا نیز روبرویم جمع شوند و بایستند و بگویند انتخابات باید ابطال شود، بنده هرگز زیر بار نخواهم رفت.

ابطال انتخابات تودهنی به مردم است و بنده به هیچ عنوان از حقوق مردم کوتاه نخواهم آمد. در همین انتخابات سال 76 وقتی جناب آقای خاتمی رای آوردند خیلی ها اعتراض داشتند و به دنبال ابطال انتخابات بودند. گروهی از بزرگانی که شما هم می شناسید، پیش بنده آمدند و تقاضای ابطال انتخابات را کردند و مدام هم اصرار می کردند. بنده آن زمان آن‌چنان تشری به این ها زدم که دیگر از آن زمان تاکنون دل‌شان با بنده صاف نشده، (بعد با شوخی و تبسمی آرام فرمودند) البته امیدوارم این جلسه باعث نشود که شما هم مثل آن عزیزان شوید. اگر هم اعتراضی راجع به انتخابات دارید بروید در مجاری قانونی در نظر گرفته شده در قانون اساسی پیگیری کنید.

البته یک چیزی را هم بگویم که شما که کار اجرایی انتخابات انجام داده اید، می دانید که احتمال تقلب در انتخابات نیم درصد هم نیست. حالا یک زمانی صحبت بر سر 100 هزار رای بود، احتمال می دادیم. اگر 200 هزار رای بود، 300 هزار رای بود، می پذیرفتیم. الان صحبت نه بر سر یک میلیون یا دو میلیون رای است، اختلاف 11 میلیون رای است. مگر می شود پذیرفت. البته اشکال ندارد شورای نگهبان ترتیبی اتخاذ کند تا با حضور نمایندگان کاندیداها، آن صندوق هایی که اعتراض دارند، بازشماری شود.

آقای آخوندی که باجناق آقای ناطق نوری و وزیر مسکن کابینه آقا بوده اند، دستان خود را بالا بردند. گفتند آخوندی هستم عضو ستاد آقای موسوی. آقا فرمودند بله مواضع‌تان را اخیرا در روزنامه ها دیده ام. اهل دلی می گفت که حکمت این برخورد آقا شاید این بوده که ایشان جناب آقای آخوندی جدید را با مواضع جدیدش نمی شناختند و احتیاج داشتند ایشان خودشان را درست با همین عنوان جدید معرفی کنند.

آقای آخوندی گفتند که آقا بنده در انتخابات سال 76 وقتی آمار آرا تا حدودی مشخص شد، نشستم و بیانیه ای را آماده کردم و به آقای ناطق گفتم انتخابات را به آقای خاتمی تبریک بگوییم. آقا این را می دانیم که در یک جامعه مترقی باید کسی که شکست می خورد، شکست را بپذیرد و همچنین می دانیم که هر چقدر آرای این انتخابات که در داخل صندوق ها ریخته شده، بازشماری شود، تغییری بوجود نمی آید و قبول داریم که مردم این آرا را در صندوق ها ریخته اند (تا به اینجا آقای آخوندی دو اعتراف بزرگ کرده بود) اما اعتراض ما به این است که با بداخلاقی کاری کرده‌اند که مردم به اشتباه افتاده اند. کلیت بحث این بود که چرا احمدی نژاد طوری عرصه را طراحی کرد که رأی به موسوی معادل رأی به هاشمی شد و افکار عمومی را احمدی نژاد طوری هدایت کرد که گویی هر کس به موسوی رأی بدهد، انگار به هاشمی رأی داده است و... این یعنی تقلب در انتخابات.

آقای دکتر زارعی که با آقای آخوندی در شورای نگهبان به عنوان نمایندگان کاندیداها حضور داشت، با عصبانیت زیر لب می گفت پس چه کسی بود که دائم بدون اینکه نتیجه ای معلوم شده باشد، از همان لحظات اولیه آغاز انتخابات با بیرون تماس می گرفت و دائم آمارهای دروغ به بیرون می داد که تعداد آرا فلان مقدار شده است. آقای زارعی که حسابی از دست آخوندی شاکی بود، دست‌شان را به عنوان اجازه برای صحبت مدام بالا می بردند. آقا نگاهی به آقای زارعی کردند و فرمودند که دیگر خسته شده اند. تا چنین گفتند آقای زارعی دست‌شان را پایین آوردند و آقا والسلامی گفتند و بلند شدند.

به غیر از چند نفر که بدون خداحافظی رفتند، همه به گرد رهبری حلقه زدند. خانم کروبی جلو آمدند و با آقا احوال‌پرسی کردند و گفتند: آقا نمی شود این هایی که دستگیر شده اند، آزاد شوند؟ آقا فرمودند: "خانم کروبی بنده در این فیلم های تبلیغاتی آقای کروبی می دیدم که ایشان مدام افتخار می کنند به اینکه مجرمین را از زندان آزاد کرده اند. (اشاره به ژست تبلیغاتی کروبی مبنی بر توانمندی‌اش در نظام مبنی بر رایزنی و چانه زنی برای آزاد کردن زندانیان به تعبیر خودش سیاسی) به ایشان بگویید که این افتخار نیست که کسی مجرمی را آزاد کند." خانم کروبی گفتند آخر در بین این ها خانواده شهید هست. در حالی که همه به دقت به صحبت های آقا گوش می دادند، آقا فرمودند: "خانم کروبی شما که بهتر می دانید، خانواده شهید بودن، آخوند بودن، آخوندزاده بودن که مصونیت نمی آورد. حرف من این است که نه باید مجرمی را بدون دلیل آزاد کرد و نه باید کسی را بدون جرم زندان کرد. هر دو کار غلط است.

گویا آقای منتجب نیا بودند که در آن فضا خواستند مطلب دستگیری ابطحی را طوری طرح کنند که حداقل اگر بر خلاف پیش‌بینی‌شان از جلسه امتیاز ریاست جمهوری و حکومت و... گیر رفقای‌شان نیامده لااقل از زندان بیرون بیاورندشان... گفتند که آیا شما در جریان هستید که امروز آقای ابطحی را گرفته اند؟ آقا در میان حلقه همه آن بزرگواران فقط رضایت خدا را می دیدند نه رضایت خلق او را. آقا فرمودند: "بنده در جریان دستگیری ایشان نیستم، در این امور دخالت هم نمی کنم. به دستگاه ها هم گفته ام که خودشان حسب تکلیف‌شان به وظایف ذاتی خود عمل کنند." همه دیدند که مواضع آقا خیلی محکم است و جای هیچ گونه امتیازخواهی و یا وساطت طلبی از نائب مهدی و عدالت پیشه ای علوی به رسم رفاقت و یا ... به هیچ امکان وجود ندارد.

آقا از حلقه بزرگان سابق، خارج شدند که آقای طلایی‌نیک نزدیک به خروجی در، جلو رفتند و به آقا گفتند که: آقا در این مدت به بزرگان خیلی توهین شد و شخصیت بزرگان نظام در تلویزیون مستقیما تخریب شد و... شما نظرتان چیست؟ آقا در حالی که داشتند خارج می شدند، گفتند: "بله بنده هم مانند همه مردم از تلویزیون برنامه های انتخاباتی را می دیدم. واقعا وقتی می دیدم درست جلوی دید مردم، به رئیس جمهور قانونی کشور مدام می گویند "دروغ‌گو دروغ‌گو"، دلم می شکست.

و این آخرین تلاش بزرگان سابق، برای حتی شنیدن جمله ای کوتاه برای نقل قول در بیرون از جلسه و یا حتی یافتن مستمسکی کوچک از سخنان آقا مبنی بر درستی کارهایشان بود. کارهایی که بهایش خون های جوانان و مردم بیگناه و به خیابان کشاندن و به آشوب کشاندن سرزمین حضرت ولی‌عصر در برابر انظار دنیا و تبدیل بهترین صحنه فرصت نظام در طول تاریخ به صحنه لجاجت و بی‌قانونی بود.

آقا آن جلسه نیامده بودند تا با دوستان و آشنایان قدیمی خودشان به رسم آنچه از سیاست‌بازی و رفاقت است، سخن بگویند. آقا آن جلسه نیامده بودند با دوستان و آشنایان قدیمی خودشان که به‎واسطه حضور مردم در خیابان‌ها احساس قدرت می کردند، با معامله و عقب نشینی جلب محبت کنند. آقا آمده بودند برای آخرین بار با دوستان و همسنگران و آشنایان قدیمی خودشان در داخل و خارج جلسه، اتمام حجت کنند. آری او برای اتمام حجت خطاب به همه آشنایان قدیمی خود سخن می گفت...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لبيک يا خامنه اي
خدایا تا ظهور دولت یار گل پیغمبر ما خامنه ای نگهدار...
آقای احمدی نژاد دل ما را با این آقای مشایی خون کردی به والله!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر سيد جليل القدري که با اتصال به ريسمان الهي توانست فتنه بدخواهان را به همراهي مردمان آگاه و با بصيرت خنثي کند .
سلام خدا بر صاحب پرچمي که با اتکاء به امام عصر ارواحنا فدا پشت اهريمانان را به خاک ماليد و نفس بدخواهان را در سينه هاي پستشان حبس نمود.
سلام خدا بر امت بصيري که با حمايت از او دل ولي خدا را شاد کردند و افسانه پوشالي زور مندان زر پرست را نابود ساختند.
سلام خدا بر سيد خراساني ...
Iran, Islamic Republic of
چه چيزي دارم به جز جان نا قابل و اندك آبروئي ، اين هم فداي مقتدايم سيد علي
Iran, Islamic Republic of
سلام بر رهبر و مقتدايي ما آن كسي كه نائب بر حق حضرت حجت است. خدا پشتيبان و نگهدار او باد
Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق فاطمه الزهرا این فرزند برومندشو از بغضو کینه کافران و منافقین محفوظ نگه دارم
از عمر ما بکاه و به عمرش بیفزا
خدايا مارا شايسته شهادت در راه دينت ونائب حضرت ولي عصر بگردان
Iran, Islamic Republic of
با سلام امسالم در دانشگاه ا.... عده اي به رهبر مظلوممان توهين كردند كه آدم اشك تو چماش واسه اين مظلوميت جمع ميشه.آقايون ببينند نتيجه اون كاراشونو
Iran, Islamic Republic of
واقعا شوکه شدم
چقدر عجیب و شجاعانه
درست فردای روزی که افرادی به صورت میلیونی آمد بودند خیابان تا از نظام امتیاز بگیرند آقای خامنه ای اتمام حجت کردند!!
خداوندا ما را پیرو راستین این مرد قرار بده
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکر بابت نعمت رهبری و ولایت آقام خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا اماما...اللهم احفظه وسلمه
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت که لذت هم عصر بودن با نائب بر حق ولی عصرت را به ما چشاندی ...
Iran, Islamic Republic of
اللهم احفظ وانصر و اید قائدنا الخامنه ای
اللهم انصر من نصر الخامنه ای و اخذل من خذل الخامنه ای بحق محمد و آله الاطهار
Iran, Islamic Republic of
جانم , مالم , آبرويم فداي تو باد نائب الامام
بله عزیزان!
نعمت داشتن رهبری حکیم، در مواقع خطر مشخص می شود؛ وگرنه معلوم نبود این جنایتکاران، به رهبری انگلیس خبیث، چه بلایی بر سر این کشور، مردم و انقلاب می آوردند...
خونی که درگ ماست - هدیه به رهبر ماست
مااهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
مامنتظریم تا محرم گردد . هنگامه امتحان فراهم گردد . ما میدانیم و تیغ و حلقوم شما ( دشمان ولایت ) یک مو زسر علی( خامنه ای ) اگر کم گردد
Iran, Islamic Republic of
و تمام الشکر.... الحمد لله رب العالمین

خداوند از عمر من و تمام بستگانم کم کند و بر عمر ایشان بیافزاید
Iran, Islamic Republic of
اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه اي .... الحمدلله رب العالمین ، که امام خامنه ای(روحی فداه) کلمه کلمه ی حرفهاشون رنگ و بوی علوی داره، تدبیرشون تدبیر حیدریه ....
Iran, Islamic Republic of
نایب مهدی (عج)، ولی داریم و بس
شیعیان، سید علی داریم و بس
سلامتیش صلوات ...
Iran, Islamic Republic of
سایه رهبرم مستدام باد
صل علی قاعدنا خامنه ای
خیلی شگفت انگیز بود.
نمیدونم چی بگم
الحمدلله
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا خامنه ای
United States
جانم فدای سید علی
France
خدا یا!
این رهبر فرزانه را برای ایرانیان حفظ کن...خدای مهربان...
Iran, Islamic Republic of
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
از اول هم دل ما روشن بود كه آقا جلوي هيچ گروهي كوتاه نمي آيد و به هيچ گروهي باج نمي دهد.
تاريخ در آينده گواهی خواهد داد كه در اين مدت 21 سال ولايت ايشان، كشور چه سير صعودي‌ای داشته است.
Iran, Islamic Republic of
اگر با تقوا باشیم و مقاومت کنیم وگوش به فرمان ولایت باشیم هیچگاه از سوی دشمن آسیب نخواهیم دید . البته باید هوشیار بود چرا که فتنه گران بیش از یکسال است که با اربابان خود در انگلیس و آمریکا در تماس هستند و بر ضد ایران توطئه می کنند لذا باید با دستگیری فتنه گران طومار آنها را درهم پیچید و چشم فتنه را کور کرد
Iran, Islamic Republic of
واقعا مقام عظمای ولایت مصداق حافظا لدینه و صائنا لنفسه و مخالفا لهواه هستند خداوند به ایشان طول عمر بابرکت و عزت و قدرت و شوکت و به مردم ایران توفیق جانبازی و سربازی در رکاب ایشان را هدیه فرماید.....
Iran, Islamic Republic of
لطفا از اين مطالب بيشتر بگذاريد.
خيلي جالب بود.
من خودم حضرت آقاي خامنه‌اي رو قبول دارم ولي هر از گاهي، فكر مي‌كنم. تا يك وقت دچار اشتباه نشوم. ولي وقتي سخنان ايشان را مي‌شنوم استحكام و قدرت كلام ايشان مرا به خضوع وامي‌دارد.
لطفا از اين مطالب بگذاريد.
من از همه بزرگاني كه هنوز پيرو ولايت مانده‌اند تقاضا دارم كه ناگفته‌هاي خود را براي مردم بگويند.
اين ناگفته‌ها خيلي اثرگذار است.
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر نائب امام زمان(عج) سید علی خامنه ای (حفظه الله تعالی)
قربونت بشم آقا
خودم و پدر و مادرم به فدات آقا
الهی دشمنات بمیرن
خیییلی دوسستت دارم
آقا جان بعد از امام زمان(عج)، تو پناه این مردم و این سرزمینی.
Iran, Islamic Republic of
رهبر عزيزم هر روز دعايم اين است كه خداوند اندك عمر خود و فرزندانم را به عمر با بركت عزيز دلمان رهبر فرزانه انقلاب اضافه کن.
جان ناقابلم فداي رهبر عزيزم
از تو به يك اشاره از ما به سر دويدن
ما نمی گوییم که حضرت سید علی خامنه ای ، حضرت علی(ع) است که او خود هم هرگز نگفته است و نمی گوید. آنان بسیار والاتر و بالاتر از درک و ادعا و ... هستند. اما ما به قاطعیت می گوییم که سید علی خامنه ای تنها کسی است که در راه علی (ع) حرکت می کند. یک علوی تمام عیار با همان شجاعت ها و جسارت ها و تقوی ها و تنها ماندن ها و خون دل خوردن‌ها و فهمیده نشدن ها و... اینجاست که به علوی بودن می توان افتخار کرد.
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا خامنه ای
اون عزیز خیلی قشنگ نوشت
خدايا مارا شايسته شهادت در راه دينت و نائب حضرت ولي عصر(عج) بگردان
به خدا قسم هر چه جز جان عزیز را نثار رهبرمون کنیم نامردی کردیم
لبیک یا خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
قربونت برم با اين همه جاذبه و دافعه همينه كه مستکبرین هم گاهي به اين عظمتت اعتراف دارند
خاطره جالبی بود.
Iran, Islamic Republic of
دست خدا برسر ماست
خامنه ای رهبر ماست
Iran, Islamic Republic of
ليبك يا (امام) خامنه اي
Iran, Islamic Republic of
اين رو بدان آقاي احمدي نژاد ما مدافع شما هستيم اماتاوقتي كه درخط ولايت وگوش به فرمان ولايت باشيد
United Kingdom
بنام خدای مهربان صلابت و شجاعت ولی فقیه یعنی همین خدای منان پشتیبان و نگهبانش باشد فرزند انقلاب