جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

جاسبی تاریخ دانشگاه آزاد را کجا می‌نویسد؟

سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 377102
رئیس اسبق دانشگاه آزاد که مسئول تدوین تاریخ این دانشگاه شده، این روزها در منزل سابق خود که یکی از ساختمان‌های ملکی دانشگاه آزاد است مشغول نوشتن تاریخ دانشگاه آزاد است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، عبدالله جعفرعلی جاسبی رئیس اسبق دانشگاه آزاد و عضو هیئت‌موسس و هیئت‌امنای این دانشگاه با تصویب هیئت‌امنای دانشگاه مشغول نگارش تاریخ دانشگاه آزاد شده است.

عبدالله جاسبی در حال حاضر در ساختمان ۳ طبقه واقع در خیابان شریعتی- خیابان هدایت که از جمله ساختمان‌های ملکی دانشگاه آزاد است و منزل شخصی جاسبی در دوران ریاستش بر این دانشگاه بود، مستقر شده و مشغول تاریخ‌نگاری این دانشگاه است.

ساختمان خیابان هدایت دانشگاه آزاد با امکانات مجهز از جمله استخر و سونا و اتاق مانیتور است که در دوران ریاست جاسبی بر این دانشگاه منزل شخصی وی بود.

در سال ۹۱ و با توجه به تودیع جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد طبق قانون رئیس اسبق دانشگاه آزاد باید تمامی امکانات دانشگاه آزاد را که در اختیارش بود تحویل می داد که در خصوص تحویل این ساختمان مقاومت کرد، اما در نهایت همراه با حاشیه‌هایی که جزئیات آن در اختیار خبرگزاری تسنیم است، بالاخره این ساختمان را تحویل داد و از این ساختمان اسباب‌کشی کرد.

با عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد و ریاست حمید میرزاده بر این دانشگاه و با توجه به اینکه جاسبی مسئولیت تاریخ‌نگاری دانشگاه را بر عهده گرفت، ساختمان هدایت با ایجاد هزینه‌هایی بازسازی شده و در اختیار جاسبی قرار گرفت تا به عنوان دفتر کار عبدالله جعفرعلی جاسبی برای تدوین تاریخ دانشگاه استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از حاج آقا خاطره می‌پرسه و می‌نویسه....
از ظلم هایی که در این سال سی به کارمندان دانشگاه ازاد روا داشته هم می نویسه؟