سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال؛

استقلال با حذف ملوان حریف ذوب‌آهن شد

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 334208
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان انزلی رفت و با نتیجه دو بر صفر به به پیروزی رسید. به این ترتیب استقلال حریف ذوب آهن در مرحله یک چهارم شد.

حنیف‌ عمران‌زاده در دقایق ۱۲ و ۶۷ با دو ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به مجید غلام‌نژاد، حنیف‌ عمران‌زاده و سیاوش اکبرپور از استقلال و مازیار زارع از ملوان کارت زرد نشان داد.

داور همچنین سیدجلال رافخایی مهاجم ملوان را در دقیقه ۳۶ به دلیل اعتراض مکرر از زمین اخراج کرد.

فغانی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان رونالدینیو؛ ستاره برزیلی را نیز از میدان اخراج کرده بود و این مرتبه کارت قرمزش را به رافخایی نشان داد.

*ترکیب تیم استقلال:

سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری( از دقیقه ۸۵ ایمان باصفا)، پژمان نوری، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مجید غلام‌نژاد( از دقیقه ۴۶ علیرضا نیکبخت‌واحدی)، حنیف عمران‌زاده، آندرانیک تیموریان، جی‌لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور( از دقیقه ۵۹ محمد مهدی‌نظری) و مهرداد اولادی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب تیم ملوان:

ایمان صادقی، مهدی شیری، مازیار زارع، سعید عزت‌اللهی( از دقیقه ۴۲ مهدی دغاغله)، احمد آهی، احمد مهدی‌زاده( از دقیقه ۴۶ محمد پوررحمت‌الله)، سیدجلال رافخایی،شاهین ثاقبی، سعید یوسف زاده ( از دقیقه ۸۹ نیما دلاوری) عزیز معبودی و سیامک کوروشی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *