پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲
رپرتاژ آگهی

چند راه برای توسعه الکترونیک کسب و کار

سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 444701
امروزه تجارت الکترونیک به عنوان ابزاری ضروری برای گسترش کسب و کار ها تبدیل شده است ، حضور در بازار الکترونیکی امروزه به عنوان یکی از مهمترین ابزار برای افزایش فروش به حساب می آید .
در این مقاله سعی خواهیم کرد مهم ترین نکات برای شروع یک کسب و کار اینترنتی را ذکر نماییم.

۱- طراحی سایت : اولین قدم برای حضور در کسب و کار های اینترنتی طراحی سایت می باشد ، شما برای حضور در بازار تجارت الکترونیک در قدم نخست باید یک مغازه الکترونیکی (یک سایت) داشته باشید. اما هر سایتی برای موفقیت در دنیای اینترنت مناسب نیست . برای داشتن سایت مناسب برای رقابت در دنیای اینترنت باید به نکات زیر توجه ویژه ای داشته باشیم : ۱- طراحی وب سایت باید با استاندارد های طراحی سایت انجام پذیرد. ۲- طراحی سایت باید بگونه ای باشد که سرعت بارگزاری صفحات آن بالا باشد . شما می توانید سرعت بارگزاری سابت را به کمک وب سایت gtmetrix.com بسنجید. ۳- رعایت اصول سئو (search engine optimization ) : سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ، این عامل باعث می گردد شما از موتور های جستجو از جمله گوگل که به عنوان یکی از پر کاربرد ترین موتور جستجو در جهان بشمار می رود ورودی داشته باشید . این عامل باعث گسترش کسب و کار شما خواهد شد. ۴- جذابیت گرافیکی : طراحی سایت شما باید با گرافیک زیبا و جذاب باشد ، این عامل باعث می شود کاربری که به سایت شما مراجعه می نماید حس مناسبی در مورد کسب و کار شما داشته باشد.

۲- طراحی سایت فروشگاهی :
برای افزایش فروش کسب و کار ها طراحی سایت فروشگاهی به کاربران پیشنهاد می شود ، طراحی سایت فروشگاهی باید با سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی فروشگاه های اینترنتی انجام پذیرد ، رعایت اصول و استاندارد های طراحی سایت و سئو هم از اهمیت بسیار ویژه ای در این نوع سایت ها دارد . از این رو حتما این نکته را در نظر بگیرید که به کمک سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل شما میتوانید فروش میلیونی را در دنیای اینترنت تجربه کنید.

۳- طراحی سایت شرکتی : سومی موضوعی که در طراحی سایت از اهمیت ویژه برخوردار است طراحی سایت شرکتی و حضور شرکت ها در دنیای اینترنت است همانطور که می دانید اغلب مدیران سازمان ها و ادارات برای یافتن یک پیمان کار و یک شرکت مهندسی در اولین گام در دنیای اینترنت به دنبال یک پیمانکار می گردند . از این رو حضور شرکت ها در این دنیای مجازی به عنوان یک ابزار بسیار مهم برای حضور در مناقصات بحساب می آید. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که همانطور که در قدم های اولیه مطرح شد سایت بدون سئو هیچ تاثیری در کسب و کار شما نخواهد داشت پس حتما سعی کنید سایت طراحی شده برای شما پس از مرحله طراحی در موتور های جستجو از جمله گوگل هم رتبه داشته باشید. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که سئو و افزایش رتبه در گوگل جزو قرارداد های طراحی سایت نمیباشد بلکه در گام طراحی باید اصول کلی سئو در سایت شما رعایت شود سپس شما می توانید قرارداد سئو برای افزایش رتبه سایت شما در کلمات کلیدی را با شرکت های طراحی سایت و سئو ببندید.

جمع بندی :

با در نظر گرفتن مسائل مطرح شده می توان به این نتیجه رسید که طراحی سایت همواره باید به همراه افزایش رتبه سایت در گوگل باشد. این عامل باعث خواهد شد سایت شما بازدید مناسبی را دارا باشد این بازدید در حقیقت افزایش مخاطبان سایت شما و در نتیجه افزایش مشتری شما خواهد بود.

قبل از راه اندازی کسب و کارتان در دنیای اینترنت سعی کنید با یک کارشناس تجارت الکترونیک مشاوره داشته باشید. این مشورت و تبادل نظر با کارشناسان طراحی سایت و تجارت الکترونیک می تواند راهگشای شما باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طراحی سایت
Australia
با تشکر از سایت خوبتون
طراحی سایت
مطلب جالبی بود