جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۷۳

روحانی: 3 گل زدیم و 2 گل خورده‌ایم/ تیم مقابل را هم ببینید

چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 434603
رییس جمهوری گفت: حتی در یک مسابقه و بازی فوتبال وقتی می گوییم برنده یا موفق شدیم، معنایش این است که سه گل زده و دو گل خورده ایم، حالا عده ای بگویند که می شد از فلان فرصت هم استفاده کرد و گل های بیشتری زد. باید دید که در مقابل چه تیمی بازی کرده ایم و الا اگر در کنار گود نشسته و تماشاچی باشیم، می توانیم درخواست های بیشتری هم مطرح کنیم.
روحانی: 3 گل زدیم و 2 گل خورده‌ایم/ تیم مقابل را هم ببینید
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با بیان این که «تا پیش از این سازمان ملل و شورای امنیت براساس نظر برخی منابع غیرموثق اعلام می کرد که جمهوری اسلامی ایران تخلف کرده و نمی تواند غنی سازی داشته باشد»، اظهار داشت: اگر چه توافق ایران با کشورهای ۱+۵ برای مدت زمانی مشخص محدودیت هایی ایجاد می کند، اما بنا به اظهار نظر متخصصان لطمه ای به ادامه و پیشرفت این فناوری در کشور ما نخواهد زد.

رییس شورای عالی امنیت ملی افزود: طرف مقابل مدعی است که براساس این توافق ایران نخواهد توانست در کمتر از یک سال به بمب اتمی دست یابد، اما این ادعایی مضحک است. زیرا ملت ایران هیچگاه به دنبال ساخت سلاح های کشتار جمعی نبوده و آن را خلاف اخلاق، فقه و فتوای رهبر معظم انقلاب می داند.

روحانی ادامه داد: در دکترین امنیتی ایران ساخت چنین سلاحی در دستور کار نیست و اگر تکرار این ادعا برای آنها موفقیت محسوب می شود، اشکال ندارد که از این موفقیت خوشحال باشند.

وی با یادآوری این که شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز تحریم های ظالمانه را لغو کرده است، گفت: آنها با زبان حقوقی پذیرفته اند که تحریم ها تأثیری بر جمهوری اسلامی ایران نداشته و باید آن را کنار بگذارند، همان دستگاه هایی که قطعنامه ها را علیه ایران وضع کردند، امروز خودشان آنها را کنار گذاشتند که این موضوع خیلی مهم است.

رییس جمهوری ادامه داد: اکنون پرونده ادعایی علیه ایران از ذیل فصل هفتم شورای امنیت سازمان ملل متحد خارج شده است، به این ترتیب سازمان ملل و شورای امنیت خودشان قطعنامه داده اند که دیگر ایران را مخل صلح و امنیت جهانی نمی دانند و این موفقیت بزرگی است.

روحانی تصریح کرد: مردم ایران بزرگی و عظمت اتفاق رخ داده را می داند و این پیروزی ملی متعلق به همه مردم است. باید در چنین جایی که مسأله ای مربوط به منافع ملی است، منافع جناحی و گروهی را کنار بگذاریم و از موفقیت به دست آمده حمایت کنیم.

وی با بیان این که هم نقد منصفانه و هم بیان نقاط مثبت امری حائز اهمیت است، گفت: ما در میدانی حضور داشتیم که یک طرف ایران و یک طرف دیپلمات های ۶ قدرت جهانی حضور داشتند. در این رقابت داور هم هم فکر و هم سوی با تیم رقیب بود و اگر می خواست سوت بزند به نفع آنها اقدام می کرد. در چنین مسابقه ای، تیم ایران پیروز شد.

رییس جمهوری افزود: حتی در یک مسابقه و بازی فوتبال وقتی می گوییم برنده یا موفق شدیم، معنایش این است که سه گل زده و دو گل خورده ایم، حالا عده ای بگویند که می شد از فلان فرصت هم استفاده کرد و گل های بیشتری زد. باید دید که در مقابل چه تیمی بازی کرده ایم و الا اگر در کنار گود نشسته و تماشاچی باشیم، می توانیم درخواست های بیشتری هم مطرح کنیم.

روحانی با بیان این که این موفقیت و پیروزی ناشی از لطف خداوند، توجهات حضرت ولی عصر(عج) و ایستادگی و پشتیبانی مردم، حمایت های رهبر معظم انقلاب و همه قوا و دولت بود، خاطر نشان کرد: ما به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران که در عرصه های سیاسی فنی و حقوقی کار بسیار بزرگی انجام دادند، افتخار می کنیم.

وی تأکید کرد: تعامل سازنده کلید حل مسأله و پیروزی بود که این راه از ابتدا توسط دولت انتخاب شد. ما مانند برخی نگفتیم که مذاکره با آنها فایده ای ندارد یا معتقد نبودیم که در دنیای سیاست جز راه تسلیم و یا تقابل راه دیگری وجود ندارد. اگر چه ملت ما در دفاع از حقوق خود هیچگاه تسلیم نخواهد شد، اما گفتیم می توان با تعامل سازنده راه سومی در پیش گرفت و این استراتژی ابتدا در توافق موقت ژنو کارگشایی خود را نشان داد.

رییس شورای عالی امنیت ملی با بیان این که در دنیای پیچیده امروز روشن است که نباید در عرصه های مختلف به هیچ طرفی ۱۰۰ درصد اعتماد کرد، یادآور شد: امروز شرایط کشور باید شرایط امید، نشاط و فضای بهتر در آینده برای کار و رونق اقتصاد باشد. روحانی تصریح کرد: کسانی که دنبال تولید و صادرات هستند، باید آینده را بهتر ببینند، کسانی که دنبال گشایش سیاسی و فرهنگی هستند، باید امیدوارتر باشند و آنهایی که به دنبال رابطه بهتر کشور با همسایگان و مسلمانان منطقه هستند نشانه های آن را می توانند ببینند. اکنون فصل تحول، نشاط و امیدآفرینی در عرصه کار و اقتصاد فرا رسیده است.

وی افزود: کسانی نیز که به قدرتمند شدن کشور در حوزه نظامی و دفاعی فکر می کنند، باید امید را پیش رو ببینند. چون بدون تردید موضع ایران در منطقه تقویت خواهد شد.

رییس قوه مجریه ادامه داد: اما این رخداد به ضرر هیچ یک از همسایگان و کشورهای مسلمان نخواهد بود این توهمی است که اگر ایران قدرتمند شود، پس در امور داخلی دیگران دخالت می کند، ما مداخله را ناصحیح و غلط می دانیم و معتقدیم امور هر کشور باید به دست مردم آن کشور سپرده شود. البته ما از مظلوم و ستم دیده دفاع خواهیم کرد و در مبارزه با تروریسم که خطری برای منطقه و جهان است تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

روحانی از ملت ایران خواست تا با روحیه قوی تر و مصمم و امید و نشاط بیشتر وارد فضای کار و فعالیت شوند، چرا که بدون حضور و مشارکت مردم در همه عرصه ها دولت موفق به پیشبرد امور نخواهد شد و برای هر گامی نیازمند همراهی دولت و ملت است.

* در طول سال باید مراقبت های لازم را نسبت به مراحل صدور مجوزهای ساخت انجام داد

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث غیرمترقبه روزهای اخیر در بسیاری از استان های کشور، وقوع چنین حوادث طبیعی در دنیا که منجر به بروز خسارت هایی می شود را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: در این گونه حوادث ابتدا باید تا جایی که می توانیم پیش بینی درست انجام دهیم و با تمام توان به مردم اطلاع رسانی کنیم. ضمن این که باید در طول سال و در زمانی که اوضاع مساعد است به بررسی وضعیت پرداخته و مراقبت های لازم را نسبت به مراحل صدور مجوزهای ساخت در حریم رودخانه ها، احداث پل ها، موانع ایجاد شده در مسیل ها و نظایر آن داشته باشیم.

روحانی ضمن تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در حوادث اخیر از دست داده اند، افزود: باید از حوادث غیرمترقبه برای آینده نیز درس بگیریم تا در صورت وقوع مجدد خسارت ها را کاهش، امدادرسانی را افزایش و آسیب های وارد شده به مردم را جبران کنیم.

وی، دولت تمام مساعی خود را به کار گرفته است تا اگر برای برخی خانواده ها مشکل و آلامی بوجود آمده به آنها کمک شود.

رییس جمهوری در ابتدای سخنان خود با ابراز خرسندی از گسترش فضاهای معنوی در ماه مبارک رمضان در کشور از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از آرمان قدس و ملت مظلوم فلسطین قدردانی و از دعای خیر مردم برای پیشرفت و رفاه کشور و حمایت از نظام و دولت تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا اين حضرات خيال مي كنن هيچ كسي آنقدر سواد و عقل نداره كه متن قطع نامه رو بخونه و بفهمه چه گلي زدن به سرمون؟؟؟!! واقعا چرا؟؟!!
قبلا که فرمودند منتقدان بی سواتن!!!
Canada
البته آقای روحانی اگر مسابقه رو با دقت دنبال کرده باشید، اون سه تا گلم به خودمون زدیم. اون دروازه حریف نبود، اون دروازه خودمون بود و علتش هم خالی بودن خط دفاع بود. ضمن اینکه تیم شما توی نبردهای من تو من و پِرِسهای سنگین توی این سی و اندی سال در مقابله با غرب همیشه ضعیف عمل کرده و نتیجه رو در تمامی موارد واگذار کرده!!!!!
Romania
در عوض بقیه در مقابل مردم خودمون قوی عمل کردن
قبلا میفرمودند این توافقات بـــــرد- بــــــــرده !
حالا به مرحله ای رسیدند که میگن ما بـــــــــردیم وحریف باخته !
صفا
از نگاه علمی مقایسه زمانی معتبر هست که چیزهای مقایسه شوند یک نوع باشند نه از انواع گوناگون. مقایسه پستاندار و تخم گذار دو مقایسه نادرست است. مقایسه مرگهای ژاپن و افغانستان دو مقایسه نادرست است، دانشمندان آمار و اپیدمیولوژی میگویند نخست باید ژاپن و افغانستان همسنخ شوند یا به اصطلاح ادجاست شوند بعد مقایسه معتبر است. پس مقایسه فوتبال و مذاکره برای چند موضوع گوناگون کاری ناپسند و غیر علمی است.

گلهای یک بازی فوتبال هر کدام ارزش یکسان دارند آیا در موضوعاتی که هیچ کدام قابل قیاس با دیگری نیست می توان ارزش برابر برای تک تک داده ها و گرفته ها قاءل شد.

در نگاه رییس جمهور کدام داده ها با کدام گرفته ها مقایسه میشود.

مثل اینکه شادمان باشیم دو تا هزاری تومانی داده ایم و سه تا صد تومانی گرفتیم.

یکی پیروزمندانه میگفت رفتیم دعوا سه تا را کشتیم و دو تا هم کشته دادیم، دیگری پرسید کیا مردند، در پاسخ او گفت سه تا از سگ های هار اونا رو کشتیم و برادرم فرامرز و پسرخاله ام بهنام در اثر گاز گرفتگی سگان هار مردند.
مردم وعده های داده شده را فراموش نمی کنند.
آقای روحانی حالا که سرعت چرخ سانترفیوژها کند شده ،مردم منتظر سرانجام وعده ارزانی مایحتاج عمومی و افزایش سرعت چرخ زندگی شان هستند.شما آب و نان مردم را به توافق و رفع تحریم ها گره زدید،لطفا الان به وعده هایتان عمل کنید و نان را بر سر سفره مردم بیاورید.
منتظر
گفت که باید با هم بچرخه حالا که سانترفیوژی نمیچرخه که دیگه چرخ زندگی مردم چه نیازی به چرخیدن داره؟!!!
توهم توافق و صلح با دشمن مردم را بیچاره کرده
Romania
یعنی از برد برد هم زدیم بالاتر ُ شده برد بردتر ؟
Romania
ایشان نگفت ما به محدودیت های موشکی و تسلیحات عمل نمی کنیم ُ انگار خیال داره عمل کنه !
Romania
داور این مسابقه مقام معظم رهبری و مردم هستند نه شما .
امیرسعید ابوزهرا
آقای رییس جمهور کجای دنیا به نتیجه ی 3بر2می گویند ، برد_برد .بااین نتیجه یکی با3 گل برده ودیگری با2گل باخته است........آره قربونش.
Iran, Islamic Republic of
مطمئن هستيد 3 بر 2 به نفع ايران است !؟
من می ترسم مثل بازی با ارژانتین بشه
اتفاقاباجشنی که بعضی هاگرفتند همان شد.
منظورشو شما اینطور بخوانید سه تا گل به خودی با دوتا که اونا زدن میشه پنج تا
آره راست می گه 2تا گل از حریف خوردیم و3تا هم گل به خودی زدیم جمعا 5بر0 به سود طرف مقابل به پایان رسید ولی از آن جهت که ما یک گل بیشتر از آن ها به خود زدیم پس ما برنده ایم چرا نمی گذارید مردم الکی خوش باشند هههه
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
به نظر من که اگر همه برنامه هسته ای را جمع میکردیم و بجاش تحریم ها برداشته میشد باز هم ما برنده بودیم. بالاخره بعد از چندین سال یه نفر پیدا نشد به ما بگه این غنی سازی اورانیوم به چه درد مردم میخوره ؟
Iran, Islamic Republic of
حیف شد صعود نکردیم
کاشکی فقط صعود نکرده بودیم ! سقوط هم کردیم.صداش کم کمک درمیاد.
بنیان گذار هسته ای ایارن .اکبر اعتماد :
یک قسمت برنامه هسته ای به تحقیقات و ساخت رادیو ایزوتوپ های مختلف برای کار برد در طب و کشاورزی است آنها را می توان با راکتور تحقیقاتی که در تهران هست انجام داد. اما خارج از آن به عقیده من باقی برنامه ها تعطیل خواهد شد. البته به این ترتیب به مردم نخواهند گفت. و می آیند می گویند ما یک سری چیز هایی گرفته ایم اما در عمل تعطیل می شود».
سیاح
Iran, Islamic Republic of
آقای رییس جمهور ۳ بر ۲ را پذیرفتند! من مطمئن شدم که بد جوری باختیم گمان کنم ۴ بر ۲ باختیم
اولش گفته باید منافع جناحی رو کنار بذاریم و حمایت کنیم، بعدش خودش قضیه رو جناحی کرده:
«تعامل سازنده کلید حل مسأله و پیروزی بود که این راه از ابتدا توسط دولت انتخاب شد. ما مانند برخی نگفتیم که مذاکره با آنها فایده ای ندارد....»!!!
کلیدساز
اینو میگن بازی برد , برد , سه گل زدیم؟ دو گل خوردیم!!!!!
کلید ۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
نتیجه بازی واگذار شده است چند چند آن مهم نیست !
مهم این است که جلو رشد علمی را گرفتند و امنیت کشور هم در معرض خطر قرار گرفته است !
از دولت راستگویان، دروغ نگفتن عجب است.
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید یک گزارشی از صحنه های گل رو بیان کنید تا بازی فرضی شما را بتوان تجسم کرد.
دوست
ما بی سوادیم نمیدانیم واقعا چه گوهر از دانش را میدهیم به امید امریکایی که 8 سال سلاح به صدام داد وارد جنگ مستیقیم شد هواپیما مسافربری ما را زدند و... یا فرانسه بخاطر اسراییل هموطن خودش را زندانی کرد رژه گارودی یا هواپیما میگ 29 که بمب بر سر مان ریختن و خون آلوده دادند ... و آلمان شیمیای داد انگلیس روباه پیر خرفت چه ها که با ما نکردند
واقعا اجازه توانمندی در بعد ده سال میدهند عمرا عمرا عمرا
یک لحظه سیاستمداران ما تصور کنند ما محدود و حرکت مان کند و متوقف میشود بعد ده سال باز بگن نمیشه تحریمها برگرداند حالا چه کسی ضرر صد در صد کرده و چه کسی سود میبرد آنموقع دوباره ما مجبور به مذاکره و کوتاه آمدن خواهم شد عزت ما کو
ناصر
Romania
آقای روحانی!می فرمایید چشمان خود را بر مفاد متعهد شده در سند توافق ببندیم و به گفتار جنابعالی که از گران شدن بنزین به تک نرخی شدن آن یاد می کنید، اعتماد کنیم؟!خدای متعال عقل را برای این روزها به ما بخشیده است.
دوست عزیز ایشان بیست و چند سال قبل در مجلس مجمع عقلا !!تاسیس کرد یعنی جز چند نفر مورد نظر ایشان بقیه نمایندگان اول ما خلق الله شون مشکل داشته! البته حضرت امام جلو این فروتنی بیش از حد !!ایشان را گرفتند و دستر لغو آن را صادر فرمودند. خوب الان حضرت ایشان بالای شصت سال دارند و طبعا احساس تعقل درشون خیلی تشدید شده بنابراین زحمت تعقل را بدوش گرفته اند که لبو فروشها و بیسواد ها و جهنمی ها زیاد به خودشون زحمت ندن
Iran, Islamic Republic of
فعلا که هم از خودی گل خوردیم و هم از حریف
گلایی که برا حریف زدین که برا ما نمیشمارن!!!
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
دوست دلواپس عزیز، گل اصلی را از مردم خوردید که دیگه تحمل نداشتند ببینند شما میلیارد میلیارد سود از راه دور زدن تحریم ها در میاوردید و ما روز به روز فقیر تر میشویم. گل اصلی را خرداد 92 خوردید که کاندیدادی شما 4 میلیون و روحانی 18 میلیون رای آورد.
منصور
محسن جان؛ بد حرف زدی و ناحق گفتی. خدا از این مسیر باطل نجاتت دهد:
اولاً ما مگر مثل ضعیف النفس ها هستیم که چشممان به رأی مردم باشد؟ فرد مؤمن، خدا برایش کافیست.
ثانیاً ما مردم را ابزاری نگاه نمیکنیم. که اگر به ما رأی بدهند، مردم خوب باشند و اگر به ما رأی ندهند، مردم بد باشند و آشوب کنیم.
ثالثاً چطور فهمیدی ما میلیاردها از قبل تحریم ها سود کردیم؟ اگر نادانسته تهمت زده باشید، فاسق هستید و باقی حرف هایتان هم بی اعتبار است.
رابعاً ایمان مردم مسلمان، مؤمن، مقاوم و آزاده ایران و هوش بالایشان، شما را که جز نوکری دیگران ان هم برای شکم، هنری ندارند، به حسادت و کینه انداخته است. ما سودجو تحریم نیستیم، ما پیرو خدای یکتا هستیم و چشممان به قدرت بی انتهای اوست. شما هم بیایید چشم از کمک آمریکا بردارید.
خامساً اکثریت و اقلیت هیچگاه جای منطق را نمیگیرد. فرض که ما 4 میلیون باشیم، آیا 4 میلیون که نگران آبرو و احترام ایرانیان هستند، و با تعقل، نقشه امریکا را خوب میفهمند، بهتر از 18 میلیون بی تفاوت نسبت به ارزش ها که خود را به خواب زده اند نیست؟
گرچه نه ما 4 میلیونیم، نه آن 18 میلیون چنین اند و موافق نظر شما.
امیدوارم مردم ببینند و بفهمند کدامیک اهل حق هستیم و کدامیک اهل باطل جناب آقای محسن.
من نمی دونم رای 18 میلیونی لب مرزی در یک جمعیت 75 میلیونی،‌آیااین همه دبدبه و کبکبه داره؟!
چطور روشون میشه رای آوردنشون را یادآوری کنن؟!
هیچ رئیس مجمهوری اینقدر کم رای و پرادعا نبوده!
خداییش اگه این متن قطعنامه را هم مجبور نبودن منتشر کنن،‌ما با دیدن خوشحالی آمریکاییها خیال می کردیم اونا دیونه هستن!
فعلا که هیچ باسوادی آبروشو در گرو تعریف از این توافق نذاشته!
محسن جان چرا شما به موضوع هسته ای جناحی نگاه می کنید. بحث بر سر منافع ملی و عزت ملی است
سرور
باشه شما خوب هستید.اصلا گل هم نخوردید!
دلواپسی شرط انسانیت است وگرنه همه چیز نابود میشود
همه دلواپس باشیم خصوصا برای منافع ملی مان....
درود
Iran, Islamic Republic of
شب درازه عمو!! کسی جلوی دشمن سر خم نکرد و خندان عشوه نرفت مگر اینکه با ذلت و خواری به دریوزگی افتاد!! مدیریت شما رو هم دیدیم تا همین حالا
:(
دروازه ما گلهای دو تیم موجود در زمین مذاکره رو یه جا توی خودش جا داد ................
چقدر ایران در اون زمین بازی مذاکره ،بی یاور بود .
Iran, Islamic Republic of
ولی به نظرم 5 به صفر واگذار کردیم... جناب فریدون
تصدقت حریف قبلا در آذر ماه 92 صعود کرده بود و تمام بازیها را دو طرف تشریفاتی و برای مشغول کردن خلق الله انجام می دادن. فیسبوک بازی و کمر درد و ادعای داد و فریاد را بگذار کنار حرف جان کری که "سه بار مذاکرات را ترک کردم، کنترل لحظه ای داریم، گزینه نظامی روی میز استو...". لابد عمه بنده تقاضای بازگشت ایشون رو داده بودش. همون لاف در غریبی نه فقط در امریکا که در ایران هم مورد دارد
"باید دید که در مقابل چه تیمی بازی کرده ایم و الا اگر در کنار گود نشسته و تماشاچی باشیم، می توانیم درخواست های بیشتری هم مطرح کنیم."

مگر گذاشتید کسی بیاید و به شما کمک کند، تمام تلاشتان را کردید به بهانه های مختلف که مجلس که نمایندگان مردم هستند از اول مذاکرات وارد نشوند، اما آمریکایی ها تا توانستند کنگره را وارد کردند و امتیاز گرفتن.!!!
امیر
بازی برد برد یعنی 3 بر دو؟!! یا للعجب. آقایان بی سواد برد برد یعنی مثلا 2-2 یا 5-5 یا 0-0 و...
ضمنا ما در پر گل ترین بازی تاریخ بشر 100-0 باختیم.
دلواپس
آقای رئیس جمهور ما به عنوان بخشی از جامعه والیبالی نگاه می کنیم بیا و درخواست ویدئو چک ما را علنی بپذیر اگه ما ثابت نکردیم با اختلاف زیاد به حریف باختیم قول می دم میاندار جشن پیروزی وسط خیابون بشم...اگر مطمئنید حاضر به مناظره در رسانه ملی باشید و اجازه بدهید تا منتقدین حرفشان را بزنند
امیر علی ابراهیمی
حالا بفرض صحت....اون3تا گلی هم که حضرات می فرمایند زده اند....قبلاً چندین صدبرابر اونو طرف به ما زده بوده....
الان باید مواظب مدافع خودمون باشیم تا گل دیگه ای به خدمون نزنه فعلا مارادونارو ول کن
رضا
والله ما با نگاه به جدول مسابقات در آخر فصل با بیشترین باخت و گل خورده به رده پایین تر سقوط کرده ولی حالیش نیست. البته دیگه نمی شود گفت تحریمیم. دو سال ملت را علاف کار نکردن کردید و حالا انتظار داره براش هورا هم بکشیم.
شیطونک0915
جناب اعتدال گویا در شوک توهمی هستند و هنوز اظهار شادمانی میکنن!!!!!!!!!!!!!!
حاجی این حرف ها رو بیخیال تا اینجا که گلبارانیم!!!!
همه چی رو بیخیال!!! چرخ هسته ای که پنچر شده حد اقل بذار چرخ زندگیمون بچرخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای روحانی گل به خودی را حساب نکردی!!!
تو این بازی برد برد سه گل به آمریکاییها زدیم دو گل خوردیم در علی القاعده آمریکاییها هم یه گل زدند و دو گل خوردند !!!!!!!!!!!!!!!!! من یکمی گیج شدم ....... مگه میشه !!!!!!! مگه داریم !!!
از قطعنامه مشخصه که ما پیروزیم!!!!! از طرفی میگوئید قطعنامه الزام آور نیست و از طرفی میگید محدودیتهای تسلیحاتی حداکثر 10 ساله است ! مردم چه چیزی را باور کنند ؟بهتر نیست کمی صداقت داشته باشید !
کدام پیروزی ؟در زمین بازی مذاکره دو تیم بودند که هر دوشون به ما گل میزدند ! وحالا هر دوشون به هدفشون رسیده ومشترکا پیروز میدان هستند !
Iran, Islamic Republic of
فک کنم دولت نیاز به ویدیو چک داره. 3 به 2 به نفع ما؟!!
مگه میشه؟ مگه داریم؟!!اونم با این توافق
چر ایشون همیشه یه دشمن فرضی توی حرفهاشون دارند ؟ مثلا ا هی میگن : ما مثل بعضیها نگفتیم ونکردیم و..................مگه شعار انتخاباتیشون نبود ،رفع دودستگی ؟
خودشون که همیشه یه دسته فرضی ومبهم وغیرقابل ردگیری ! تو جیب اماده دارند !
بهار
یادت رفته روحانی گفت :بالاخره هر کاری بلد نباشیم ،استاد جنگ روانی که هستیم !
سیدفوعاد
جناب حسن اقا روحانی اشتباه نفرمایید 6تایی شدید دوازبان شما خیلی ضعیف بود
رضا
Romania
خوشحالی بعد این مسابقه نشون داد نتیجه بازی همون نتیجه ایران و آرژانتینه!!!!!!!!!
"وندی شرمن" معاون وزیر خارجه آمریکا چند روز گذشته در کنفرانس خبری وزارتخانه متبوع خود حاضر شد و گفت که ایران و 1+5 به توافقی بسیار خوب رسیده‌اند.

خبرنگاری درباره موضوع احتمال برقراری مجدد تحریم‌ها علیه ایران پس از 10 سال از روز اجرای اولیه توافق ایران و 1+5 پرسید که شرمن در پاسخ گفت: "پنج عضو دائم شورای امنیت تصمیمی سیاسی گرفتند و به دبیرکل سازمان ملل هم اعلام کردند که پس از 10 سال، درخواست تمدید پنج‌ساله این مکانیسم را مطرح خواهند کرد.

نمیدونم معنای شکست در قاموس اعتدال چیه ! وقتی به این فاجعه ،میگن پیروزی ؟!
تا صحبت های یکطرفه واقدامات بدون اتکای به هم افزایی در راستای تفکر جمعی نباشد جز نتیجه ای مانند 598 بذست نخواهد آمد بیاییم به فرمان رهبری گوش فرا دهیم وصرفا تا زمانی که مطابق با خواسته های ماست از ایشان دم نزنیم بیایید مطابق فرمایش ایشان راههای سواستفاده راببندیم تا کشور به مشکل روبرو نشود .
البته ظاهرا گلهاي ما توسط ويدئوچك بازنگري و همش مردود شده !!
می ترسیم 10 به 1 باخته باشد
Iran, Islamic Republic of
همین هم هست
حسن
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته 2 گل خورديم و 3 گل نيز به خودمان زديم.
ابوالفضل
آقا جان باختید ولی چون تو بازی رفت احمدی نژاد و جلیلی 20 بر صفر برده بودند شما الان احساس می کنید بردید وگر باختی اونم 11 بر صفر
یک بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
من کار به خوبی و بدی توافق ندارم ولی گاهی گل خورده با وجود پیروزی در یک بازی باعث حذف تیم برنده میشه!!گاهی ام گل خورده در خانه حریف دوگل حساب میشه و... بنابراین تشبیه جالبی نیست!
تیم قبلی گل نخورده بود که هیچ 20 تا زده بود
اون دو تا را هم گل به خودی بوده که زدید وگرنه اونا عرضه گل زدن نداشتن
ظاهرا گلهای اونها سه امتیازی بوده و مال ما یک امتیازی
منتظر
عزیزم سه تا گل به خودی زدی و دو تا هم خوردی و واسه همه هورا کشیدی و جشن گرفتی!!!!!!!!!!!!
شهبازی
United States
رئیس جان اگر دوگل ادعاییرا زدید که بنظر نزده باشید یقینا آفساید بوده ؟!میگی نه از فابیوس یا امانو بپرس !
Iran, Islamic Republic of
حواست کجاست کاپیتان؟؟!! اینطوری که شد برد - باخت.
مهدی م
Iran, Islamic Republic of
تیمی که نه روحیه حمله داره و نه دفاع و فقط در وسط زمین ایستاده و می خنده بلکه روی ویلچر و تخت دراز کشیده چطور و به کی گل زده خدا عالم است!!
رضا
United States
میگن تو مذاکرات 3 بر 2 بردیم،
ولی داره مشخص میشه:
دو تا گلی که خوردیم یکیش مثل گلی یه که مهدوی کیا به چین زده بود (یادتونه که نه؟) و اون یکی هم شبیه گل کریم باقری به کره جنوبی
ولی
سه تا گلی که زدیم دو تاش مشکوک به آفسایده و اون یکی هم میگن از خط دروازه رد نشده
!!!
عجب بردی!