سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۴
۳

جولان افراطی‌ها در آموزش و پرورش

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 392709
به نظر می رسد رویکرد مسئولان آموزش و پرورش در دولت جدید عزل نیروهای متخصص و متعهد به هر قیمتی است؛ به طوری که حتی نیروهای جایگزین این افراد توانایی انجام امور مربوط به خود را هم ندارند.
به گزارش جهان به نقل از دانا، در پی انتصابات گسترده در دولت پس از گذشت ۲ سال از عمر دولت یازدهم، این شائبه به وجود آمده است که همه نیروهایی که در دولت قبل در اداره ها و سازمان‌ها حضور داشته اند باید تغییر پیدا کنند.

در این میان با فشار برخی از اصلاح‌طلبان در شهر ها و استان‌ها که گرایش‌های افراطی هم داشته و در دوران فتنه از فعالین اغتشاشات در شهرهای خود و حتی در تهران بودند، بسیاری از نیروهای ارزشی و همچنین با سابقه از شغل های خود برکنار شدند.

همچنین شنیده شده است این فشارها در آموزش و پرورش استان ها بیشتر از سایر قسمت‌ها بوده و نیروهای با سابقه بسیاری در آموزش و پرورش از سمت های قبلی خود برکنار و یا اینکه با افزایش فشارها مجبور به استعفا شده اند.

خبرها حاکی از آن است در یکی از شهرستان ها در استان گلستان، با فشار اصلاح‌طلبان افراطی، مسئول حراست آموزش و پرورش این شهرستان بر کنار شده است.

این مسئول حراست جلوی سیاسی کاری تعدادی از کارمندان آموزش و پرورش در این شهرستان را گرفته بود.

از طرف دیگر از یکی از شهرستان های استان فارس هم خبر رسیده است که یکی از افراد پرسابقه و فعال در امور پرورشی دانش‌آموزان با توجه به فشارهایی که از سوی برخی از افراطیون برای برکناری وی وارد شده است از سمت خود برکنار و یک نیروی بدون سابقه و ناآگاه منصوب شده است.

این انتصابات تنها در سطح‌های کلان آموزش و پرورش نبوده؛ بلکه در ادارات استانی و شهرستانی آموزش و پرورش هم کشیده شده و اعتراض بسیاری از کارکنان را در این خصوص برانگیخته است.

به نظر می رسد رویکرد مسئولان آموزش و پرورش در دولت جدید عزل نیروهای متخصص و متعهد به هر قیمتی است؛ به طوری که حتی نیروهای جایگزین این افراد، توانایی انجام امور مربوط به خود را هم ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مینایی
در همین شهر تهران بروید منطقه دو تهران ببینید که همه نیروهای حزب اللهی و کارامد را بی دلیل عزل کردند
کاملا این گزارش درست است.اغلب مسولان آموزش و پرورش خراسان شمالی هم بی کفایت و فاقد توانایی و تجربه لازم هستند
علی از لامرد
Iran, Islamic Republic of
سال 85 هم همین اتفاق افتاد