جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

آلودگی هوای تهران بیشتر خواهد شد

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 462206
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در سطح شهر تهران، قم، اصفهان، تبریز و اراک میزان آلاینده‌ها بیشتر خواهد شد.
به گزارش جهان، محمد اصغری کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت آب و هوای امروز کشور اظهار داشت: امروز میزان آلاینده‌ها در سطح شهر تهران، قم، اصفهان، اراک و تبریز به دلیل فعال بودن زیاد چشمه‌های تولید، بیشتر خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت دیگر نقاط کشور گفت: جوی آرام در اکثر مناطق کشور حاکم خواهد بود و فقط موجی از فراز مشهد عبور می‌کند که باعث بارندگی در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی شده است.

اصغری با بیان این که امروز در سواحل دریای خزر، استان مازندران، گلستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد بارش‌ها به شکل برف وجود دارد ،افزود: به تدریج بارندگی در این مناطق پایان یافته و هوا صاف خواهد شد به طوری‌که این موج بارندگی از شمال شرق کشور (مشهد) خارج خواهد شد.

وی در خصوص شرایط هوای فردا تاکید کرد: فردا (یکشنبه) به دلیل انباشت آلاینده‌های امروز، میزان آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت ذکر شده به انضمام مشهد بیشتر خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص هوای تهران گفت: امروز آسمان تهران غبار آلود با بیشینه دمای ۵ و کمینه دمای ۱- درجه، است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *