جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

انتقاد سروری از برخورد دوگانه با رضازاده

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 418106
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: شاهد سیاست‌های دوگانه در برخورد با افراد هستیم که این موضوع به مدیریت‌ها لطمه جدی وارد می‌کند و شبهه سیاسی، اقدامات را افزایش می‌دهد.
به گزارش جهان، پرویز سروری در گفتگو با مهر با اشاره به مهلت وزارت ورزش و جوانان در خصوص استعفای رضازاده برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه برداری، گفت: متاسفانه شاهد استانداردهای دوگانه در برخورد با افراد هستیم که این نوع مدیریت، شبهات سیاسی را به شدت افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: وقتی یک نماینده مجلس می‌تواند در انتخابات فدراسیون شرکت کند و وزارت ورزش مانع آن نمی‌شود و در همان دوره نماینده شورای شهر به دلیل شغل محسوب کردن عضویت در شورای شهر، از حضور در انتخابات فدراسیون منع می‌کنند، این دوگانگی بیشتر نمود پیدا می‌کند. سئوال من این است چطور عضو شورای شهر که باید دو بار در ماه در جلسات شورا حضور یابد و نه حق بیمه و نه حق بازنشستگی دارد، شغل محسوب می‌شود و نمایندگی مجلس، نه؛ این رفتارها تبعیض‌آمیز است.

سروری با بیان اینکه شورا پیش از این برای اینکه مشکلی برای رضازاده پیش نیاید، از شورای حل اختلاف موضوع را پیگیری کرده است، گفت: این شورا اعلام کرد هیچ مشکلی در خصوص حضور رضازاده در انتخابات فدراسیون وجود ندارد و حضور در شورای شهر و فدراسیون‌ها را مجاز دانست. این سماجت غیرمنطقی وزارت ورزش به چه دلیل است؟ این نوع رفتار با رضازاده عادلانه نیست.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه در هیچ کشوری با شخصیت‌های بزرگ و جهانی خود این گونه رفتار نمی‌کنند، گفت: رضازاده شخصیت بزرگی در جوامع بین‌المللی و ورزشی است و هنوز جا دارد از تجارب این ورزشکار بزرگ استفاده شود. مگر در تاریخ ورزش چه تعداد رضازاده ظهور و بروز پیدا می‌کنند که اینگونه برای کشور افتخار‌آفرینی کند. این نوع برخورد با چهره‌های تاثیرگذار ورزشی و محروم کردن آنها از حق قانونی خود، مناسب نیست.

وی درخواست کرد: مجلس نسبت به این نوع رفتارهای وزارت ورزش و جوانان واکنش نشان دهد و از وزیر در این خصوص طرح سئوال کند.

سروری اضافه کرد: رضازاده می‌تواند با شکایت به دیوان عدالت اداری از حق مسلم خود دفاع کرده و موضوع را از قوه قضائیه پیگیری کند. به نظر من نمایندگان مجلس و قوه قضائیه باید پیگیر حقوق این قهرمان جهانی کشورمان باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دولت تدبیر و امید دیگه!!!!!!!!!!!!تا این حد افراطی و...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!