پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۵

جاسبی:بدنبال رقابت با اکسفورد و هارواردیم!

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 126803
رئيس دانشگاه آزاد گفت: اين دانشگاه رقابت با دانشگاه‌هاي ‌مطرح دنيا نظير كمبريج، آكسفورد، هاروارد، و MIT را در دستور كار خود دارد.
به گزارش فارس، عبدالله جاسبي رئيس دانشگاه آزاد در مراسم افتتاح پروژه‌هاي عمراني و آموزشي واحد ساوه كه با حضور مسئولان شهري و دانشگاهي برگزار شد،اظهار داشت: استكبار جهاني و رسانه‌هاي غربي كه همواره در حال تبليغات منفي عليه جمهوري اسلامي ايران هستند، چرا در مقابل اين دستاورد بزرگ سكوت كرده‌اند؟

جاسبي ادامه داد: رسانه‌هاي غربي كه كوچكترين اشكال را در حكومت جمهوري اسلامي ايران بزرگنمايي مي‌كنند در مقابل اين دستاورد بزرگ كه جمعيت دانشجويي كشور به بيش از 20 برابر افزايش يافته و اعضاي هيأت علمي كه پيش از انقلاب تنها 10 هزار نفر بود و امروز به 50 هزار نفر رسيده است، سكوت اختيار كرده‌اند.

وي اضافه كرد: با گذشت 28 سال از فعاليت مجموعه عظيم دانشگاه آزاد اسلامي كه با هديه يك ميليون توماني امام(ره) كار خود را آغاز كرد، امروز اين مجموعه دانشگاهي داراي سه و نيم ميليون فارغ التحصيل، يك و نيم ميليون دانشجو، 400 واحد و مركز دانشگاهي و 30 هزار عضو هيأت علمي است كه همه اين موفقيت‌ها خواست و كار خداست.

جاسبي ادامه داد:كارهاي بزرگي در دانشگاه آزاد اسلامي صورت گرفته است و هدف ما در مسير ارتقاي كيفيت، فتح قله‌هاي علم و تكنولوژي است.

رئيس دانشگاه آزاد افزود: دانشگاه آزاد اسلامي در دهه چهارم فعاليت‌هاي خود كه دهه انقلاب پژوهشي است به بزرگ‌ترين و معتبرترين دانشگاه جهان تبديل مي شود به طوري كه رقابت با دانشگاه‌هاي‌ مطرح دنيا نظير كمبريج، آكسفورد، هاروارد، و MIT را در دستور كار خود دارد.

وي گفت: برخي‌ها در حالي كه امام(ره) را تجليل مي‌كنند، ولايت فقيه را تضعيف مي‌كنند، در صورتي كه اصل ولايت فقيه بزرگ‌ترين ميراث امام و انقلاب است و حضرت امام خميني(ره) ولايت فقيه را محورو ستون نظام و انقلاب مي‌دانستند.

جاسبي ادامه داد:در حال حاضر دشمن با شيطنت جديد خود، تحريم اقتصادي ايران را تشديد كرده است و هجمه‌هاي بيشتري را به آن وارد مي‌كند و ما بايد با اتحاد و يكپارچگي اختلافات سطحي را كنار بگذاريم و همان طور كه امام(ره) و مقام معظم رهبري تأكيد كرده‌اند وحدت و يكپارچگي خود را حفظ كنيم چرا كه دشمن در صدد از بين بردن اتحاد و يكپارچگي جمهوي اسلامي ايران است.

رئيس دانشگاه آزاد ضمن تبريك اعياد مبارك شعبانيه و نيمه شعبان، گفت: انتظار ظهور حضرت مهدي(عج) از مسائل مهم جهان تشيع است و ما بايد با شناخت و معرفت كامل منتظران واقعي آن حضرت باشيم و با آگاهي از فلسفه انتظار منتظران واقعي امام زمان(عج) باشيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط جوونایی مثل من که دارن تو دانشگاه آزاد درس میخونن میفهمن معنی این حرفو!
Latvia
صرفا جهت اطلاع آقاي جاسبي كه خود را به خواب زده است، دانش آموزان با چندين تجديدي و درصد منفي كنكور بدون داشتن استعداد علمي لازم حق ورود! به دانشگاههاي هاروارد،آكسفورد، كمبريج و MIT و دانشگاه كابل ! را ندارند.ضمن اينكه در اين دانشگاهها از افرادي چون ... و ... بعنوان اعضاي هيئت علمي استفاده نمي شود! ضمن اينكه هيچ دانشجويي نمي تواند زبانم لال با چك پول و ... موفق به اخذ نمره و مدرك شود!در هرحال ضمن اينكه خيلي خنديدم از اعتماد به نفس بالاي جنابعالي لذت بردم!
Iran, Islamic Republic of
MIT ؟!!!! خجالت هم خوب چيزيه.
Latvia
آقاي جاسبي با استانداردهايي كه شما از دانشگاه و تحصيل و كنكور تعريف مي كنيد، كاملا درست مي فرماييد. نه تنها دانشگاه !آزادا! اسلامي! مي تواند با هاروارد و كمبريج رقابت كند بلكه مي تواند آنها را پشت سر گذاشته و رتبه اول جهان شود(صدالبته در كميت!)
Iran, Islamic Republic of
شهر کاغذی دست ساخت آقای جاسبی که محل عروسک بازی تعدادی از ...بود در حال فروریختن است.