جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۱۶

میرحسین آگاهانه در فتنه قرار گرفت/ خاتمی اسیر موسوی بود

سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 396606
رئیس سابق رسانه ملی گفت: کروبی ناآگاهانه در بازی خارجی قرار گرفت. موسوی آگاهانه‌تر در جریان فتنه قرار گرفت. خاتمی تا آخرین لحظه اسیر بازی‌های موسوی بود.
میرحسین آگاهانه در فتنه قرار گرفت/ خاتمی اسیر موسوی بود
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما بعد از ظهر امروز در همایش "دانشگاه، سدی در برابر فتنه" که در دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه فتنه یک گرد و غبار است، گفت: صدام حسین که به ایران حمله نظامی کرد همه می‌دانستند باید دفاع کنند، اما در فتنه تشخیص حق و باطل از هم دشوار می‌شود.

وی افزود: در سال ۸۸ بخشی از خواص به هر دلیلی بر نمی‌تافتند و تاکید داشتند که باید نام‌شان در انتخابات اول بیاید.

رئیس سابق رسانه ملی خاطرنشان کرد: در سال ۸۸ در استادیوم آزادی سرودهای چریک‌های فدایی را می‌خواندند که از آن بوی خون و جنگ می‌آمد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: در سال ۸۸ توصیه رهبری به من این بود که تلاش کنیم حق و باطل از ۱۳ میلیون نفری که به یکی از کاندیداها رای دادند، جدا شود.

ضرغامی با تاکید بر اینکه در فتنه باید نگاه به سمت رهبری باشد، گفت: فتنه یک خاصیتی دارد که هر کسی در آن گرفتار شود نمی‌تواند، بازگردد.

رئیس سابق سازمان صدا و سیما تاکید کرد: آقای ناطق‌نوری در ابتدای فتنه ناراضی و ناراحت بود، اما بعد از حوادث ۸۸ بارها با ایشان حرف زدم. ایشان در ۲۵ بهمن ۸۸ علیه فتنه سخنرانی داشت.

وی افزود: پس از ۲۲ بهمن برخی آقایان به این نتیجه رسیدند که این فضاحت دیگر کافی است. من به آقای ناطق‌نوری زنگ زدم و توصیه کردم که مصاحبه‌ای داشته باشد و ایشان فتنه را محکوم کرد و خیلی هم خوب شد.

ضرغامی تاکید کرد: کروبی ناآگاهانه در بازی خارجی قرار گرفت. موسوی آگاهانه‌تر در جریان فتنه قرار گرفت. خاتمی تا آخرین لحظه اسیر بازی‌های موسوی بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در سال ۸۸ و پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، در شب دوم نزد کروبی و موسوی رفتم. به کروبی گفتم که در این تجمعات دنباله‌روی موسوی شدید.

وی افزود: کروبی در مجلس ششم طرف صدا و سیما بود و حتی جلسه‌ای را در دفاع از صدا و سیما بر هم زد.

عضو شورای عالی فضای مجازی در ادامه اظهار داشت: من به کروبی گفتم موسوی شما را دنبال خود می‌کشاند. کروبی این امر را فهمید، اما نتوانست تصمیم بگیرد. کروبی به من گفت خبر نداری داخل صندوق رای استوانه‌هایی گذاشتند و رای احمدی‌نژاد را داخل آن ریختند، مانند کاری که با سیب‌زمینی می‌کنند. من در پاسخ به کروبی گفتم که آقا یک صندوق دو صندوق! با چند صندوق می‌توان این کار را کرد.

ضرغامی گفت: تاریخ فتنه تمام شده است. وقتی دوره فتنه می‌گذرد همه متوجه می‌شوند که چه فتنه عظیمی بود. شما به تاریخ نگاه کنید ۱۶ آذر سه دانشجو چه کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بیش از پنج ساله که میگید فتنه مرد ولی هر روز میبینم بیش از پیش فریادتان از فتنه بلند است این چه مرده ای است که هر روز صدایش بلنئتر میشود
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یادی از اموات کردن و عبرت گرفتن خالی از لطف نیست! و این که به برخی گوشزد شود مرده پرستی را کنار بگذارند.
دلتو خوش کن ...
از مرده که نمبترسن اون زنده است که ازش وحشت میکنن
حااااااااااامد
امید بذر هویت ماست
سلام خدا بر یاران امام زنده باد هاشمی زنده باد خاتمی
یکی از مقصرین حوادث سال 88 م.ا بود
Iran, Islamic Republic of
شما ع م نیستی؟؟منظورم علی مطهری است
کی گفته مرده؟!
مگر شرک و کفر مردن که نفاق بمیره؟
تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم
با نبش قبر فتنه در این دوران, این بوی تعفن مرده است که باعث فریاد شده است و گر نه شکی در مردن فتنه و فتنه گران نیست .
...باعث بدتر شدن اوضاع شد
جهان جان این کجاش سانسور داشت؟...
عملکرد .. صدا و سیما باعث شعله ور تر شدن آتش شد ...
Iran, Islamic Republic of
ضرغامی مچکریم!
اگر فتنه مرده است پس چرا روز به روز شما آشفته تر می شوید ...
امیر
من از سرنگونی آبشار فهمیدم ...
lمیلاد
Iran, Islamic Republic of
1-خاتمی اسیر موسوی
2-موسوی اسیر آمریکا
3-آمریکا اسیر اسرائیل
4-خاتمی وموسوی اسیر آمریکا.
5-همگی نوکران اسرائیل
7-جاداره بگیم مرگ بر اسرائیل