سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۳

علی کریمی در پرسپولیس ؟

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 381675
علی کریمی در ورزشگاه درفشی فر حاضر شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کاپیتان سابق پرسپولیس که در پایان فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد پس از انتخاب درخشان به عنوان سرمربی سرخ‌ها بارها از سوی او برای حضور در این تیم دعوت شد تا با تجربه بالای خود به پرسپولیس کمک کند.

علی کریمی در پاسخ به دعوت چند باره درخشان برای حضور به عنوان بازیکن در پرسپولیس فقط تشکر کرد و تاکید کرد که تصمیمش برای خداحافظی قطعی است. البته درخشان بعد از اطلاع از تصمیم کریمی گفت که بهترین راه را برای استفاده از او در پرسپولیس به کار می‌گیرد.

حضور شماره "۸" محبوب سرخ ها در ورزشگاه درفشی فر می‌تواند نخستین گام برای دادن پاسخ مثبت به دعوت درخشان باشد. البته مشخص نیست که همکاری احتمالی کریمی با پرسپولیس به چه صورت خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نمایش مضحک کریمی و مخالفان دایی با این حضور تهوع آور تکمیل شد نمایشی که رسانه های مافیایی کریمی و دار و دسته دولت تدبیر راه انداختندو الان کریمی با حضور نحس خود آن را تکمیل کرد می دانم تیمیبا حضور کریمی به ناکجاآباد مافیا خواهد رفت امثال کریمی و استیلی و درخشان و .... مافیای تدبیر و امیدند
كلمه مافيا با امثال دايي بيشتر هم خواني دارد!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز دایی اگر مافیا داشت این همه رسانه برعلیه او نمی نوشتند و اگر مافیا داشت الان وزیر ورزش او را برکنار نمی کرد شما نمی دانی مافیا چیست فقط اسمش را شنیده ای